miercuri, 18 martie 2009

... ghicitoare pentru tine ...

... e o ghicitoare mai speciala ... o ghicitoare la care iti voi da raspuns ... te voi lasa doar sa ...
... dar lasa asta ! destul ! urmeaza o "ghicitoare pentru tine" ...

"
... eu sunt barbat ... si te`am f***t mult ...
... tu esti femeie ... si m`ai iubit mult ...
... care din noi ... a dat celuilalt mai mult !?
"

... raspunsu` e simplu` ! ... eu ti`am dat mai mult !

... sa te gandesti ... de ce eu ti`am dat mai mult ! asta va trebui tu sa faci ...

... astept comentarii ! ... pentru contact id`ul de messenger "GunoierSocial" ...

12 comentarii:

  1. cat de pragmatic poti fi! ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. ... xyz ... e de bine ! ... daca sunt pragmatic ! ms de comentariu ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. poi cred ca fata a dat mai mult.. ptr ca u ca si baiat potzi sa te f***..cu oricine mult...dar sa iubesti.. nu poti iubi pe oricine.... parerea mea .. :|

    RăspundețiȘtergere
  4. ... "yo si doar eu" ... eu cred ca ... multe femei ... din cauza mandriei ... iubesc dar nu dau nimic celuilalt ...
    ... nu vor sa para slabe ... in fata "inamicului" ... si nu dau nimic sau poate prea putin ... insa un barbat ... atunci cand f**e ... e clar ca ... da ceva ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm...depinde si de femeie... dar nush daca pot sa para chiar asa de slabe ... si mereu un baiat e puternik ??? ei nu pot fi slabi cand e vb sa f**e ??? totush e vb de dragoste... adik ea iubete acel baiat.. pe cand el consuma doar energie in timpul actului .. dar dragostea nu se ''consuma''atat de usor !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ma asteptam mai mult de la un misogin!!cum poti tu crede k sexul consuma mai mult psihic decat dragostea?orgasmul tau dureaza 10 secunde(dak ejti norocos sa-l ai) dar dragostea dureaza muuuuult mai mult..desteptule!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si un barbat poate iubi mult iar femeia lui poate sa-i ofere numai dragoste fizica.. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. cine da mai mult si cine mai putin depinde de la caz la caz.nu exista o regula general valabila unde sa fie mentionat faptul ca baiatul/fata da mai mult.ideal ar fi ca ambii sa dea in mod egal dar nu prea exista asa ceva.mereu balanta va inclina spre fata/baiat.

    RăspundețiȘtergere
  9. ... cu parere de rau ... va zic ca ati luat`o cu totii pe aratura ...
    ... eu am dat datele unei probleme ... iar voi ati mai adaugat cate ceva ... si v`a dat un alt rezultat ...
    ... rezumati`va strict la ceea ce cuprinde "ghicitoarea" ...

    RăspundețiȘtergere
  10. Iubirea nu e palpabila. De aia ai dat mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  11. sa fi irosit pe ea posibilii tai mostenitori?:)) adica stii tu... lichidul acela magic al fiecaruia dintre voi care va face sa credeti ca sunteti stapanii lumii. Asta a primit ea in plus?

    RăspundețiȘtergere
  12. moama da ce revoltate is fetele astea......de park n-ar sti ca fara noi nu ar avea ce iubi....fata ofera dragoste....dar baiatul ii ofera ceva mai mult decat dragoste ceva in plus de fapt....sex..

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !