duminică, 26 octombrie 2008

... maine plec ...

... mai stau putin ... ma uit in jur ... stiu ca maine plec ... si nu voi mai avea niciodata ocazia ...
... voi lasa acest loc in urma ... gol ... fara mine ... fara ca cineva sa stie ca am trecut pe aici ...
... ma voi duce sa caut ce n`am gasit pana acum ... ceva ce sunt sigur ca nu voi gasi niciodata ...
... sunt blestemat ... sa nu`mi gasesc locul ... asta e pedeapsa mea ... nici macar judecatorul ... prin puterea lui ... nu`mi poate schimba pedeapsa in una putin mai usoara ...
... asta e pedeapsa mea ... pentru ce am facut ...
... oricum ... am aceasi soarta ca si voi ... doar ca nu realizati ...
... suntem pedepsiti sa cautam ce n`am putea gasi vreodata ... sa credem in lucruri ce nu exista ... sa ne chinuim sa lasam urme si la final acestea sa fie sterse de`o simpla adiere ...
... nimic nu e real ...
... nu exista lucruri valoroase ... si mai putin valoroase ...
... suntem niste cladiri ... uriase ... intr`o lume in care totul este mic ...
... niste cladiri goale ... lipsite de viata ... de logica ... pentru ca nu exista viata ... nu exista logica ...
... eu maine plec ... si voi continua sa caut ... sa`mi caut sufletul ... sa`mi caut locu` ... vreau sa gasesc tot ... intr`o lume plina de nimicuri ...
... plec si lumea mea ... va fi alta decat a voastra ...
... voi fi langa cei ce ii aud ... langa cei cu care vorbesc in fiecare zi ... dar nu sunt de aici ... sunt de departe !
... un loc de care nici nu iti imaginezi ca exista ... un loc in care culorile sunt albe ... iar visele nu sunt decat plimbari in lumea de aici ...
... ma voi hrani cu cele mai alese clipe ... din vietile altora ... voi fura din clipele altora care ma pot auzi ... voi visa mereu pamantul ...
... maine plec ... ! nimeni si nimic nu poate schimba asta ... deja ... am acceptat pedeapsa ce mi`a fost data ... sa traiesc intr`un loc mai bun ... dar sa caut ceva de pe pamant ... care niciodata nu a existat ...
... imi vorbesc de cateva saptamani ... ma cheama ... i`am rugat sa taca ! i`am implorat ... dar continuau ...
... acum sunt pregatit ... am privirea rece ... inainte ... sunt pregatit ... MAINE PLEC ... mai stau putin ... nu ma grabesc ...
... nu vreau sa vad ochii celui ce mi`a vorbit atata timp ... ochi nevazatori ... ce nu au vazut ca imi place aici ...
... dar locul meu e acolo ... departe de locurile ce le voi visa ... departe de persoanele cu care voi vorbi ...
... ce cladire ma va asculta ... spunandu`i despre cum sa`si traiasca viata ?
... maine plec ... altceva nu mai conteaza !

2 comentarii:

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !