luni, 25 august 2008

... dependent de nicotina ...

... astazi e o zi de doliu ... dar in acelasi timp ... sper sa fie si o zi in care sa redevin cine eram ...
... e o zi trista ... am remarcat ca ... sunt bolnav ... ca toata fiinta mea e slabita ... sunt bolnav ... sunt dependent de nicotina ...
... fumez de aproape 10 ani ... in fiecare dimineata ... cand ma trezesc primul lucru pe care il fac ... este sa-mi aprind o tigara ... inainte nu era asa ... de vreo 2 ani insa ... dimineata tremur daca nu am tigari ... devin nervos agitat...BOLNAV ... e o boala ... care se trateaza foarte simplu ... tratamentul e la indemana oricui ... o tigara ... fumezi si apoi esti "normal" ... insa boala va reveni ori de cate ori ... nu vei avea "tratamentul" ...
... eu nu vreau ... sa iau nimic ... vreau sa lupt ... sper doar sa reusesc ... sper sa scap !!!

2 comentarii:

  1. mihai...am mai intalnit pe cnv kre tot asa patea...fuma..bea cafea si suc cola. ai incercat vreodata s inlocuiesti tigara q altcv? u ejti o pers cu caracter..si ambitzioneaza'te...refuza s mai fumezi. redu'le kte putin....si vei reusi..;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Incearca sa citesti "In sfarsit nefumator" a lui Allen Carr. Functioneaza, crede ma

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !