duminică, 27 septembrie 2009

... fetite dulci ca`n ... vaslui ...

... m`am uitat la ceas la ... ghici ! LA FIX !!! ... sa ma iubeasca oare !?
... n`are asta vreo legatura cu ce urmeaza sa va spun ...

... fetite dulci ca`n bucuresti ... mai poti gasi si pe la noi ... prin vaslui ...

... dupa o zi de munca si multe altele ... ma hotarasc sa ies la o tura de oras cu masina ... cu un prieten ... nu ca n`am avea pe ce da banii inafara de benzina ... da` la cat de mic e oraselu` ... imediat sari din gara`n cartier ... si inapoi ...

... la intoarcere spre casa ... vedem prin crucea garii ... doua fetite ... singurele ... la o barfa mica ... si ... opriram ... langa ele ca doar nu ne tragea nimic spre casa ... femei n`avem ... copii n`avem ( doamne ajuta ) ... sa mai schimbam doua ... trei vorbe cu ele ...

... prietenu` meu ... scoate repede o tigara dintr`un pachet aruncat prin masina ... si le cere domnisoarelor o bricheta ...
... isi aprinde tigara ... apoi ... ba ca te cunosc de undeva ... ba ca ... parca te stiu ... si din vorba in vorba ... le`am invitat si la o plimbare cu masina ...
... acu` na ! ca doar si`or fi dat si fetele seama ca nu foc cautam noi si au urcat sa`i dam o tura ...

... intoarcem iar spre centru ... ne tot ducem spre cartier ... da` parca altfel se vedea oraselu` nostru cu doua fete pe bancheta din spate ...
... pe drum ... am vazut alte doua fete ... mai dulci ca cele din masina ... da` ... razuisem lozu` ... n`aveam ce face ...

... cu vorba prin masina ... parca va stiu de undeva ... pe unde locuiti ... prin ce baruri umblati noaptea ... pe unde invatati ...
... fetele chicoteau in spate ... si ne spun ca ... locuiesc pe ana ipatescu` ... umbla cam prin tot ce inseamna bar ... club sau bodega in vaslui si ca invata la LMK (acum rautaciosii iar vor spune ca am ceva cu LMK`ul ... si ... eu iar am sa le spun ca nu e adevarat) ... si de la atata vorba ... mi se facu` a aprinde iar o tigara ... moment in care ... fetele s`au convins ca noi aveam foc ... si ca le`am cerut foc doar ca pretext ...

... cum fumam la kentu` ala (iar n`au avut winston lights la magazinu` de unde`mi cumpar eu tigari) ... imi vine a le intreba ce tigari fumeaza ele ... incep iar sa chicoteasca ... si spun ca ... baga ... in general kent ... da` din cand in cand ... baga si ceva ierburi ...

... intamplarea fu ca prietenu` meu avea ceva ierburi pierdute prin buzunar ... si ne hotararam sa mergem intr`un loc ceva mai retras sa batem un cui ... impreuna cu fetele ... desigur !

... masina parcata pe malu` raului delea (pe care inca nu l`a curatat primaria asa cum a promis ca va face) ... geamurile inchise ... scutur pliculetu`n podu` palmei ... dreg amestecu` de ierburi cu putin tutun ... infasor nebunia`n foaie de orez ... dau o limba de`l inchei la nasturi ... si ... ii dam foc !

... au urmat rasete ... discutii fara sens ... pana ce s`a ajuns la apropouri despre sex ...

... frumos ... ar fi ... sa va povestesc si ce s`a intamplat mai departe ... dar va voi lasa pe voi sa va imaginati ...



... concluzia ... ca sa nu va las totusi ... in aer ... e ca sunt si la noi in vaslui fetite dulci ... da` ... pacat ca ... le cam place viata (asta ca sa nu zic ca`s curve ca iar imi sar in cap alea de se simt) iar eu caut ceva mai bun ...
... sunt tare curios ... cum vedeti voi finalu` serii asteia ... de aceea am sa va rog sa lasati comentarii ... comentarii la care ... va rog folositi stelute daca e cazu` ... altfel le voi sterge ...

... pentru contact id-ul de mess "GunoierSocial" ...

25 de comentarii:

  1. Eu cu sigurantza nu m'as fi urcat in masina unor necunoscuti..si pretextele de bagare in seama gen cel folosit de voi..prinde mai greu.De la mn ai fi auzit ..probabil... un "marsh mah!!".. si mi'as fi vazut de treaba mea..:)
    Poti spune multe despre astfel de fete,deci continuarea poate fi oricare:fie ca v'ati dus fiecare la casa lui,ori unu/una la casa altuia/alteia..whatever..

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu inca doi pasageri [pe langa voi si fete] in masina =))
    Zi dac ii asa sau nu :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Te cunosc destul de bine, si sunt aproape sigura ca nu te-ai culcat cu vreo una din ele.

    Din cate stiu esti foarte selectiv cand vine vorba de fete, de asta nu cred ca te-ai fi culcat cu o tipa ce urca in masina unui necunoscut. Stiu ca ai mandrie, si ca nu orice fata ajunge in patul tau (un lucru foarte bun pentru care te felicit).

    Pretextul, pentru care le-ai oprit, e cam de prost gust dar imi aduce aminte de o vorba pe care mi-ai spus-o, cum ca cu unele femei e mai potrivit sa fii un magar decat un tip cumsecade.
    Te-am contrazis atunci , dar acum vad ca ai dreptate, probabil daca o abordai intr-un mod mai educat, nu se ajungea pana la a o urca in masina cu tine.
    Asta merge la unele :))
    Succes si multa bafta in continuare cu blogul esti un tip de nota 10

    RăspundețiȘtergere
  4. ... o fata ... mi`ar place sa`mi spui cine esti ... da`mi un buzz ceva daca ma ai in lista de mess ... sau ... da`mi add pe id`ul GunoierSocial ... sa vorbim ...

    RăspundețiȘtergere
  5. cred k v-ati limitat la simple discutii.nu esti genul de a merge mai departe cu o fata ce nu o cunosti si care s-a lasat mult prea usor.......din kte te cun.....ai pretentii si standarde destul de inalte pentru o "oarecare"ce a urcat in masina....

    RăspundețiȘtergere
  6. so...eu sunt prietenu din poveste...si vreau sa va contrazic deoarece v-ati format o parere proasta despre fete ... ;) ele chiar sunt fete cuminti ;) shi nu motivul pentru care le-am abordat le-a facut sa urce in masina ... pentru ca le-am spus din start ca nu ne-am oprit pt un foc....

    Restul discutiei a fost totul....fetele cautau distractie shi noi le-am oferit-o.. ;;) simplu !!

    Eeee acu intre noi fie vorba pot afirma ca in Vaslui sunt multe fete dulci....de speta celor din poveste ..!!


    A fost o experienta !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. :-?

    v0rba mamei mele ;))


    trebuiau bagate cu capu` in raul Delea ... sa nu le mai trebuiasca sa urce in mashinile necun0scutsil0r :-?



    m0shule :-? zic ele ca`s cumintsi da` fapthu` ca au urcat in mashina v0astra le da de g0l ;))


    acu` vad ca lumea spune ca Mihai nu s`ar fi culcat cu vre0 una din ele :-? m0shulica zice ca fetele au vrut distractsie shi asta au primit :| sunt cam in ceatsa :|

    RăspundețiȘtergere
  8. p3tr1na:ce intelegi prin distractie?....."mos craciun":'cumintenia' lor este incontestabila prin simplul fapt k au mers cu voi..;)..

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda ...aveau fetele chef de distractie ..si ce? E ceva rau in asta? Daca vrei o fata serioasa ..se gaseste daca vrei ...daca vrei o fata care se distreaza ...si asta se gaseste ...si totusi ...daca stam sa ne gandim ca anturajele din timpul liceului ...ales gresit bineinteles ....e o scuza destul de rezonabila ...si ...as avea eu sa spun mai multe de aceste fetitze dulci ...doamne ..da ma abtin ....si eu sunt fata ..si poate si eu am gresit ...da nu in halul in care o fac altele si se preteaza la chestii mizerabile ....si totusi ...mai bn respect o c***a desteapta decat una proasta de bubuie ...

    RăspundețiȘtergere
  10. ... una ... sunt total de acord cu ultima idee a ta ... insa ...distractia are o limita ...
    ... da`mi add ... si ... mai vorbim ...
    ... id de mess "GunoierSocial" ...

    RăspundețiȘtergere
  11. scuze ca spun lucrul asta....dar e ceva tipic pentru fetele din vaslui....nu pentru toate ...nu vreau sa jicnesc....dar majoritatea sunt asa ......nu sunt din vaslui dar am inceput sa cunosc foarte multa lume din vaslui incat ceea ce ai scris tu nu ma mai uimeste ....nu spun ca in orasul de unde provin eu nu se intampla chestii de astea dar parca nu e chiar asa .....acum 6 ani cand am venit prima data in vaslui ...eram o copila dar m-am speriat de ceea ce am vazut si am auzit ....fetele...nu toate ...sunt groaznice din orice punct de vedere...iar baietii si specific din nou....nu toti .....sunt groaznici in pivinta smecheriei....in vaslui daca nu ai masina nu esti smecher dar stiu multi baieti din vaslui care au masina saracii dar doar pt a o tine in fata blocului...ca nu mai au bani de benzina ...scuze daca am jicnit pe cineva...

    RăspundețiȘtergere
  12. rox1me: eu intseleg multe prin "distractsie" :) nu ma apuc sa tsi le scriu ca`mi ia mult timp shi imi 0b0sesc mana. shi cand zic "multe" le exclud pe alea cu tenta sexuala :)adica alea pe care le zic mai j0s.

    in comentariu` de mai sus, p0trivit acestui c0ntext era clar ca "distractsie = sex, f*tai, babardeala" etc. alegetsi`l pe cel care`tsi place sau il f0l0sesti

    RăspundețiȘtergere
  13. daca asa le place fetelor...fiecaruia ii place sa se distreze....dar din momentul ce fetele s-au urcat cu niste straini in masina da de inteles ca fetele nu sunt niste sfinte....nu spun acum ca eu sunt sfanta filofteia dar totusi nu m-as urca in masina cu niste straini....totusi cred ca e ceva tipic pt vaslui...e ceva care nu uimeste pe nimeni.....

    RăspundețiȘtergere
  14. e plina lumea de astfel de fete,nimic nu ma mai uimeste;baieti sunt datori sa incerce daca fetele sunt proaste si cedeaza asta e;)treaba lor,ele vor avea de suferit insa nu doar ele ci si voi baieti dak va culcati cu cine va pica in plasa,inainte de toate trebuie sa va interesati cum si ce si abia apoi sa treceti la actiune;)sex-ul implica mai multe lucruri dar eu am incredere in intuitia ta gunoierule si stiu k ai facut ce e mai bn;)

    RăspundețiȘtergere
  15. ... samira ... ceva imi spune numele asta ... dar nu`mi pot da seama ce ...
    ... alina !?

    RăspundețiȘtergere
  16. ... atunci ... lumineaza`ma ! cine esti si ... de ce ai asa multa incredere in intuitia mea !?

    RăspundețiȘtergere
  17. nu cont cine sunt,pur si simplu am incredere in intuitia ta;)

    RăspundețiȘtergere
  18. pai tu ce zici ar trebui sa am sau nu incredere in intuitia ta?ce zici?;)

    RăspundețiȘtergere
  19. ... revenind la subiect ... fiecare a plecat la casa lui ... asta dupa ce am dus fetele acasa desigur ...

    ... samira ... si un ceas stricat arata de 2 ori pe zi ... ora corecta ...

    RăspundețiȘtergere
  20. cam tarziu am vazut eu subiectul asta ...ca nah is la iasi si inca nu mi-au dat drumu la net .....sincer drace nuj de ce toata lumea zica ca nu ai fi genu...pana mea cand esti fumat mai tii cont de ceva???nu cred....asa ca tot ce e posibil sa se fi intamplat si alte treburi...ca vb la cineva care ti-a lasat mai sus comm...eu nu m-as fi urcat in masina la 2 necunoscuti...adik nu e clar???2 baieti..si ele 2 fete...clar fetele cautau HARJONEALA...:D...oricum frum sb ca deobicei....mai vb....ciao..:*:*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  21. Serios gunoierule?uite k nu uitasem,ms k mi-ai amintit:P

    RăspundețiȘtergere
  22. "uite k uitasem"scz de greseala

    RăspundețiȘtergere
  23. ZURLIY. Ma parerea mea e ca daca nu ati profitat e naspa..ati lasat fetele triste. iar daca ati profitat tot naspa..fetele alea puteau fi la fel de..necuratate ca delea. deci e cu doua taisuri. i rest my case

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !