luni, 8 septembrie 2008

Narkiss : Copilaria

Text scris de "Narkiss"

Knd eram mic , pana la varsta de 12 ani , am locuit intr-o zona a orasului mai retrasa , separata de restul orasului de un spital si o scoala pentru copiii dereglati mintal.
Curtea spitalului(zis si TBC ) si curtea respectivei scoli erau locurile noastre de joaca , unde ne puteam manifesta in toate felurile ,jucam ascunselea in TBC, sticluta cu otrava, tzigle,etc.; bateam "carlanii" din TBC cu parul pana nu se mai ridicau de jos; cautam la gunoiera spitalului seringi folosite , le luam acele , le punam ca varf la sagetile de la tuberman si trageam in cainii comunitari ( precum taurii la corida -victoria omului asupra unuia dintre cele mai de temut animale: taurul ) ; furam din magazine de parca nimeni nu era acolo ,si aveam si un stil de a fura "mult si degeaba" , niste nimicuri pe care noi consideram ca nu merita sa mai dai bani (paine ,dulciuri ,brifcor) ; fugeam de gardieni dupa ce le aruncam cu pietre in cap ; si multe alte apucaturi "salbatice " as putea zice care scoteau la iveala animalele din noi.

Dupa ce m-am mutat mai spre lumea buna a orasului imi era dor de vechii prieteni imi era dor de "activitatile" noastre si le-am facut o vizita.A fost la un an dupa ce m-am mutat, nu aveam noi telefoane sa vorbim , si am inceput sa-i caut prin locurile stiute ,sa-mi caut prietenii prin locurile des frecventate de noi si am gasit niste "straini" , se schimbasera cu totii , parca odata cu plecarea mea s-a prapadit lumea in care traiam , s-a prapadit o parte din copilarie . Am venit
acasa si am plans in sinea mea ,credeam ca plang ca mi-am pierdut prietenii , defapt acum realizez ca plangeam ca a trecut copilaria si peste mine.

Asta e ciudat la copilarie "Nu stim cand si de unde incepe si nici cand si unde se termina, ne trezim ca nu mai suntem copii " .
Mi-am trait copilaria intr-un timp in care nu aparusera jocurile pe calculator ,abia gaseai un PS1 pe ici pe colo .Fiecare zi era traita la maxima intensitate.
Dar cu timpul , ne maturizam iar "nebunia si exuberanta copilariei dispar".

3 comentarii:

  1. Bravo narkiss imi place cum ai descris copilaria ta...dar ai dreptate la un momendat nu itzi dai seama k ,copilaria se duce...incetu cu incetu...:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba lasa vraja marii!!! Furai si fugeai de garda... crek nici aq nu stii ce inseamna GARDA !!! Te joci si aq de-a PRINSELEA :)) q copchii la bloc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba se pare ca ai avut o copilarie tare nefericita(daca se poate numi copilarie)... mi-e cam mila de u ... sper sa ai o viata mai buna de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !