luni, 30 martie 2009

... amenda pentru politie ...


... umblam ieri cu treburi ... prin oras ... si peste strada de Palatul Copiilor ... imi este dat sa vad ... o masina de politie care era cat pe ce sa calce o batranica ce mergea pe mijlocu` sensului ce duce spre gara ...
... din instinct ma uit la numaru` masinii de politie ... dar NU`I !
... oricum ... avea ceva viteza ... si am zis ca poate ... am vazut eu prost ... insa ... am revazut masinuta ... parcata`n fata Liceului "Anghel Rugina" ... cu nenii militieni inauntru ...
... bag mana in buzunar ... scot telefonu` ( multumesc persoanei care mi`a imprumutat incarcatoru` pentru telefon ) ... activez camera ... si apas cu dejtu` pe butonu` de pe mijloc ... cu gandu` ca n`ar fi rau sa va arat si voua poz(n)a ...
... domnii in uniforma ... conduceau o frumusete de masina Dacia Logan ... probabil una din cele cumparate de domnu` Tariceanu cu 70.000 de euro ... cu numaru` de imatriculare sters asa tare ... ca nici acum ca ma uit la poza nu`mi dau seama cu ce numar a fost imatriculata odata ...

... e normal ??? cu siguranta nu !
... daca a plouat ... si vin de pe la tara cu numaru` de imatriculare murdar de noroi ... imi iau amenda si puncte in minus !
... dar nenii politisti ? ei ce ? au voie sa mearga pe drumurile publice cu numaru` de imatriculare sters ?
... asta`i din sectiunea "fa ce zice popa ... nu ce face el" ...
... noi trebuie sa facem ce zice politia ... nu ceea ce fac ei ... ca vorba aia ... "n`avem noi imunitatea lor" ...

... de asta eu zic sa ... cerem o amenda pentru politie ! sa primeasca amenda vinovatu` ! ( de s`ar putea sa o plateasca la noi ... asa cum si noi platim la ei ... ar fi mai bine ! )
... intrebare pentru cei ce isi mai pierd timpu` pe aici ... MERITA SA`I AMENDAM ???

... pentru contact id`ul de messenger "GunoierSocial" ...

9 comentarii:

  1. is prea multzi ''oameni cinstitzi''..nu doar la noi in judetz...sau in tzara..asa-i peste tot..da'..nah...e ceva de genu'..:..''la noi ca la nimeni altu' ''..Dk ai bani..esti un jmecher..dk nu sugi p#la..umilit..suparat..necajit..da' faza-i ca TACI....Chiar dk am suferit,sufar si voi suferi datorita ''tupeului''..intodea1 o sa sp oricui ce am de sp..pt k ..asha-s obishnuita..Intr-o mik fraza..TRAIM IN ROMANIA..SI ASTA NE OCUPA TOOT TIMPUL..Gabori gainari si analfabetzi..:-j..Gabori de Romania..n-ai ce sa i faci frate..Cik taci..k si-asa esti luat de fraier..

    RăspundețiȘtergere
  2. dak merita?cu varf si indesat.sa le mai vina si lor randul.realitati crude...cei care ar trebui sa fie un exemplu pozitiv s-a dovedit a fi unul negativ..jenant..bv tie pt poza..

    RăspundețiȘtergere
  3. chestia este ca atunci cand luam amenda banii se duc la stat...nu la ei in buzunare..si dak noi le-am da amenda si sa o plateasca la noi nu ar avea cum....pt ca si ei trebuie sa se duca in acelasi loc ca si noi sa plateasca...eu zic....ca ar trebui amendati sau dak nu o avertizare verbala din partea sefului de politie...dar eu cred ca nu e vina lor ca au numarul sters ci a Politiei ...ca dupa iesirea din post masinile se retrag la garaj ...probabil...deci cum sa-r zice trebuie amendata Pol Mun Vs pt neglijentza....pt faptul ca nu au grija de bunurile oferite de stat cumparate cu banii nostri....

    RăspundețiȘtergere
  4. hmm.. si totusi.. eu zic sa-i intelegem si pe ei.. adik nah.. babele au trait destul... numarul ala de inmatriculare il puteai citi daca te apropiai la o distanta de 30 de cm de el.. sau daca nici asa.. te uitai la ala din fatza (intradevar.. era putin mai greu daca masina se deplasa)... totusi.. o intrebare: ala e loc de parcare???

    RăspundețiȘtergere
  5. ... did ... numaru` de imatriculare din fata era la fel de sters ... insa nu am facut poza pentru ca domnii politisti erau in masina ... si desi am tot dreptu` sa fac poze in spatiu public ... am vrut sa evit orice discutie cu "domnii organe" ...
    ... oricum nu sunt de parere ca ei ... ca persoane sau angajati sunt vinovati ... ci institutia in sine ... cei care se ocupa cu intretinerea masinilor cumparate cu 70.000 de euro !

    RăspundețiȘtergere
  6. gata, eu zic ca i-ai amendat destul.. :) da-i un alt articol.. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Si din nou joc rolul de "avocatul diavolului" . Doar va informez ca masinile alea "de 70.000 euro" nu au mai fost cumparate pt ca domnul Gh. Popa, seful IGPR la timpul respectiv a fost destutuit din functie, astfel din acele contracte, statul s-a ales totusi cu o paguba destul de mare si fara vreo masinutza.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !