joi, 12 februarie 2009

... iubire sau bani ... ?

... ce alegi ? iubire sau bani ?
... nici n`am stiut ce sa raspund ... cand am fost intrebat de o amica ... probabil nici tu ... care citesti nu ai putea gasi un raspuns sigur pe moment ...
... imi aprind o tigara ... si caut un raspuns ...
... iubire ! ... aleg iubire ... pentru ca ... iubindu`te am invatat sa fiu o persoana mai buna ... iubire a fost cand mi`ai zis prima oara "buna" ... iubire a fost cand ... inghetam pe banca din spatele blocului meu ... iubire a fost cand ... m`ai sarutat cu forta ...
... toate astea ... ce sunt ele acum ?

... iubire a fost cand ne`am sarutat in ploaie sub salcie ... iubire a fost cand iti spuneam "ghiaure" ... iubire a fost cand ti`am aratat cine sunt ... iubire a fost cand am baut si ne`am ametit amandoi ... iubire a fost cand m`ai intrebat ce`mi place - vanilia sau ciocolata ... iubire a fost cand am plecat de langa tine ... iubire a fost cand m`am intors ... iubire a fost cand am fumat prima ciocolata impreuna ...
... e iubire cand spun ca esti "a draq" ...
... aleg iubire !
... mai aprind o tigara ... a inceput sa`mi placa gustul mizeriei pe care o aprind in fiecare dimineata ...
... in fiecare dimineata ... parfumu` tau ... era pe perna mea ... era tot iubire !
... dar stii ... ?
... aleg banii ! ... pentru ca banu` e singuru` lucru pe care il vrei de la viata ... te lasi cumparata ! ... te`as cumpara pentru o zi ... sa`ti spun pentru ce ai plans ...

... oricat de mult ai plans ... n`ai plans pentru mine ... te`ai bucurat cand lacrima fierbinte ti`a ajuns in crapatura ... si ai avut inca un orgasm ...

... si inca un lucru` ... pentru amica mea ( si nu numai ) ... fata cu intrebarile ... m`ai intrebat ... "ciocolata sau vanilie ?" ...
... CU SIGURANNTA ALEG CIOCOLATA !

12 comentarii:

  1. hmmm...greu de ales...iubirea i pe primu loc dar s banii nus de neglijat:)...nush ce sa zic..pot sa aprind 100 de tigari una dupa alta si tot numi dau seama:)

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place.
    Si aleg iubirea..e mai putin murdara decat banii, desi e si asta patata, imbaxita si duhneste de mirosul apasator al fetei mortului putrezit care sade pe o bancnota.

    RăspundețiȘtergere
  3. .."iubire a fost cand iti spuneam "ghiaure""..pe toate le "alintai" asa?..:)..

    RăspundețiȘtergere
  4. vanilie sau cioc ?

    mi`a placut ceea ce ai scris..word si nimic mai mult

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm..eu inclin spre iubire..depinde de fiecare..oricum imi place ce scrii si cum scrii..bv tie:D:)

    RăspundețiȘtergere
  6. iubire..??ce e aia..??se spune ca banii nu aduc fericirea...care imi da si mie niste bani sa vezi ce fericit voi fi ca mi-am platit datoriile...iubirea vine pe parcurs dak ai "materialul"...asta e parerea mea ..chiar dak ai bani sau nu ai bani tot gasesti iubire...

    RăspundețiȘtergere
  7. da..mi-a placut..e prea plana vanilia..e a oamenilor fara personalitate

    RăspundețiȘtergere
  8. hmm...iubire sau bani...?ti-a luat putin sa-mi dai un raspuns concret...insa acum l-am aflat:)....aleg iubirea si...CIOCOLATA!;))

    RăspundețiȘtergere
  9. si totusi nu stie:)). buna-dimineata. bravo mihai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubire..nsh ce-i aia..n-am iubit niciodata..Dar..sperantza moare ultima;))..deci..continui sa sper..insa..nu disper:-j..
    Banii vin si pleaca..azi ii ai..maine....poate nu-i m ai..deci..prefer..sanatatea..:D(frumushel articol :* )

    RăspundețiȘtergere
  11. ash alege bani...:(..greu o spun...dar barbatzii nu sunt de incredere...si iubirea trece...:(

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !