marți, 4 august 2009

... o problema ...

... n`am mai scris de mult ... stiu ! poate te vei intreba de ce n`am mai scris ... pai ... poate ca n`am avut timp ... sau ... poate n`am avut chef ... sau poate n`am avut nici una nici alta !
... s`ar putea sa te intrebi si de ce m`am gandit sa scriu tocmai acum ... si o sa`ti raspund ... am dat de`o problema !

... problema de care va zic ... nu e una de matematica ... ci una sociala as spune ... cei care ma cunosc ... stiu ca imi plac relatiile dintre oameni ... relatii de orice natura ... fie ele de amicitie sau mai mult ... de asta cand sunt printre oameni ... privesc atent ... fiecare miscare ... fiecare "mutare" ...
... datele problemei sunt urmatoarele ... o duduie care viseaza la perfectiunea in relatie insa nu vorbeste deschis despre asta ... si ... un tip care ... spre nefericirea lui ... nu citeste`n stele sau in cafea ...

... in orice tip de relatie ... exista un joc ... desigur ... unde e miza mai mare ... adica intr`un cuplu` ... e jucat cu mai multa atentie si profesionalism ...
... jocu` asta eu il numesc "care pe care" ... pentru ca mereu unu vrea sa castige teren in fata celuilalt ...

... oke ... sa va mai zic despre problema asta ... problema la care am sa va rog sa gasiti o rezolvare ...

... tipului ... ala de nu stie a citi in stele si`n cafea ... i se pare ca duduia`i cam cu fundu`n sus de la o vreme ... si ... nu la modu` bun ... pentru ca exista si unu bun ... si se gandeste sa o intrebe ... "ce s`a intamplat ???" ...
(... intreaba ... si nu sta sa gandeasca el ce si cum ... pentru ca ... uneori a sta si a gandi ... inseamna a pierde timp pretios ...)
... duduia`i raspunde simplu` "n`am nimic" ... deci pentru tip ... toate bune si frumoase ... pentru ca ... daca pana acum i se parea ca duduia`i cu fundu`n sus ... acu e sigur pe el ... ca nu e asa ...

... toata starea asta de "bine" nu`i decat o amagire ... e linistea de dinaintea furtunii ... pentru ca duduia ... incepe a da cu toate strachinile ce le are la indemana`n cap tipului ...
... tipu` ... cum nu vede un motiv pentru care`si ia oale`n freza ... scoate`o vorba ... "ce`ai femeie ... te`ai ticnit ?" ... si ... imediat isi mai ia una`n gura ...

... in punctu` asta incepe jocu` "care pe care" - "aaah ... adica tu esti mai a dracu` sau cum ? las` ca pot fi si eu a dracu` !!!" ... un joc la care nu castiga nimeni ... se pierde mereu ... pierd ambii concureti ... si ... se mizeaza prea mult ...

... toate astea ... pana cand isi baga p**a`n ea relatie si se lasa patit si cu nitel experienta pe deasupra ...
... sunt convins ca va puteti da seama si singuri ... cine face gestu` final ... ca doar n`am zis ca`si baga "pasarica`n" ea relatie ...

... acum ... dupa toata nebunia asta ... spune`ti`mi ... care e rezolvarea ? de ce s`a ajuns aici ? care e de vina ?
... chiar sunt curios ... ce reactii va starni articolu` asta ...


... daca ... aveti nevoie si de alte date ale problemei ... lasati comentarii ... si ... voi incerca sa va raspund la intrebari ...
... id`ul meu de messenger este GunoierSocial ... asta daca vreti sa ma contactati ...

... numa` bine ! :)

9 comentarii:

  1. in primu rand felicitari pt noul articol...chiar era si timpu sa mai scri "ceva"......ce sa zic!nu cunosc despre cine este vorba dar pot sa imi dau cu parerea...ce imi place foarte mult este atitudinea finala a tipului...doar sti vorba d-le gunoier "cn cedeaza primu este mai destept si putin orgolios!!!"

    RăspundețiȘtergere
  2. drace cred ca problema asta de care vb tu...o cam are orice relatie....majoritatea fetelor care zici tu ca ajuns sa fie "cu fundu`n sus" ajung asa din cauza barbatilor....care ori vb numai de pe campuri ori is foarte putin interesati fiindca sunt siguri ca prietena nu il va parasi pentru ca il iubeste....dar sa stiiti voi barbatii ca uneori te mai si plictisesti...si uneori iti mai ajunge si in gat tot ce barbatii iti fac...si la un moment dat ajungi sa explodezi...si cand explodezi se intampla ce ai zis tu...cu oalele si tigaile:))...rezolvare la treaba asta nu ar fi decat sa se lnisteasca amandoi si sa vorbeasca apoi pe un ton calm sa isi ceara scuze...si sa nu uitam si sexul de impacare...care uneori tare bine vine=))...pentru ca daca tipa unu incepe si celalalt...si apoi ajung sa vada care tipa mai tare dintre ei...in concluzie eu am realizat ca cu cat esti mai calm si lasi de la tine...cu atat relatia decurge frumos...si ajung cei doi din cuplu sa realizeze ce ar putea sa piarda doar pentru o mica cearta...drace te-am pupat..si ii salut pe toti care mai intra aici pe blogul tau:D..ciao

    RăspundețiȘtergere
  3. Un mic comentariu ptr ceea ce a scris diavolitza...sunt de parere ca daca lasi de la tine barbatul se invatza si v-a crede ca vei ceda oricand si se va produce o ruptura a relatziei...Cat despre cazul descris mai sus..cred ca trebuie sa vorbeasca cele 2 persoane implicate si sa isi spuna fiecare "necazurile" (care a fost motivul care a dus la ruptura relatziei) si daca ajung la un comun acord...vor sti ce sa faca pe viitor ptr a nu se mai intampla acelasi lucru. PS: felicitari ptr site si ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere
  4. ba chiar deloc madutza....sincer eu am trait-o pe pielea mea...cu cat tipam mai mult la prieten cu atat el se enerva mai tare...si nu rezolvam nimic..asa am invatat amandoi am lasta unul de la altul si acum ne merge nu bine...foarte bine...iar in ceea ce priveste discutia dintre cei doi despre "necazurile" lor ai punctat f bine:D...ca fara comunicare nu exista relatie...

    RăspundețiȘtergere
  5. Diavolitza..cred ca am intzeles gresit ce ai vrut sa spui...eu am intzeles ca trebuie sa lase de la ea doar femeia....si cu tzipatul sunt de acord caci nu face nimic altceva decat sa agraveze situatzia

    RăspundețiȘtergere
  6. Hm ...ca o relatie sa fie ok ...multa comunicare ...fara ea ...se distruge totul ..iar daca fata crede ca barbatul poate ghici ...crede foarte prost ...stiu stiu ..sunt fata ...dar mai stiu si cum faceam eu ..."eram cu fundu'n sus" si asteptam sa'si dea seama ce am ..iar daca nu ..spuneam ca nu ma cun asa de bine ...la draqu' ...uneori suntem noi femeile de vina ..uneori sunt barbatii ...nu e nimeni mai vinovat ca altul ...

    RăspundețiȘtergere
  7. exista o singura rezolvare .. fetele is proaste .. (majoritatea)

    RăspundețiȘtergere
  8. of cum spune "cineva" mai sus femeile is proaste .. uneori da, alteori nu. Cat despre problema descrisa, mi se pare clar ca este vorba despre o relatie de a ta Mihai. Asa se intampla mereu, mi s-a intamplat si mie si oricui. Pt ca de la un timp daca vezi ca ea face tot ce iti doresti ajungi sa ii impui multe de care la un moment dat se satura. Daca o vrei cu adevarat(ceea ce se intampla din nou la majoritatea dar multi isi dau seama prea tarziu, sau mult prea tarziu), atunci fa tu o schimbare, o schimbare in bine de care sa fie multumita si astfel sa lase fundu din nou cum iti place tie :) Succes! ( Y! : Meshteru007)

    RăspundețiȘtergere
  9. ... dax ... nu este vorba despre mine ... ci despre un prieten foarte apropiat ...
    ... personal n`am mai avut o relatie serioasa de foarte mult timp ... si nici nu imi doresc una ...
    ... acum ... ce pot sa spun ... daca se intampla ... se intampla ! daca o fi sa gasesc o tipa care sa merite ... e oke ... insa ... deocamdata am in ce investi timp si bani ... daca ma intelegi ...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !