duminică, 5 aprilie 2009

... club menthor - vaslui ...

... incep cu ganduri bune ... pentru ca astazi implineste 18 ani o prietena de`a mea ... si ar fi pacat sa treaca ziua ei ... fara sa`i urez un "la multi ani" ... pe blog ... asa ca ... "La multi ani Laura ... sa fii sanatoasa ... tu si cei apropiati tie ( sper doar sa fiu si eu inclus ) ... multa intelepciune ... si desigur ... ca o persoana majora ce esti de astazi inainte ... amenzi duble !" ...

... si acum ... trecand la ganduri mai putin bune ... sa va povestesc despre cum a fost in club menthor ...
... in aceasta bodega ... care se vrea a fi "club" ... dar care va ramane mereu "latica" pentru cunoscatori ... am petrecut cateva ore ... timp care ... il voi imparti in 3 episoade ...

... episodu` 1 ( horror ) ...
... un cocalar ... de ala geluit ... cu tricou de firma ... si pantofi ... caruia de la prea mult tulburel ... i se urcase smecheria la cap ... "dansa" pe o melodie de "baieteala" ... cantata de cei de la parazitii ...
... "dansa" invartindu`se ... prin discoteca si aratand m**e la toata lumea ... unindu`si incheieturile mainilor deasupra capului ... de parca ar fi fost un mic mafiot arestat ... miscand ... dupa muzica sau nu ... mana la gura ... de parca ar fi fumat ceva ierburi ...
... un cocalar ce inca n`a "cules" prima "recolta" a zonei pubiene ... genu` ala de cocalar care ... dupa ce il saluta unu in discoteca ... are impresia ca orice tipa ii pica la picioare ca e "smecher" si "cunoscut" ...

... episodu` 2 ( iubire ) ...
... o pereche de umflatei ... la vreo 30 de ani ... atractia principala in discoteca ... tare simpatici ... ce dansau in lumea lor ... fara sa le pese de nimeni si nimic ...
... atractia principala ... din club ... pardon ... bodega ... emana iubire ...
... se completau perfect ! n`am vazut 2 persoane mai potrivite una pentru alta ... asa de bine le statea impreuna ... !

... episodu` 3 ( actiune ) ...
... fuste ... multe fuste ... o gramada de gauri flamande ... ascunse dupa bucati mici de material ! multe decolteuri ... ce nu stiu ... si nici nu vor sti vreodata ... ca eu am fost deasupra lor !
... cum sa nu treci de la una la alta ?
... si inca o data intreb ... cum p**a mea sa iubesti doar o singura femeie ???

... e doar un film prost ... a carui actiune s`a petrecut in Club Menthor din Vaslui ...

... pentru contact id`ul de messenger "GunoierSocial" ...

4 comentarii:

  1. Mc mult GunoierSocial :*:*:*
    Poti fi sigur k ejti intre "EI"

    Hai te'am :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ...acest club ..daca poti numi asa o bodeca ...in fine ....e jalnic ...cocalari ...cocalari ...baieti jmecheri ...si pe la 1 tre sa pleci inainte de vreun scandal sau batai ...ca sa nu cumva sa ti'o incasezi asa ..aiurea ....URASC ACEST LOC !!

    RăspundețiȘtergere
  3. referitor la episodul 3 eu cred ca esti pe invers ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !