marți, 8 septembrie 2009

... clientii bancilor - inselati prin email ...

... mare atentie la mail`urile pe care le primiti ... si ... mai ales mare atentie la mail`urile la care va hotarati sa raspundeti ...
... am primit 2 mail`uri care pareau a fi de la ... banca transilvania si raiffeisen bank ... dar dupa ce m`am uitat mai atent mi`am dat seama ca sunt niste mail`uri trimise de cine stie ce "porcusori neprietenosi" care vor sa faca bani inseland clientii acestor 2 banci ...

... primu` mail primit a fost de la banca transilvania care ma instiinteaza pe mine ca ... simplu client ca exista oameni ce vor sa afle datele mele personale pe care apoi sa le foloseasca pentru a scoate bani din contul meu bancar de la transilvania ...
... foarte bine mi`am zis eu ! foarte bine ... ca ... in aceste cazuri ma anunta si pe mine cineva !
... apoi imi dau seama ca ... eu nu sunt clientu` acestei banci ! atunci cum oare sa ma atentioneze ei pe mine ca ... cineva vrea sa`mi fure datele de la cont ? ce cont !?

... mail`ul de la raiffeisen bank ma sperie cu suspendarea contului meu ... si ... imi da peste bot cu o bucata de lege ... de ma ameteste ...


... sunt convins ca multi si`au luat teapa ! sunt convins ca vor mai fi si altii ... da` poate macar o persoana va scapa cu banii`n cont de pe urma articolului asta ...
... pareri ? impresii ?


... pentru contact id-ul de mess "GunoierSocial" ...

5 comentarii:

  1. parere...ai dreptate....avand in vedere ca nu ai cont si alte neamuri....posibil sa fie o tzeapa...ink o data drace ...boon site ai mai facut..ai grija de u:D..

    RăspundețiȘtergere
  2. :-? bine ca n`am nici eu c0nturi prin banci :) pr0babil daca ash fi avut, mi`ash fi luat tseapa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am impresia ca te cam inseli in ceea ce priveste al doilea mail. Dupa cate vad e o legatura securizata... nu prea are cum sa fie inselatorie, de fapt sansele sunt aproape inexistente.

    RăspundețiȘtergere
  4. ... anonim ... in primu` rand ... iti spun ca ar fi fost mai bine daca ti`ai fi ales un nume ... nu`mi plac comentariile anonime ...

    ... despre al 2`lea mail ... iti pot spune ca ... directionarea se facea pe o alta pagina ... cand dadeai click pe acel link nu intrai acolo ... ci pe o alta pagina ... acel url e pus tocmai ca sa para real ... ca persoanele ca tine sa creada ca nu e o inselatorie ... ca sansele de a fi inselatorie sunt inexistente ...

    ... daca vrei iti pot da mai multe detalii despre ce inseamna un link ... spune`mi doar ...

    RăspundețiȘtergere
  5. ai dreptate, este o inselatorie, facuta pentru cei cu putine cunostinte in ale internet-ului, pentru ca ai fi observat imediat redirectionarea. Din pacate, exista destule persoane. Si eu am primit acel mail de la raiffeisen, si chiar am si cont la ei, dar nu am dat curs din "obisnuinta" , nici macar nu am citit mail`ul.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !