vineri, 23 octombrie 2009

... ne pasa cu adevarat ?

... stiu ! sunt pe cale sa scriu despre ceva ... ce nu intereseaza pe majoritatea din voi ... o fac totusi ... desi exista riscu` sa primesc cateva injuraturi !

... astazi a inceput campania pentru presedentie ! de acum tot orasu` va fi plin de afise cu tot felu` de mesaje mai mult sau mai putin convingatoare ... va fi plin de sustinatori ai candidatilor ... care va vor spune pe cine si de ce sa votati !

... pentru cei dintre voi care nu stiau ... eu fac parte din organizatia de tineret a unui partid politic ... partid in care activez de vreo 3 campanii ... partid al carui nume n`am sa`l spun pentru ca nu vreau sa fac campanie electorala pe blog ...
... ideea e ca ... din interioru` unui partid politic ... atunci cand esti implicat lucrurile se vad diferit !

... astazi am iesit impreuna cu colegii mei ... intr`o mica plimbare ... am impartit cateva pliante ... am vorbit cu oamenii despre candidatu` ce il sustinem ... si am avut parte de multe reactii din partea oamenilor ... unii ne zambeau ... ne strangeau mainile ... altii strigau numele candidatilor preferati ... insa majoritatea erau indiferenti !

... intr`un joc cu o astfel de miza ... locu` de presedinte ... e foarte grav daca esti indiferent ... daca nu iti pasa ... e la moda acum sa spui in stanga si`n dreapta ca nu votezi ! ca in semn de protest nu te duci la vot ! e la moda sa spui celor din juru` tau ca nu merita nici un candidat votu` lor !

... e gresit ! e prea bine stiut ... ca unele partide ... cumpara voturi ... dau bani sau diferite lucruri ... atunci cand iesi din sectia de votare ... si aici nu ma refer la ... porcusorii impartiti de cei de la PSD prin rediu ... sau de cizmele date de PD-L ... de caldarile date de PNG ... sau de cine stie ce a dat PNL ... ma refer la intelegerea clara intre alegatori si reprezentantii partidelor ... ca vor vota candidatu` lor ...

... in momentu` ... in care lumea nu iese la vot ... pentru ca "protesteaza" aceste voturi platite conteaza mult ... cand vine vorba de procentaj ... si in cazu` asta va iesi invingator in urma alegerilor cel care cumpara mai multe voturi ...

... putina matematica ...
... sa presupunem ca avem 100.000 de alegatori ... din care 50.000 se duc la vot ... si ca 1 vot costa 10 euro ... iar un anume partid politic ... are 10.000 de euro la dispozitie pentru a cumpara voturi ...

10.000 euro = 1.000 voturi cumparate
1.000 de voturi in 50.000 de voturi totale inseamna 2%
1.000 de voturi in 100.000 de voturi totale inseamna 1%

... acest 1% conteaza enorm de mult ! iar cazu` dat de mine e unul foarte fericit ... pentru ca sumele investite in cumpararea voturilor sunt mult mai mari ... iar procentu` de oameni care se duc la vot din total e sub 50% cu mult ...
... concluzia din mica mea demonstratie matematica ... cred ca o puteti trage singuri !

... ne batem cu pumnii in piept ... ca nu mai suntem o tara comunista ... ca acum fiecare face ce vrea ... desigur ... in limitele democratiei ...
... s`au facut atatea eforturi ca noi ... sa putem vota ... sa ne putem exprima prin vot opinia ... au murit oameni pentru asta !

... sunt convins ca daca ai peste 18 ani ... ai carnet de sofer ... sau acum faci scoala de soferi (e o moda printre tineri da` asta e alt subiect) ... si sunt convins ca nu toti dintre voi au masini pe care sa le conduca !
... sunt curios ... de ce ne chinuim sa facem o scoala de soferi ... sa luam un permis ... pe care apoi sa`l tinem acasa in vitrina ... sa luptam pentru a obtine un drept ... acela de a conduce pe drumurile publice ... dar sa nu profitam de el !

... am luptat pentru a putea conta ... dar in mod paradoxal ... nu vrem sa contam !
... suntem indiferenti ... nu ne pasa ... si lasam altii sa ia decizii in locu` nostru ... de parca noi nu am fi afectati cu nimic !
... fie ca esti elev ... si vrei ca sistemu` de invatamant sa se inbunatateasca sau vrei alocatii mai mari ... fie ca esti muncitor ... si vrei salarii mai mari sau impozite mai mici ... fie ca esti pensionar ... si vrei o pensie mai maricica ... sau un bilet cu reducere intr`o statiune ... nu vei putea obtine ce vrei daca alegi sa nu votezi !

... daca alegi sa nu votezi ... alegi in realitate sa taci 5 ani de zile ! renunti la dreptu` de a protesta atunci cand ceva nu merge bine ...

... ne pasa cu adevarat ... ce se intampla in tara noastra !?

... va rog ! mergeti la vot ! cautati sa luati cea mai buna alegere pentru voi ... si cei din juru` vostru ! cautati o rezolvare in problemele ce le confrunta romania ! credeti`ma ! nepasarea nu rezolva nimic !

... sunt curios cati dintre voi se vor duce la vot ... nu ma intereseaza pe cine votati ... ci doar daca votati ! lasati comentarii ...


... ma poti contacta pe id`ul "GunoierSocial" ...

18 comentarii:

  1. Si deci..sa las si comentariu' meu..
    Ce vrea el sa zica aici..e ca..ori votezi si speri in final sa fie presedinte candidatul ales de tn..daca nu,ciocu' mic ptr urmatorii 5 ani!!sh mai ziceti k sunteti nemultumiti de tot si toate?!

    RăspundețiȘtergere
  2. d'oh nene...campania ma omoara..si am zis-o si la mine pe blog..deja ma doare capul cand aud de campanii..electorale..si tot tacamul...e un mare cacat...pentru ca dupa cum spuneam...a fi roman e o problema de personalitate...

    RăspundețiȘtergere
  3. de dus ma duc...dar pe cine votez nuj...eu crek is cetateanul turmentat:)):))....ideea e ca nu ma pricep la politica de nici o culoare...dar nici bine nu imi e acum in tzara mea...si ma duc la vot ca sa nu imi fure altul votu...votez la nimereala da macar stiu ca am votat si nu a votat altul in locul meu...ca mai fusese acuma recent o stire cum ca nuj unde...200 sau nuj cati d emorti au votat:))....asa ca fratilor care va pricepeti la politica duceti-va la vot si votati pe care credeti voi ca e mai bun...nu e nici unul perfect..da tre sa fie unu mai rasarit:D...

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce sa te duci la vot? Sa nu iti fure altul votul? Nu am prea fost la vot in ultimii ani. Si asta nu din cauza unei "revolte" din partea mea. Ci pur si simplu, oricare ar fi, tot la fel va fi! De asta nu voteaza oamenii. Bineinteles, daca ar aparea un candidat care ar merita, cu siguranta s-ar duce lumea la vot. Asa a fost si acum 5 ani cand a candidat Basescu. Pe atunci nu aveam drept de vot, dar pe el l-as fi votat. Eh, uite, ca el a fost si alesul .. si ? Si, nimic! Nicio schimbare. Cand a candidat Emil Constantinescu ... toti .. hai.. votam schimbarea in bine .. si? Si, nimic ! Presedintele nu conteaza, s-a vazut clar ca este manipulat de Parlament si altii. Nu poate sa schimbe nimic! Nu sunt pesimist si niciodata nu am fost, dar .. tara noastra parca este condamnata sa o duca rau. E dusmania dintre oameni, e foamea de putere si de bani. Hai sa ne gandim la un lucru .. sper sa nu imi sara cineva in cap (si daca imi sare, ce? ), pe Basescu nu l-as mai vota, m-a "convins" in astia 5 ani ca nu merita, mai ales acum pe final cand a adancit atat criza politica, cat si pe cea economica. Pe Geoana? De ce? Poate doar ca arata si el mai bine fatza de Basescu... in rest, sa ne gandim ca atunci cand l-am votat pe Basescu, l-am votat ca sa scapam de Iliescu si Nastase. De ce l-am vota acum pe Geoana ? Nu vad niciun motiv. Sa il votam pe Becali? Sa fim seriosi. Totusi, cand ma gandesc la el imi vine in minte discutzia aia pe care a purtat-o cu reporterul ala la telefon .. bip bip bip! Oricum, a donat multe oamenilor cand dadea cu banii in toate partile, in defavoarea celor mai sus mentionati, ar merge, dar nu e el cel in fatza caruia sa stau in pozitia de dreptzi si sa cante imnul cand apare. Totusi, miroase a branza! Eu unul .. poate l-as vota pe Vadim. E nebun? E si? Ce se poate intampla mai rau in tara asta? Stati linistiti ca razboaie nu vom avea. De cand eram mititel omul asta incearca sa devina presedinte. Bani a strans destui, nu cred ca mai are nevoie sa fure. I-as da o sansa, dar nu sunt sigur ca merita "osteneala" sa imi rapesc 5 minute din zi ca sa votez. Depinde de dispozitia pe care o voi avea si de vremea de afara. Fiecare alege pe cine vrea, daca are timp ;) Va salut cu respect! IM :Meshteru007

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu una chiar o sa merg la vot fiindca imi pasa de ce se intampla in tara asta,majoritatea dintre noi spunem ba k romania e nu stiu cum,ba k suntem inconjurati numai de prosti... da face cineva ceva sa numai fie asa???sincer nu,prin refuzul nostru de a nu merge la vot nu facem decat sa ignoram mediul in care traim deci atunci cand suntem nemultumiti de ceva nu avem dreptul sa comentem nimic deoarece atunci cand fost momentul sa ne spunem parerea nu ne-a interesat.mergeti la vot k nu va costa nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. ... samira ... ma bucur ca te duci sa votezi !
    ... daca macar o persoana se duce la vot in urma acestui articol scris de mine ... atunci n`am pierdut timpu` inutil ... pentru ca fiecare vot conteaza !

    RăspundețiȘtergere
  7. si yo o sa merg la vot!!
    esti suuper...!!! bv pt tot ceea cf...;)
    succes pe viitor...

    RăspundețiȘtergere
  8. cu siguranta nu ai pierdut timpul degeaba poti fi sigur de asta,dupa parerea mea intentia pe kre ai avut-o knd ai scris articolul asta e buna insa nu poate avea aceleasi efect pozitiv asupra tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  9. I'M ZURLIY.Schioapa sa fiu..chioara eventual si tot ma duc sa votez. Fratilor a vota a fost pentru o vreme indelungata UN PRIVILEGIU!! daca vreti sa contati cumva undeva duceti-va la vot! degeaba va plangeti ca nu va convine una alta daca in momentul decisiv "stuchitzi" samanta de pe o canapea jegoasa in fata unui televizor defect! SA SCHIMBAM CEVA!

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere
  11. salut! sunt din vaslui. nu facem un link-exchange ?:D http://trenul-blog.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Dacă vrei, adaugă următoarele date în blogroll-ul tău: titlu: jocuri noi ; url: http://www.ejocuri-noi.ro . Trimite-mi un email pe adresa: ainaw@yahoo.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe site. Mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere
  13. Salut

    Ma numesc Cristian si detin site-ul http://www.serialepe.net/. As dori sa facem un schimb de link-uri daca esti interesat.

    Datele mele sunt:

    Nume: Seriale Online
    Link: http://www.serialepe.net/

    Multumesc, astept un raspuns si scuze ca am postat aici.

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut!Esti interesat de schimb de link cu noul meu blog?Ar insemna mult pentru mine daca ai dori sa facem!Noul meu blog este http://burloiudelablog.wordpress.com !Iti multumesc anticipat!Daca esti de acord intra pe blog si printr-un comentariu comunica-mi raspunsul!

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut! Am observat ca esti din judetul Vaslui. Te invit sa participi la o campanie-concurs, organizata de mine in colaborare cu miniPRIX si adresata bloggerilor din judetul Vaslui. In schimbul articolului primesti un cadou ce consta intr-o reducere de 20% si transport gratuit pentru orice comanda de peste 100 lei. Poti castiga un voucher de 100 lei pentru cumparaturi de pe www.miniprix.ro. Detalii aici: http://www.blogawards.ro/2010/10/19/castiga-trei-vouchere-de-100-lei-pentru-cumparaturi-online-de-pe-miniprix-%E2%80%93-concurs-pentru-bloggerii-din-judetele-sibiu-vaslui-si-gorj/. Concursul se desfasoara in perioada 20-10-2010-24-10-2010, dar cerintele sunt extrem de usoare.

    Ce trebuie sa faci, pe scurt?
    1. Sa scrii pe blogul tau un articol care sa cuprinda acest citat:

    “Weekendul acesta Caravana Reducerilor online miniPRIX trece prin judetele Sibiu, Vaslui si Gorj. Printre produsele care pot fi cumparate se numara pantaloni de la 9 lei, camasi si pulovere de la 19 lei, ghete si cizme de la 48 lei, accesorii de la 1 leu, “Happy Hour – Reduceri Surpriza”, reduceri de 20% la orice comanda la orice comanda. Oferta este valabila pentru comenzile online plasate www.miniprix.ro in zilele 23-24 octombrie, pentru adrese de livrare in judetetele Sibiu, Vaslui si Gorj.”


    2. - si sa postezi un link spre un produs din magazinul www.miniprix.ro


    Poti castiga ori daca aduni cele mai multe comentarii, ori daca ai noroc la tragerea la sorti :) Chiar daca nu te numeri printre castigatori, primesti un cadou din partea miniPRIX ce va consta intr-o reducere importanta sau in transport gratuit!

    Astept sa-mi trimiti pe mail la aceasta adresa sau la adresa blogawards.ro@gmail.com si sa lasi intr-un comentariu la acest articol http://www.blogawards.ro/2010/10/19/castiga-trei-vouchere-de-100-lei-pentru-cumparaturi-online-de-pe-miniprix-%E2%80%93-concurs-pentru-bloggerii-din-judetele-sibiu-vaslui-si-gorj/

    Cu stima

    Marius - http://www.blogatu.ro

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

    www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    RăspundețiȘtergere
  17. Wow nice post... i specially translate it into English for better study.... 3D

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !