miercuri, 3 septembrie 2008

... ai grija ce`ti doresti ...

" ... be careful what you wish because you might just get it ... "

... ce`mi pot eu dori pe lumea asta ... ca cica s`ar putea sa ... obtin ...

- sa am sanatate de "fier"
- sa am bani cateva sute de milioane de euro mi`ar fi suficienti
- sa nu stie nimeni ca am banii astia
- sa gasesc o femeie care sa ma inteleaga
- sa am macar un copil ... maxim patru
- sa nu`mi planga copii noaptea
- sa imi fie sanatoasa familia ...
- sa ma las de fumat
- sa traiesc pana la 70 de ani
- sa mor la 70 de ani brusc si fara dureri
- sa nu existe dumnezeu ... ca daca exista am pus`o ...
- sa il vad pe becali cum imi tunde iarba in gradina
- sa taca in timp ce`mi tunde iarba in gradina
- sa moara romeo fantasticu` regele sexului
- sa se dea prezervative moca ...
- sa am multi vizitatori pe blog
- sa se legalizeze iarba in romania
- sa nu mai primesc mass`uri aiurea
- sa nu imi mai ceara toti copii sa sparg parole
- sa se indeplineasca toate astea (inafara de a muri) pe la 25 de ani ...

... am avut grija ce imi doresc ... acu` nu`mi ramane decat sa astept sa ... se intample !!!
... tu ce iti doresti ???

4 comentarii:

  1. poi mai mihai..km ce'ti doresti u..imi doresc eu...numai k eu am unul implinit deja:)....in rest..treaba q iarba nu ma preocupa...iar fazqa q nevasta...ar fi bn un barbat in cazul ala..

    in rest e ok:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ... sunt curios ... nu`mi spune ca ai cateva milioane de euro ... ca as incalca porunca a 10`a... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa te lashi de fumat shi dupa aia sa se legalizeze iarba ...hmm... mai gandeshte`te oleak :D

    RăspundețiȘtergere
  4. frtz draq knd a spus sa se la se de fumat shi sa se legalizeze iarba..pt k iarba creaza greu de pendenta;)

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !