marți, 29 septembrie 2009

... baut manga pe strada in vaslui ...

... ma gandesc serios sa ... ies pe strada in fiecare seara ... la cate o plimbare cu masina ... ca pana la urma nu`i chiar asa plictisitor oraselu` nostru ...
... astazi am cunoscut o noua specie de femeie ... pe langa "femeia curva" ... si ... anume ... "femeia proasta" ...
... va voi povesti ... si veti vedea de unde am tras concluzia asta ...


... prin crucea garii ... de parca acolo se intampla mai nou toate "ciudatenile" din vaslui ... era un tip "baut manga" ... dupa cum a spus chiar el politistilor ... ce fugea pe mijlocul sensului de mers de pe partea cu liceul rugina ... spre centru ...
... la vreo 10 metrii in spatele lui ... o domnisoara ... fugea disperata dupa el ... spunandu`i sa se potoleasca ...

... tipului ... pe nume Doroftei George ... ii cam era a fuma o tigarica ... si s`a gandit el ... ca e o idee buna sa opreasca masinile ce veneau din cartier spre gara ... pentru a cere soferilor un foc (vedeti voi ... pentru cei ce au citit articolul trecut ... se pare ca nu suntem singurii care oprim lumea pe strada ... sa cerem un foc)...

... dupa multe incercari in zadar ... de a opri masinile ... asta pentru ca ... soferii il ocoleau ... nu pentru ca el n`ar fi fost suficient de insistent ... vede doi baieti pe banca din fata Atlasib`ului ... si ... se hotaraste se le ceara un foc ...

... se duce la ei ... le cere un foc ... baietii il ajuta ... ii pupa ... si ... daca tot se imprietenira ... in semn de multumire ... ii incurajeaza sa faca ceva distractiv ... si anume ... "scuip`o pe femeia mea ... cum o scuip si eu (in momentu asta ii arata si cum se face) ... ca daca nu ... te bat !" ...
... toate bune si frumoase ... Georgica a nostru` se distra de minune ... doar ca proaspatul lui coleg ... dupa ce a fost fortat sa o scuipe de cateva ori pe domnisoara ... s`a hotarat sa`i paraseasca ...

... ramas singur ... cu iubita lui ... a mai scuipat`o de vreo doua ori ... apoi tipa l`a luat in brate (probabil i`o fi fost tare drag de el) ... si a inceput sa`l pupe (moment in care mi`am dat seama ca face parte din categoria "femei proaste") ...

... s`au mai imbrancit ei pe acolo ... a mai cazut putin ... si ... i`a venit o alta idee ... sa opreasca un "taxi" (adica ... toate masinile ce veneau din centru) ... pentru a`l duce acasa (undeva la tara ... n`am retinut exact ... localitatea) ...

... in momentu` asta ... cand am vazut ca ... nu se potoleste de nici o maniera ... am sunat la politie ... si ... am coborat din masina sa vad lucrurile de mai de aproape ...

... ma duc langa ei ... langa coloana de masini ce se formase ... si ma gandesc ca ar fi un lucru bun daca as filma ... toata istoria ... ca sa va arat si ceva imagini (sunt convins ca v`ati saturat de "puncte punctele" mele) ...

... duduia ... care ... in mod surprinzator a zis ca inca mai vrea sa fie doamna Doroftei ... tipa la el ... si ... incerca din rasputeri sa`l dea jos pe Georgica de pe capota unei masini ...
... Georgica hot ... si mai mult "baut manga" a prins curaj si a urcat in masina respectiva ... desi ... soferul nostru (saracu` de el) ... a accelerat masina ...

... a vazut ca ... barbatelu` ei drag e greu de convins ... a vrut sa o lase balta ... si ... deodata si`a indreptat privirea spre mine ...
... iritata de faptu` ca eu filmam ... intreaga scena ... a inceput sa gesticuleze si sa mormaie ... ceva amenintari si injuraturi ...

... ba s`a mai plimbat pe langa masina ... ba era atenta la mine daca inca "ii mai fac poze" ca nesimtitu` ... la un moment dat am si oprit filmarea ... ca sa`i vorbesc putin pe romaneste (daca ma intelegi) ...

... intre timp ... soferu` masinii ... s`a gandit ca incurca circulatia ... si ... a tras pe dreapta ... loc in care duduia ... dupa alte rugaminti a reusit sa`l scoata pe Georgica din masina ...
... loveste portiera bine de tot ... si ... a intrat in vorba cu un grup de baieti ... care probabil s`au oprit sa vada si ei ... ca tot omu` ... cum face Georgica la bautura ...

... discutia ... probabil interesanta ... n`am fost suficient de aproape incat sa trag cu urechea ... a fost intrerupta de venirea politiei ...
... cum vazu` albinuta cum incepu` a fugi pe scari spre stadion ...
... le fac semn politistilor ... au sarit doi voinici din duba ... si ... impreuna cu ei ... am inceput a alerga dupa ... personaju` nostru ...
... in momentu` asta am oprit filmarea ca nu avea vre`un rost sa ... filmez politistii cum alearga ... stim deja ... ca au viteza (aia fara burta cel putin)...

... am dat drumu` la filmare ... cand ... l`au prins ... pe undeva printre copacii din stanga cum cobori scarile ... inainte de strand ... au urmat alte amenintari din partea tipei ...
... l`a capacit tipa putin ... i`a luat banii ... i`a raspuns cu ... ceva de mama ... am oprit iar filmarea ca nu se vedea nimic din cauza intunericului ... si ... am continuat sa filmez cand am ajuns iar la strada ... langa albinuta ... am filmat ... scurtul interviu acordat de Georgica politistilor ... in care declara clar si raspicat ca se numeste Doroftei George si nu e obosit ... ci ... e "baut manga" !

... am fost si eu pe la politie ... dupa ce mi s`au luat datele ... la fata locului ... mi s`au mai luat o data ... datele la politie ... si ... cam asta a fost tot ...






... sunt curios ce veti avea de spus ... cu privire la asta ... dar mai ales ... sunt curios ... ce parere aveti despre duduie ... face sau nu parte din categoria "femei proaste" ?


... pentru contact id-ul de mess "GunoierSocial" ...

16 comentarii:

  1. Da ..ce sa zic ..posibil sa faca parte din categoria "femeilor proaste" ...dar daca presupunerea ta ca ar fi de pe la tara ...nu vad de ce ar sti sa fie o femeie desteapta ...de cand a luat'o "domnu' manga" si asa a fost invatata cu batai si tot felul de jigniri ...il iubeste cu toate defectele lui ...n'ai ce sa ii faci:) Adu'o la oras sa ii prezentam o altfel de gandire si poate isi schimba total atitudinea fata de al ei sot si restu' care mai fac ca el ...stii u ...un mediu nou ...o alta gandire si tot asa ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Duduia clar ca e proasta!Asta se subintelege, nici nu trebuie facuta vreo caracterizare aparte pentru ea.Insa stii ce ma enerveaza pe mine? Bun...cum am si spus duduia e tampita si cum mai vrei tu, insa EL, personajul principal? Ca pana la urma despre el e vorba in relatarea ta, nu-i asa? Cred ca ar trebui mai mult dezabatut comportamentul LUI decat al duduii ;)...cel putin asta e parerea mea.Cat despre ea, intr-adevar e prostutza nimic de zis....daca privesti lucrurile dintr-un anumit punct de vedere.Insa, daca pui problema ca poate si-a facut griji pt el, stiind ca e beat critza si vrand sa-l potoleasca,ca stim foarte bine cum gonesc unii soferi prin oras....si nu era exclus sa dea o masina peste el, din cate povesteti tu....fata nu e chiar atata de proasta precum spui, doar ca asa cum spune si cel(cea) care a comentat articolul inaintea mea, asa a fost obisnuita datorita mediului in care a trait.Dar cum povestitorul e de natura MASCULINA, era de asteptat sa expuna lucrurile in asa fel ;) As fi curioasa sa aflu totusi si alte pareri.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...Daca ash fi barbat shi ash avea o astfel de "femeie"(tre' sa recunoashtem k e o "femeie" in adevaratu' sens al cvantului din toate punctele de vedere) m'ash simtzi prozonier in propria mea casa...mi'ar fi frica sa'i adresez un singur cuvant..cn shtie ce interpreteaza ea shi ma prezesc cu 2 scatoalce peste spate!Cu ocazia asta...felicit TOATE "femeile" din romania....tzinetzi'o tot asha "doamnelor"...shi la mai multe!;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca-i unu din GB care nu prea de mlt era prin rocambole la fel de beat manga si apoi a mers prin oras si cand m-am dus acasa l-am gasit prin centru cauta bataie . =)) Daca e chiar ala care cred eu ... sa-i traiasca familia si vacile ... femei-sa e proasta doar pentru ca il imbratisa si giugiulea dupa ce acesta o scuipa si ce ii mai facea ...

    RăspundețiȘtergere
  5. sa inteleg ca tu ai stat si ai filmat toata porcaria asta?;))

    RăspundețiȘtergere
  6. ... eu am filmat ... si ... te rog sa folosesti un nume ... oricare ...

    RăspundețiȘtergere
  7. hmmm...mai Mihai mai...Asta chiar e tare:))hai da`o mai...:))....imi place femeia aia:se impune nu gluma:))....tine`o tot asa:X...

    RăspundețiȘtergere
  8. pacat ca sunt din ce in ce mai multe "femei pr0aste" shi la fel de multsi baietsi asemenea celui din p0veste :|



    Cezarel :-? imi permit sa zic ca stiu Gb`ul destul de bine shi n`am auzit numele lui nici0data :) tind sa cred ( :-? de fapt e mai mult decat atat) ca ai gresit l0catsia :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu trebuia sa se opreasca soferul in momentul cand betivul era pe jumatate intrat in masina. Stateam si eu mai linistit :))

    RăspundețiȘtergere
  10. ... arcasu` ... bine punctat ! :))
    ... felicitarile mele !

    RăspundețiȘtergere
  11. prea 'tare' filmuletzu...tot sa mergi prin vs si sa intalnesti asemenea specimene k tipul"baut manga"....kt despre fata.....frumos mod de a-si trai viata si-a ales...o sa aiba ce povesti copiilor,nepotilor.:)).....acum nah..facem haz de necaz dar e trist sa vezi k la o varsta atat de frumoasa,o fata accepta umilinte si cuvinte "de bine" din partea unui "nimic".....

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt zurliy da mi-e lene sa-mi fac cont asa k-s anonima..fata proasta barbatu mai mult dekt idiot..o ratat o treapta in evolutia civilizatiei si o uitat sa coboare din copac..dar doamne revin..fata proasta rau..fara nicio scuza..mentalitate de kkt. mai sunt fete de la tzara kre stiu sa se impuna

    RăspundețiȘtergere
  13. E faina povestioara ta,chiar mi-a placut.Ea e o proasta ca-i accepta toate magariile lui,iar el e un dobitoc ca bea ca un bou . Gina

    RăspundețiȘtergere
  14. mai mult e oarba dekt proasta iubirea ii intuneca ratiunea si numai poate gandi logic,chiar nu le pot intelege pe fetele astea care stau cu tot felul de indivizi care nu merita osteneala,trebuie sa mai sti sa pui si punct k doar mai exista destui baieti pe lumea asta sau mai bn stai singura dekt cu un astfel de individ,iar asta k e de la tara e o prostie si mai mare,mai fetelor nu cont de unde esti atat timp kt mai si gandesti;)

    RăspundețiȘtergere
  15. iar despre el pot spune k e un idiot fara scrupule;daca esti in stare sa le zici unor straini sa o scuipe pe pr ta mai bn zis sa le ceri asta, e vai si amar de el saracu

    RăspundețiȘtergere
  16. mda...ce sa zic...aia da ..face parte din categoria femeilor proaste sau...dk vrei...blonde..:P ..
    cat despre georgik...n ai ce sa i faci...din moment ce e de la tzara...acu e toamna...o iesit tulburelu...si...nah...se bucura omu' de ceea ce i a oferit natura...deci...se bucura...nu care cumva sa spunetzi k ar face abuz :-j...
    iar u...gunoiere...felicitari pt ceea ce scrii..

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !