marți, 26 august 2008

...conturi de hi5 ...

... primesc aproape zilnic fel si fel de invitatii pe diverse site`uri gen Hi5 ... asa ca intr`o zi ... m`am decis sa intru sa vad ce si cum...
... majoritatea utilizatorilor de Hi5 au varstele cuprinse intre 12 si 18 ani ... copii care vor sa se faca "cunoscuti" pentru cine stie ce poze cu sepcile intoarse sau ... in cazul fetelor cu poze cat se poate de XXX ...
... pe internet ai ocazia sa intalnesti fel si fel de oameni ... unii mai prosti ca altii ... dar ... pe Hi5 deja numarul lor a depasit orice limita ...
... un prieten de`al meu avea o vorba ... "Nu ai vazut destula prostie astazi ? Uita`te pe Hi5" ...
... pana la urma ... ce este acest site ? care este scopul lui ? e un mod de a pupa si de a fi pupat in fund ... prin tot felu` de comentarii gen "vai fato` ce bine arati" ... "ce ochi superbi ai" ... "esti cea mai frumoasa" ...
... cu alte cuvinte ... e o ocazie de a arunca cu multe "vorbe de bine" la superlativ ...

23 de comentarii:

  1. daca nu ma insel..si stiu ca nu..si tu ai cont pe hi5...si nu inteleg..dc esti asa de revoltat de acest lucru..nu te obliga nimeni sa te uiti acolo..si nici sa pupi in fund pe cineva:)..zici de hi5..insa cam acelasi lucru e si cu blogurile..acum probabil..cu postarile astea..astepti ca lumea sa te aprobe..deci..cum ai spus chiar tu:"sa fii pupat in fund"..

    RăspundețiȘtergere
  2. cu placere..dracule..:)..

    RăspundețiȘtergere
  3. bah drace io zic ca l-ai jignit pe anonim ... ;))...dupa felul in care scrie pare sa fie o fata ;))...deci ai grija ca "nu se stie cand da o masina (de cusut) peste tine" :))=))

    RăspundețiȘtergere
  4. asa e..ai dreptate "narkiss_rubinho"..sunt fata..dar ai grija si tu..nu se stie niciodata ce cratita te poate lovi "accidental";)..

    RăspundețiȘtergere
  5. ...si totusi "anonim" ... de ce nu vrei sa spui cine esti ? sau macar posteaza cu un anumit nume ... pe care sa nu-l recunoasca nimeni ... asta ca sa te deosebesti de "anonimi"

    RăspundețiȘtergere
  6. ..dc esti asa curios drace,sa afli cine sunt?..;)..

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai "ghiaure" ... draq e curios sa vada cine e cu "cara" mare...

    Deci(fara deci) deacum tre' sa ma feresc de OZN-uri ca nu se stie care poate fi o "cratitza" ... si mie care imi placea sa privesc cerul instelat...;)) gandindu-ma la nemurirea sufletului cufundata in bezna neagra a intunericului:))

    RăspundețiȘtergere
  8. P.S.(ca deja am inchis plicu') : Mai folositi si nume de sfinti...ca prea multi draci si ghiauri pe acilea..;))

    RăspundețiȘtergere
  9. Parerea mea e ca s-a deviat de la subiect ... ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu despre xxx ce sa zic m-a prins mama de vreo 3 ori uitandu-ma...da ce era sa imi zica...ca ma ma-i salva tata k se mai uita shi el :))

    RăspundețiȘtergere
  11. "e un mod de a pupa si de a fi pupat in fund"

    ai spus cam tot prin asta, cu privire la hi5...

    RăspundețiȘtergere
  12. Gunoierule .. la articolu` asta iti cam dau dreptate fratioare. Eu sunt un "prieten" de-al calculatorului de cand eram in clasa a 3-a cand mi-au cumparat ai mei, desi nu aveam foarte multi bani, primul 486DX. Cu netu am stat la fel de bine .. am avut de cand a aparut prima oara prin Dial-UP. Dar desi a trecut asa de mult timp si de cand exista si HI5`u asta, m-am gandit sa`mi fac si eu un cont, abia acum o luna. Am decat 2 poze puse, nu sunt io prea fotogenic asa, si nici nu vreau sa fiu "pupat in fund". Mi-am facut contul ca sa pot sa intru sa ma uit la cineva, neputand doar daca aveam cont si imi dadea accept sa fiu "prieten". Imi pierd timpul cateodata uitandu-ma la pozele altora si observ cum sunt muuulte poze de-a dreptu urate, sau persoane care chiar nu ar trebui sa isi faca vreodata o poza , cum sunt atat de admirate de toti. "DOAMNE CE FRUMOASA ESTI, CE OCHI AI!" (Dar nimeni nu vede catai nasu are sau ce pete are pe fatza cine stie de la ce) . M-a amuzat saptamana asta vazand poza uneia .. toate comentariile fiind de genu celora de mai sus, acea persoana avand in mod clar un nas foarte mare. Printre comentarii se afla si urmatorul : " Cata nasu ai ba" . Ceea ce cred ca ar fi de apreciat, si daca toti ar fi asa de realisti, sunt sigur ca nu ar mai aparea atatea conturi si atatea persoane penibile. Sper ca a citit cineva fara sa se plictiseasca :D

    RăspundețiȘtergere
  13. ... dax ... eu am citit ... si chiar nu m`am plictisit ... ce te rog eu sa faci ... e sa postezi hi5`ul domnisoarei ... in modu` asta poate ii marim si numarul de comenturi ...

    RăspundețiȘtergere
  14. bai dax un pretin de-al meu zicea "hi5 ....hi10 ....hai sa bem" , prietenii falsi iti ascud anumite chestii: "ia fata si pune-ti poza pe hi5 ca arati super cool::))=))" , prietenii adevarati ii zic vere in fata intr-un mod nu foarte stanjenitor...

    Oriccum vreau si io hi5 lua aia de care zici...pentru o portie de ras;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  16. Uite frate aici .. uitati-va la comentarii, in special la cel al lui Vlad ;)



    http://meshteru.hi5.com/friend/photos/displayPhotoUser.do?photoId=2117400615&ownerId=152108688&albumId=107027226

    RăspundețiȘtergere
  17. L-am trimis degeaba .. dupa cum ziceam .. nu ma prea pricep la HI5`u asta, si tot ca sa ma uit la altii mi-am facut si io contu. Dar nu cred ca merge sa intrati pe adresa aia.

    RăspundețiȘtergere
  18. Frateeeeeeeeee .. daca vreti ras intrati pe profilu astuia http://balauru2008.hi5.com .. sa va uitati la poze si la comentarii. E exact contraru la ce ai zis tu GunoierSocial in articol ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. bai =dax= "foarte tare frate" ....:))=)) ce e drept e drept ... are un nas mare =))

    Prima data am crezut ca balauru vrea sa se sinucida de pe schela;)) (mare paguba nu era) Asta se incalta cu fesu' si zice ca nu-i vine motzocu:))=))

    =Dax= am o portie de ras pentru tine http://lily-vas.hi5.com

    RăspundețiȘtergere
  20. :)) O cam chinuie talentu pe fetitza asta. Adevaru e ca ar cam merge o data. E cam penala .. misto bibelourile alea si cu "rapirea din Serai" :P

    RăspundețiȘtergere
  21. pt ca achhmed a zis k trebuie neaparat sa comentez postu asta :)) si cum sunt o fata supusa, m-am resemnat. nu am de zis mare lucru recte www.pitzipoanca.org in rest..nu nu ma caracterizeaza iar dak ejti asa interesat achhmed, google my name ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. www.pitzipoanca.org vs. zurliy.hi5 exista putina putina tangentza... dar asa suntem noi "baietii rai/rautaciosi " exageram cat se poate de mult ;)).
    achhemd exagereaza....
    zurliy o ia prea in serios....

    RăspundețiȘtergere
  23. cineva care a urmarit discutiile...consider k profilul meu de hi5 e total diferit de specimenele prezente pe site-ul sus mentionat...tangenta o vad in pozele cumva revelatoare insa asta nu ii da dreptu lu achhmed sa presupuna el k sunt egala cu alea

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !