duminică, 31 august 2008

... cum e sa fii tata ...

... cum o fi sa fii tata ??? eu nu stiu ... dar m`am gandit mult la asta ...
... am ascultat melodia "Nimeni Altu` - Pun Pariu" ... in ale carei versuri spune la un moment dat " ... mai pun pariu ca nu ai fost pana acum pus in situatia de a te panica pentru ca se putea prea bine ca prietena ta sa fie insarcinata ... n`ai trait asta niciodata ... te`ai gandit vreodata ca poate vei fi prea devreme tata ??? ... "
... melodia o gasiti aici ... pentru cei care inca nu o stiu ... ( atentie insa ... nu o recomand minorilor ... este NECENZURATA )
... si acum revenind ... daca puneam pariul asta castigam ... si cu parere de rau ... nu e singuru` pariu pe care l`as fi castigat ... dar pana la urma cum ar fi sa ai un copil la varsta de 20 de ani ???
... eu personal cred ca m`as panica ... as fi intr`o stare de panica totala o anumita perioada de timp ... dupa care as incerca sa imi organizez viata ... sa`mi caut un loc de munca stabil ... sa`mi iau o casa / apartament in chirie ... sa fac tot posibilul sa`i ofer o viata cat mai buna copilului meu ...
... viata mea s`ar transforma peste noapte intr`o mare mizerie care trebuie traita pentru copilul meu ... mi`ar schimba modul de viata radical ... adio nopti albe petrecute cu baietii ... adio viata fara responsabilitati prea mari ... ar trebui sa renunt la multe lucruri care acum ... ma definesc ...
... toate astea insa ... nu s`ar compara cu satisfactia de a`mi vedea copilul zambind ... de a`mi auzi copilul rostindu`mi numele ... de a`mi simti copilul in brate cand vin seara de la munca ...
... sa fii tata e inainte de toate o responsabilitate imensa ... pe care ... deocamdata nu vreau sa mi`o asum ... insa daca ar fi sa fiu tata ... mi`as iubi mult copilul ...

Voi ce credeti ? Cum e sa fii tata ? Cum e sa fii prea devreme tata ?
... sunt curios sa va citesc parerile ... sau ... de ce nu ... sa citesc despre experientele voastre in acest sens ...

... as fi sau nu un tata bun ... ???

Un comentariu:

  1. Mai intai de toate, mi s-a ridicat un pic paru pe picioare cand am citit ultimele randuri si am simtit o mare emotie. M-am gandit de multe ori cum ar fi sa fiu tata, mi se pare totusi prea devreme , dar am fost de mai multe ori in situatia de a ma gandi ca prietena mea ar fi insarcinata si crede-ma ca iti provoaca insomnie. Din fericire, am trecut cu bine peste toate , si pot sa ma bucur inca de tinerete si poate in unele momente pot sa fiu eu copilul ;)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !