joi, 12 martie 2009

... te urasc femeie ...

... iar nu ma lasa ura ... sa tac ... ce rost ar avea ? ce pot pierde ? ... mai am o tigara si`o moarte de traversat !

" ...
Un vis tu esti in minte-i — si astazi te mangaie,
Iar maine te ucide. Cu-acelasi ras pe buza
...
Cand capul c-oboseala pe umaru-i ti-l culci
Sau cand te uiti in ochii-i ucizatori de dulci,
...
Sa le compui in lume o haina-n generatii —
Sacrifici si mandrie, si minte, s-aspiratii.
..." ( Mihai Eminescu - Femeia?...Mar De Cearta )

... ai ghicit ! tot de tine este vorba ... femeie ! ... tot tu esti izvoru` nenorocirilor mele ! tot tu esti cordonu` ombilical ce ma hraneste zilnic cu atata ura ...
... nu stii ... si nici n`ai sa stii vreodata daca am fost al tau ... si doar al tau ... esti femeie si trebuie sa fii mereu in incertitudine cu toata fiinta ta ... altfel pentru tine n`are nici un sens ... altfel ... existenta ta ... ar fi prea sigura langa mine ... si nu te`ar mai atrage nimic ...
... iti meriti soarta femeie ... sa te gandesti ... sa plangi ... sa traiesti in mizeria ce ai tot strans`o in juru` tau ...
... cum ai putut sa ma mangai ... ieri ... si cum maine vei vrea sa ma omori ... cu acelasi zambet pe buze ?
... nu stiu culoarea ochilor tai ... nu vreau sa`mi aduc aminte ... acei ochi reci ... ce n`au stiut niciodata sa priveasca decat in oglinda ...
... femeie ... tu nu mai stii care`ti e locul in lumea asta ... si`ai sa cauti la nesfarsit un loc cald unde sa te poti aseza ... in zadar ! ce rost are caldura ... ce nu reuseste sa te incalzeasca ? suflet rece ! blestemat sa fii !
... de astazi ... tu iti vei sacrifica mandria ... mintea si aspiratiile ... eu nu`ti voi mai raspunde la fel ... femeie inconjurata de minciuni ... de astazi nimic nu va mai fi la fel !

... aprind ultima tigara ... dupa care ... o moarte mai am de traversat ... si daca o fi sa mor ... tie iti donez sangele meu ... sa simti si tu ... cata ura mi`a umblat prin vene ... ce mult te urasc femeie !


... tare as vrea ... ca macar de data asta sa nu se trezeasca vreo duduie ca am ceva cu ea in special ...
... beliti bine ochii la text ... si apoi lasati comentarii ( fara anonim ) ...
... ma puteti contacta la id`ul de messenger "GunoierSocial" ...

6 comentarii:

  1. Crek "te iubeste femeile", ca sa citez din autori foarte cunoscuti.. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred k ai u ceva cu femeile...cel putin nu esti genu:)....da mai priveste si partea plina a paharului...

    RăspundețiȘtergere
  3. "un om este o individualitate dpdv spiritual: el nu uraste o persoana si iubeste o alta, decat cu o ura si o dragoste care sunt fundamental una si aceeasi pasiune."

    RăspundețiȘtergere
  4. citatul ala, e in agenda mea DID. corect intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  5. as vrea sa spun k-mi place...dar nu prea...treaba cu te urasc femeie mergea mai bine in postu ala cu 8 martie...acuma e doar un remake fad

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu urasc femeile ! Sunt niste animale imputite care asteapta resurse genetice sau materiale.
    Parteneri frumosi si bogati, iar pe ceilalti ii resping, ca nu au ce oferi.
    Centimetrii si bani.
    Moarte femeilor !

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !