marți, 13 octombrie 2009

... politia pe yahoo messenger ...

... a fost o data ca niciodata ... un politist care folosea yahoo messenger ... twitter si facebook ...

... pare a fi o poveste dar ... e adevarat ... prin iunie 2009 ... politia capitalei a lansat proiectul "zona de messenger" ... proiect cu ajutorul caruia se vrea o mai buna legatura intre "organei" si populatie ...



... desi initial spatiul in care se desfasura acest proiect a fost yahoo messenger ... politistii si`au facut conturi si pe twitter ... facebook ... etc ...

... primul id de messenger al politistilor bucuresteni este "dgpmb01" ... urmat apoi de "dgpmb02" ... "dgpmb03" ... si asa mai departe ... pana la "dgpmb17" care spre surprinderea mea nu este luat ... lasand loc unora de a`si face propriile id`uri de politisti ... ceea ce ar putea creea ceva confuzie printre cetateni ...

... politistii de messenger ... au inceput sa apara si prin alte parti ale tarisoarei noastre ... spre exemplu` inspectoratul judetean de politie dambovita ... este online ... iar unul din id`uri este "ipj_db01" ...

... amuzant e ca daca ... injuram un nene politist pe messenger ... ne trezim cu amenda la usa pentru ultraj ...
... e si mai amuzant ca ... daca stam pe invizibil pe messenger si nenea politistu` ne prinde ... ne sanctioneaza penal ...

... la noi in vaslui n`am auzit sa fi aparut acesti politisti ... care vin in sprijinu` (penalizarii) populatiei ... din fata monitorului ...



... curiozitatile mele ... privind acest subiect sunt ...

1. cum mama draq imi dau seama ca e politist pe bune ... asta avand in vedere ca ... facandu`mi id`ul "dgpmb17" ma pot da chiar eu un politist ...
2. daca un politist ma adauga in lista lui iar eu nu il accept in lista mea ... primesc vreo amenda ? intru la puscarie !?
3. daca fara sa`mi dau seama ca vorbesc cu un politist ... il injur ... intru la fel la ultraj ?
4. de acum inainte nu mai pot sta pe invisibil ca asa li se scula militienilor !?

... ce romanie frumoasa avem ! asa ce`mi vine cateodata sa plec draq de aici !
... ce parere aveti voi despre aceasta noua generatie de politisti ?


... ma poti contacta pe id`ul "GunoierSocial" ... asta daca nu cumva esti politist ...

22 de comentarii:

  1. pfff...perfecta DREPTATE ai... Nsh dc dreq au numa' idei ''grozave'' mai marii acestei tari.. Oricum...o sa mi bag si yo in lista un id d'ala....sa vad dk ma amendeaza cnva...asha...ca chestie..;)):-j...si...iaca pl...ei amendeaza...da..cn-i prost sa plateasca..??..pfff...:-j

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa...sa te astepti...f probabil..la noi ''declaratzii''...de fiec data knd scrii cva nou pe blog...intervin amenintzarile de la cei care....se simt....''agresatzi''...;))...

    RăspundețiȘtergere
  3. oo da:))
    bai, devin paranoia nu mai bag pe nimeni in lista ca daca ma prinde militia?!
    :))
    wtf?!
    Romanie de cacat, ce vrei:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mdea... politia a facut acest pas pt a comunica cu cetatenii Romaniei si pt a raspunde cerintelor lor in timp real. NU e adevarata afirmatia "daca injuri un id o sa te trezesti cu amenda..." .Injura`l shi nu se va intampla nimic. Nu shtiu de unde ai scos`o.

    RăspundețiȘtergere
  5. ... 1936b ... uite declaratia comisarului Corado Marian ...

    "Daca un politist este injurat pe mess atunci se alege cu amenda. Deasemenea se sanctioneaza penal si daca este prins vreun cetatean ca sta pe invizibil"

    ... informeaza-te ... si ... mai vorbim !

    RăspundețiȘtergere
  6. ce kkt..sa ma sanctioneze ca stau pe invizibil?!..:)))..Romania..tara tuturor posibilitatilor..

    RăspundețiȘtergere
  7. cine te-a mai pacalit ... :-j amenda pentru invisible ... asta e ceva privat ... mai cerceteaza ... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. ... pinochio ... daca erai atent la comentarii ... vedeai ca am spus si mai sus ... comisarul Corado Marian a declarat asta ... nu eu !

    RăspundețiȘtergere
  9. da , corect .. de la declarat pana la facut mai este mult ! .. plus ca este un abuz , dar nu cred ca au de cand sa faca asa ceva .. ar fi absurd si ar incalca o chestie care tine de privat ..cine pateste asa ceva are trebui sa se duca in instanta sa isi ceara drepturile .. :) numa`bine !

    RăspundețiȘtergere
  10. ... tocmai de asta mi se pare amuzant ... ca inca o data au facut o varza din legile romaniei ... ca se bate in cap cu dreptu` la viata privata ...

    ... sunt constient ca e un abuz ... dar sunt constient si ca nu ar fi primu` abuz legalizat din romania ... cat despre instanta ... ai fost vreodata intr`un tribunal din romania sa vezi cum decurg lucrurile !?

    ... sper ca m`am facut inteles ... n`am scos informatiile astea de la mine ... asa a declarat un militian ...

    RăspundețiȘtergere
  11. sa va zic sfatul meu ... ? mutati-va din tara asta de cacat cu prima ocazie pe care o aveti ... sistemu e la pamant .. sa numai vb ce s`a intamplat cu bacu .. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ... pinochio ... ba chiar te invit sa vorbim despre ce s`a intamplat cu bacu` pe id`ul GunoierSocial ... poate voi scrie un articol si despre asta ...
    ... sunt sigur ca ... exista curiosi pe blog ...

    RăspundețiȘtergere
  13. baiatul asta va informeaza cu ce se mai intampla prin romanik asta a noastra si voi o faceti pe-a desteptii,uite k de asta se duce romania de rapa si ne mai intrebam k ce si cum.

    RăspundețiȘtergere
  14. sincera sa fiu..k veni vb de bac...ne freak astia de ne rup...sunt a 12a si abia am habar la ce..si cand dau bacu':| tara de kkt...regim la fel.sper k pana dam bacu...astia d anu asta...sa se mai lamureask cv...k e vai de organizarea lor:-j

    RăspundețiȘtergere
  15. kt despre faza q politistii pe mess...
    si astia sunt la fel de varza...k si aia kre organizeaza bacu.dau amenda...cui dau amenta?imi fac un id la mijto...ma duc la sala..il bag de unde a iesit...si apoi plec...si amenda?cui i'o da? o sa'mi fac si eu un id d'ala...la mijto...si sa'mi bat joc de un politist...sa vad dak se amendeaza intre ei:))


    asta e drace...asta'i lumea in kre traim...din pakte:)

    RăspundețiȘtergere
  16. auzi 1936b...esti politist?
    dak nu...banuiesc k tatal tau e...si mai are si vreun id de genu...de iti iei foc asa:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Politia a facut posibil sa putem comunica pe mess si de a fi informati cu usurinta nu este o masura coercitiva sau un mijloc de a fi sanctionati. De exemplu, daca esti interesat de ce acte ai nevoie pentru a-ti fi eliberat pasaportul, intrebi pe nenea politistu dupa mess iar el iti va raspunde.

    RăspundețiȘtergere
  18. Vad ca se vorbeste de bac dar de scris se scrie cat mai scurt si cuvintele trebuie sa contina K , Y SH si multe altele , VIRBITI ROMANESTE , NU romaneshte !!! Da-o-n ceapa masii de treaba bai cetateni ai romanieie . [-( Si tot ziceti ca Romania e de cacat , pai parintii vostri voteaza pe toti mincinosii , convingeti-va parintii sa nu mai mearga la vot . :-?? Cat despre aia ca iti da amenda pentru invisible ma cac pe ei , sa-mi dea unu amenda ca stau pe invisible ca nu intarzii sa fac o contestatie si sa ii dau in judecata , mai fac si eu un ban nechinuit . :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Cezareell (dupa ce ca ai un nume cu 2 de e si 2 de l) si nu prea nimeresti tastele alea, te-ai apucat sa ii critici pe altii. Te crezi buricu pamantului se vede ca esti un copil rasfatzat si atat... cat despre contestatie .. aia sa o faci la tine acasa poate sa contesti mancarea care ti-o da mamica ta, sau sa contesti nota de 3 pe care o sa o iei la bac la proba scrisa de limba romana. Cea pe care o faci impotriva unui proces verbal de constatare a contraventiei se numeste PLANGERE (si ai dreptul sa o faci in 15 zile de la data inmanarii sau comunicarii PVCC - asta ca fapt divers). In plus, tu nu cred ca raspunzi contraventional pentru ca una din cauzele care inlatura caracterul contraventional al faptei comise este si IRESPONSABLITATEA (aici cred ca te regasesti) . Va salut, multa stima!

    RăspundețiȘtergere
  20. Din intamplare am luat eu id-ul dgpmb17, nu de alta dar imi parea interesant. Si cred ca as putea sa-ti raspund la 2 intrebari:
    "Daca un politist ma adauga in lista si eu nu il accept primesc amenda?"
    -Nu. Defapt niciun politist nu o sa adauge vreun id in lista, asa ca nu vei pati nimic.
    "De acum incolo nu voi mai putea sta pe invizibil?"
    -Ba sigur ca da. Nu e o ilegalitate sa stai pe invizibil nici daca il ai in lista pe Obama.

    RăspundețiȘtergere
  21. salut..ma scz k te deranjez cu acest comm...doresti sa facem link exchange? Ms anticipat..Ast un mesaj de la tine pe http://diegociobotaru.blog.com/

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !