joi, 25 septembrie 2008

... o persoana gay ...

... inca de la inceput ... pentru cei ce nu ma cunosc personal ... voi spune ca nu sunt gay ... asta ca sa nu se creeze pareri greshite ... ( daca nu ma crezi ... da`mi`o pe femeia ta ... sa`ti arat ce`i pot face )
... ce este o persoana gay ? este o femeie sau un barbat care se simte atras de acelasi sex ... o persoana care are sentimente ... simte ... la fel ca si noi ... este o persoana care traieste in societatea noastra ... ne poate fi vecin ... prieten ... ruda ... este o persoana care are ACELEASI DREPTURI ca si noi ...
... dar daca o persoana gay ... este la fel ca si noi ... de ce exista discriminare ? de ce societatea nu`i doreste ? de ce multi dintre ei trebuie sa se ascunda de societate ... doar pentru a avea un loc de munca decent ... si pentru a nu fi aratati pe strada cu degetul ? de ce nu sunt tratati egal ?
... nu sunt bine vazuti pentru ca sunt diferiti ... pentru ca nu iubesc sexu opus ... pentru ca intretin relatii sexuale cu persoane de acelasi sex ...
... dar da`mi voie sa te intreb ... tu de ce faci sex cu prietenu` / prietena ta ? pentru ca il / o iubesti ... si in cuplurile gay exista iubire ... o iubire absolut normala ... sanatoasa as putea eu spune ... ca in oricare cuplu` hetero ... atunci ei de ce nu pot avea relatii sexuale ?
... unii ar spune ca ... ar trebui sa luam exemplu` de la animale ... ei bine sa stiti ca si cand vine vorba de lumea animalelor ... putem spune ca au existat cazuri de homosexualitate ... si chiar daca nu ar fi ... noi suntem persoane rationale ... ne deosebim de ele tocmai prin acest lucru ...
... daca animalele ... urineaza la intamplare ... asta ar trebui sa facem si noi ? nu ... cineva ar spune ca ar trebui sa alegem doar ce e bun de la ele ... atunci eu as intreba ... cine p**a mea esti tu sa`mi spui ce`i bine si ce nu ???
... fiecare este liber sa faca orice doreste cu el sau bunurile lui ... atat timp cat nu incalca prin actiunile lui ... drepturile altor persoane sau societati ...
... cu ce ma deranjeaza pe mine ... faptu` ca un coleg de munca de exemplu` este gay ? atat timp cat intelege ca sunt interesat de femei e oke ...
... pana si biserica ... respinge relatiile dintre gay ... cu toate ca ... se presupune ca ... iisus ar fi spus ca toti oamenii sunt fii lui dumnezeu ... atunci de ce ei sunt alungati ? daca biserica nu este de acord cu acest tip de relatii de ce nu se poarta cu ei ca in pilda fiului risipitor ... ci prefera sa`i ignore ... sa`i ofenseze prin mesaje gen ... " fii diavolului " ... ?
... intr`o tara democrata ca romania ... fiecare persoana are dreptul la libera exprimare ... atunci de ce o persoana gay daca vorbeste despre convingerile ei sexuale ... risca sa fie ... alungata de societate ?

... am facut acest post ... pentru ca am un prieten gay ... care ... se ascunde ... si refuza sa vorbeasca cu alte persoane despre convingerile lui sexuale ...
... eu sunt de parere ca ... orice persoana este libera sa aleaga pe cine iubeste ... indiferent de sex ...
... sunt curios in legatura cu parerile voastre ... ce parere aveti despre cuplurile gay ... ?

10 comentarii:

  1. fiecare cu ce-l "doare"...nu toate persoanele stiu ce e de fapt o persoana gay si care sunt drepturile lor de fapt(egale cu acelorlalti oameni).iubirea dintre 2 persoane de acelasi sex,dupa mine, nu ar trebuie sa fie o rusine si oamenii ar trebui sa fie egali toti in orice drepturi..e ce-l mai nasol lucru sa iubesti pe cineva dar sa-ti fie frik sa-i arati din cauza lumii..

    RăspundețiȘtergere
  2. parca zicea-i ca esti ateu :-w de ce esti asa de revoltat ca homo nu sunt acceptati in Biserica (e normal) . Sau dupa prietenul tau lui Adam ar trebui Dumnezeu sa-l fi dat pe Brad Pitt ?

    http://www.youtube.com/watch?v=zKAW96N-Vms

    Nu am nimic cu un gay atat timp cat el nu are nimic cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. normal k am ceva cu persoanele gay...le inteleg iubirea..tot ce vrei tu da nu te saruta pe strada cand eu am copil mic de mana, nu te afisa in public imbrakt ostentativ, nu iti jeli durerea la toate otv-urile posibile. de aia nu accepta lumea. k se face prea mare tamtam. ia saruta-te tu aksa in legea ta sa vedem dak mai are cineva ceva cu u!?

    RăspundețiȘtergere
  4. mie mi se pare corect abordat articolul. bravo!

    zurly - nu inteleg, tu te uiti la otv din joi in pasti si vezi doar gay atunci...sau cum? ai auzit de magda ciumac? aia e buna pentru ce tii tu de mana?

    RăspundețiȘtergere
  5. :) Ia si priveste din punctul de vedere al unui tata. :) Ai 40 de ani, ai un servici, o familie si cand te intorci intr-o zi de la munca iti vezi plodu ca sta sub un gras imputit care-l sparge la gaoaza. Iti vine sa iubesti cotorii,nu ? :) Hai sa preferam sa-i tinem departe de societate, ok?

    RăspundețiȘtergere
  6. Acel tata de 40 de ani ar trebui sa-si accepte copilul asa cum este.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu inteleg modul de rationament al lui anonimu'. adica daca tatal de 40 de ani, familist cu norma intreaga, isi gaseste fetita sub un gras imputit e mai ok? aici ce trebuie sa uram? pe gay bear, sau pe iubitul supraponderal al progeniturii (fie fata fie baiat)?

    RăspundețiȘtergere
  8. mie una nu mi se pare ceva normal sa fii atras de o persoana de acelasi sex :|. Dumnezeu i-a lasat pe Adam si Eva nu pe Adam si un alt Adam!(multi de fapt cred ca sunt gay pentru a fi la moda sau sa fie bagati in seama, sa fim seriosi)-ce ar fi daca toata lumea ar avea aceasta orientare sexuala nu ne-am mai reproduce, nu ar mai fi populatie incetul cu incetul . mi se pare o prostie, un pacat . parerea mea .

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !