luni, 9 martie 2009

... de 8 martie cu intarziere ...

... femeie ... tu chiar vrei sa ajung sa te urasc !
... e ziua ta astazi ... 8 martie ... si ma bucur alaturi de tine ... ma bucur ca esti fericita ... ma bucur de existenta ta ! ... esti pentru mine mama ... sora ... nepoata ... iubita ... amica ... vecina ... gestionara magazinului de la care imi cumpar eu tigari ...
... de ziua ta ... imi doresc din tot sufletu` sa ai un viitor foarte fericit ... sa`mi umplii zilele asa cum ai facut`o pana acum ... TE IUBESC !
... te iubesc si te urasc ! ... te iubesc pentru ceea ce insemni pentru mine ... si te urasc din acelasi motiv ...
... nu pot ... si nici nu stiu cum te`as putea face pe deplin fericita ! as face`o ... stii bine ca as face`o !
... asa ca ... ma apropii de tine ... iti zambesc ... te strang in brate ... nu ma mai satur sa te simt aproape de mine ! ... iti dau o floare ... si iti spun din toata inima "la multi ani" ...
... atat stiu eu sa fac ! e vina ta ca nu m`ai invatat sa fac mai mult pentru tine !

... femeie ! crezi tu ca meriti mai mult ?
... doar o singura femeie ... din zece ... apreciaza de 8 martie ... o floare primita ... o singura femeie ... intelege ca vreau sa fie fericita ... si fac ce stiu ... ce pot !
... si o iubesc ! iubesc acea femeie care intelege !
... le urasc insa pe cele 9 ... care atunci cand primesc o floare de 8 martie ... nu sunt "miscate" in nici un fel ... insa ... daca nu primesc acea floare ... se "cutremura de la temelie" ...
... te urasc pentru ca nu putem face schimb de roluri de 8 martie ... sa vezi cum e !

... femeie ... imi doresc sa ai anii ce ti`au mai ramas fericiti ... iti zambesc si iti daruiesc o floare !
... zambeste`mi si tu femeie ... pari fericita ! la dracu` ! ai putea macar sa te prefaci ... ! minte`ma asa cum faci de obicei !

... femeie ... tu chiar vrei sa ajung sa te urasc !
... te urasc deja ... dar fara tine ce sunt eu !?

11 comentarii:

  1. cu intarziere dar nu cont....bine scris:)..

    RăspundețiȘtergere
  2. uite un post kre chiar mi-a placut..bv:D

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari si multumiri din partea fetelor.

    RăspundețiȘtergere
  4. soooooperrrrrrrrrrr........sa nu uiti sa scri si de ziua noastra a barbatilor un post k o femeie mai mult k sigur nu o sa scrie:)...glm,nu?....ce mai conteaza..........LA MULTZI ANII TUTUROR FEMEILOR(cu intarziere)

    RăspundețiȘtergere
  5. ai gasit raspuns la intrebarea din final?dak nu te ajut eu..nimic.femeile si barbatii se completeaza reciproc.unul fara altular da=0...

    RăspundețiȘtergere
  6. ...felicitari pt post!...girls...fiti sincere...chiar va "mishca" d fiecare data o floare???...

    RăspundețiȘtergere
  7. da...atata timp kt langa floare straluceste ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, mai ales cand cel care iti da floarea e o pers importanta pt tine... oricum eu ador florile si cred k este cel mai simplu si mai de efect gest, toata esenta consta in acest mic gest ;;) questo piccolo grande amore :D

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !