duminică, 9 august 2009

... increderea - cum sa o oferi ?

... e rece ...
... a 2`a moneda de 50 de bani se aude cum pica ...
... cu zahar ... satul sunt de atat amar ...
... nu`mi pot controla piciorul ... imi tremura ... ma asez ...
... de ce p**a mea scartie banca asta ???
... nu pot gandi ! taci !!!
... sa o fac ?
... o fac !


"... cu un punct de sprijin ... pamantul il puteam urni ..."

... dar ce te faci cand nu ai un punct de sprijin ? cand persoana careia i`ai oferit toata increderea iti intoarce spatele ?
... ramai gol / goala ? ajungi in gara ... gandindu`te sa`ti iei viata ? NU ! gandeste`te !!!

... pana unde dracu` va ajunge lumea asta !?
... peste tot auzi ... ca lumea e rea ... ca trebuie sa ai grija in cine ai incredere ... ca s`ar putea sa te frigi urat de tot daca nu esti atent(a) ...
... si uite asa ... esti foarte atent(a) ... la modu` in care iti alegi prietenii ... ii alegi doar pe cei "de incredere" ...

... dar cum poti fi sigur(a) ca acea persoana merita intradevar increderea ta ... toata increderea ta !?

... facem greseala de a incheia cautarile ... de a ne inchide ... de a refuza sa mai luam contact cu alte persoane ... de a investi TOATA increderea intr`o singura persoana ...

... mai important decat cui oferi incredere ... este modu` in care o oferi ...

... sunt curios sa`mi spuneti ... cati dintre voi ... dupa finalul unei lungi relatii ... ati avut impresia ca sunteti singuri pe lume o perioada ... si cum ati trecut peste ...
... cineva s`ar putea folosi de sfaturile voastre !


... daca vreti un prieten ... ma puteti cauta la id`ul de mess GunoierSocial ...

3 comentarii:

  1. da..am trecut prin asta de multe ori, si am avut tendinta sa ma refugiez in casa..sa plang..si chiar asta am faqt. sfatul meu este ca dak simtiti k trebuie sa plangeti, plangeti pt k apoi puteti fi siguri k va veti simti eliberati si o sa va doriti sa o luati de la capat, sa iesiti, sa cunoasteti oameni noi, si fara sa va dati seama, o sa treceti peste impas:)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmmm....faza asta cu incredearea nu merge cam la 80% din prieteni...si incredere in cineva 100% nu vei avea cat vei trai tu....sfatul meu..."pastreaza.ti viata personala departe de ei...doar la distractii lumea e prietena cu toata lumea"

    RăspundețiȘtergere
  3. Uh ...prietenia ...increderea ...ca sa spun sincer ....prea patita sunt ...si tot nu o sa te inveti minte niciodata ...cu cat spui ca ai capatat mai multa experienta si esti sigur pe tine cu atat dai gres mai mult ...asa e omul ....toti suntem asa ...toti ranim pe cei din jur ca vrem ca nu vrem ...dar stim ca ispitile sunt mari ...si suntem egoisti ...si ne gandim la noi pe moment ...iar apoi ....dupa ..a'm vrea sa fim iertati ...dar ...cum se spune ..."te iert ..dar nu te uit" ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !