sâmbătă, 30 august 2008

... cum spargi un id de yahoo messenger ...

... pai ... din cate stiu eu un id de messenger nu poate fi spart ... si daca aceasta afirmatie este gresita ... rog pe cineva cu "caracter" sa vina cu argumente ...
... ceea ce este insa posibil este "furtul" id`ului de messenger ... de obicei se profita de "prostia" victimei ... asa ca am sa scriu despre 3 dintre cele mai cunoscute metode de a fura id`uri de messenger ...

1 cred ca metoda cea mai des folosita sunt "wormii" ... care atentie ... nu doar ca ii da voie celui care il foloseste sa va afle parola de mess ci are acces la intregul dumneavoastra sistem ...
... de obicei acesti wormi sunt trimisi in mod involuntar de prieteni pe mess care si ei la randu lor au i`au primit de la alte persoane ...
... wormii se pot trimite in 2 moduri ... ori vi se trimite un fisier ... de regula este numit PozaMea.JPG.EXE ... ori va este trimis un site ... si dupa accesarea lui worm`ul se copie automat in calculator ...

2 pe locul doi in acest clasament facut de mine sunt acele copii ale site-ului Yahoo care functioneaza prin transferarea datelor scrise de tine pe un server sau pe o adresa de mail ...
... adica ... tu intrii pe aceasta copie ... care este identica cu site`ul Yahoo ... iti scrii mail`ul si parola ca sa te loghezi ... in momentul ala toate datele nu sunt transferate spre serverul Yahoo ci spre un alt server al celui care urmareste sa va ia parola ... asa ca atentie pe ce site`uri yahoo intrati ... :))

3 pai ... pe locul trei cred ca se afla acele programe instalate pe calculatorul gazda ... cu care nu poti sa aflii decat parolele cunostintelor sau persoanelor care au acces la calculatorul gazda ...
... functioneaza destul de simplu ... ele trimit datele utilizatorului si le salveaza intr`un fisier de tip txt ... sau ... decripteaza parolele celor care au bifat casuta "Remember my ID & password" si o afiseaza celui ce foloseste programelu` ...

... cam astea ar fi cele mai folosite 3 metode de a "fura" o parola de messenger ...
... va rog sa nu postati comentarii de genu` "unde gasesc si eu programelu` ala...ca vreau sa vad daca ma inseala gagica pe messenger" ...
... prin acest text nu imi incurajez cititorii sa fure id`uri de messenger ...
... si ca sa nu fiu totusi ... prea rau ... va spun ca pe google puteti gasi mai multe detalii despre aceste metode ... daca intreaba cineva ... nu stiti de la mine ... ;)

6 comentarii:

  1. ce-i drept e si asta un plan...foarte bine gandit..adik nu multi ar putea sa faca asta dak nu au cunostintele necesare..

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai facut postul de pomana dupa parerea mea :) Asta se stia de cand ....

    RăspundețiȘtergere
  3. ... george ... ma bucur ca stiai ... ma bucur pentru tine ... si ma bucur cu sinceritate ... insa sunt multi care nu stiu ... multi se plang ca li s`a furat parola ... asa ca ... dupa parerea mea n`am facut acest post "de pomana" ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Punctul 3 cade intrucit incepind de la versiunea 7.5 nu mai merge decriptarea informatiilor de login. "Starting from Yahoo! Messenger v7.5, there is no way to recover the password even if it is stored on a local computer. However it is possible to transfer the stored password from one computer to another."

    RăspundețiȘtergere
  5. de 2 zile mi s-a spart id-ul de mess. pana sa citesc postul tau nu imi inchipuiam cum a facut-o... dar mi-am amintit ca in urma cu ceva timp... o persoana care este hacker mi-a trimis pe mess niste link-uri de la triluliu ... si astfel "m-a prostit". bun... intrebarea mea arzatoare este ce se poate face in acest caz? e necesara formatarea pc-ului... sau exista niste proceduri? te rog mult de tot sa imi raspunzi si mie la acest comentariu pt ca am mare nevoie de ajutor.... in caz ca ai vrea sa ma ajuti iti poti lasa si un id de mess : princessselena24

    RăspundețiȘtergere
  6. eu nu am inteles prea bn metoda cu wormi ...... trebuie sa accesez fisierul adika sal salvez si da dau clik te link daca mil tr nu ? altfel nu va functionaa .... asai sau nu ?

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !