joi, 11 septembrie 2008

... razboiul dintre sexe - faza a doua ...

... poi da ... uite ca vine si partea a doua din razboiul stelelor ... pardon ... razboiul sexelor ...
... cum pot sa incep altfel partea a doua decat printr`un citat dintr`o prietena de`a mea ... stateam de vorba intr`o zi cu ea si la un moment dat imi spune ... "fiecare femeie este o curva virgina ... barbatzii sunt doar niste curve ... de aceea femeile sunt mai nervoase ... nesigure si emotionale" ...
... ce pot sa zic ... eu cand am auzit chestia asta ... deja m`am lamurit cu multe intrebari legate de femei ... de comportamentul lor ...
... ce am inteles eu e ca ... femeile ... si cred ca se referea la modu` cel mai general ... pentru ca eu personal stiu unele care se abat de la regula asta ... chiar daca nu mai sunt virgine fizic ... continua sa fie virgine psihic ... de aceea pe plan emotional ... ele retraiesc momentu` dezvirginarii de fiecare data ... chiar daca se intampla de cate 2 ori pe zi ... ele retraiesc si atat ...
... barbatii ... sunt niste curve ... acu` na ... ce sa zic ... pacat ca nu prea sunt consumatoare in acest domeniu` ca ma faceam eu personal marfa de export ... trecand peste asta ... sunt de acord ca barbatii ar fi niste curve ... daca ar fi femei ... eu unu as fi ...
... apropo de nervi ... ca sa citez dintr`un prieten ... "auzi fa !?!?!? Esti nervoasa ??? Du`te la M**A` !!" ...
... nervoasa ... nesigura si emotionala ... cred ca ... pentru femei e cam acelasi sentiment pe care il avem noi baietii prima oara ... de`ti tremura mana sa desfaci prezervativul ... numa` ca la ele se intampla mereu ...
... femeile in general sunt nervoase ... insa cand sunt pe stop ... ajung la apogeu` lunii in curs ... cu ce seuntem noi vinovati ...
... personal ... eu cred ca acest "stop" e un prilej de a se lua de tine ... fara ca tu sa ...ii poti spune ceva ... de exemplu` ... cand e pe stop ... isi aduce aminte de o fosta prietena de`a ta ... cu care ai incetat orice legatura cu un an inainte sa o cunosti pe actuala prietena ... dar de care ... ca prostu` ... i`ai povestit cate ceva ...
... se enerveaza ... nu`i convine ... de ce ai fost cu aia ... ce ai facut cu aia ... ca sa eviti certurile ii spui ceva de genu` "n`a insemnat nimic pentru mine atunci...shi inseamna si mai putin pt mine acum...a fost doar sex" ... si parca a dracu` mai tare ia foc ... " adica ... si cu mine faci la fel nu ? stai cu mine doar pentru sex ... nesimtitule ! " ... in fine ... eu unu in situatii de genu` bag capu` in pamant ... ca ... n`are rost sa comentez si sa vin cu argumente ... oricum ... e pe stop si ... n`o sa inteleaga ... se linisteste singura pana la urma ... sau ... te desparti de ea si ai terminat`o ... oricum e mai bine ... ! ai scapat de dureri de cap ... !
... in caz ca te`ai despartit de ea ... nu`i nimic ... oricum "barbatii sunt favorizati ... nu trebuie sa fie indragostiti ... ei pot astepta dragostea facand sex cu toate necunoscutele ... pana apare una mai rasarita ... pe cand femeile ... spera in timp ce`i face unuia un sex oral ... ca nu e doar un tip care o lasa dupa finalizarea actului in sine" ...
... dupa toate astea ... vor sari "fufele" cu gura ... spunand ca ... noi ... avem doar sex in cap ... poate ... nu pun la indoiala spusele lor dar ... raspundeti`va la o intrebare ( fufele care au iubit ) - daca nu ai face sex cu iubitu` ai mai sta cu el ? e o retorica ... nu va chinuiti sa raspundeti ...
... un alt citat din prietena mea ... de care am spus mai sus ... "cateva orgasme si femeia pierde celule din creier cu fiecare secunda" ...
... pai eu sunt ala misogin ??? oare eu ... ???

... finalul celei de a doua parti ...
... poate va urma ...

11 comentarii:

  1. a draq treaba.... numa' probleme aduc femeile astea... manipuleaza pe bietii baieti lipsiti de aparare... adik nah, parerea mea sincera e ca baietii-s mai rasariti ca fetele.. dar totusi.. fetele manipuleaza.. uite cum doi sani si-un fund pot castiga intr-o lupta cu inteligenta barbatului. nu vreau sa fiu rea.. si in niciun caz sa par feminista.. ca n-as putea fi nici daca m-as stradui. fetele-s nishte curve toate.. virgine.. sau mai putin virgine.. vorba aia.. ori cu el.. ori fara el himen. aici ai mare dreptate. dar.. daca baietii nu ar mai vrea sa fie manipulati.. sau sa inghita toate fitzele partenerei, ar trebui sa ia masuri, nu sa se planga. doar sunteti barbati, la naiba !

    RăspundețiȘtergere
  2. ... toteu ... salut ... imi pare bine ca ... ai lasat un comentariu pe aici ... ai mai scris pana acum ? din cate vad ... esti o fata / femeie ... si pana acum nu m`ai injurat ... ceea ce arata ca ... am inceput cu dreptu` :))
    ... poate te gandesti sa lasi mai multe detalii despre tine ...

    RăspundețiȘtergere
  3. credeam ca e blog, nu mirc sa mi se ceara asl-ul

    RăspundețiȘtergere
  4. ... nu ti s`a cerut asl`ul ... doar ca ... am o curiozitate mai mare referitoare la vizitatorii blogului meu ... deoarece este abia la inceput ... dupa cum vezi ... si vreau sa fac unele statistici ... despre "target`ul" blog`ului ... ms oricum ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. D-soara "toteu"

    Intradevar fetele ( femeile sunt deja mai evoluate d.p.d.v. al perspectivei ) gadesc despre baieti ca atunci cand aud despre sex se comporta ca nishte catzei care care abia asteapata sa le dai drumu afara din casa sau eventual asteapta o "ditamai" bucata de carne.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si apoi cum sa nu invinga in "arta manipularii" cand scorul e 3(c fund + sani)-1( inteligenta)... pot afirma ca toti baietii sunt inteligenti doar ca difera in ce "cap" e situata.

    Masurile de care vorbesti tu ... le vezi la 17 in fiecare zi pe PRO tv (batai, violuri, cele 2 combinate )

    Daca 2 (baiat si fata) ar avea o relatie ar fi greu.
    Relatiile sunt grele de intretinut , dar pentru ca orice relatie sa mearga ambii parteneri trebuie sa fie pe aceasi pagina (aceea ca totul e pentru ea :)) ).
    Nu trebuie ca cei 2 sa se certe ,pentru ca barbatii intotdeauna pierd, pierd din cauza ca noi avem un handicap ... acela de a avea o logica in gandire.

    Primul motiv pentru care o fata(in perioada menstruatiei) e suparata pe partener este ca "ea" nu a fost prima sa alegere.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte interesant.. un barbat poate stapani o femeie doar prin violenta.. iar o femeie rezolva totul prin cateva vorbe alese (cata inteligenta sta in musculatura voastra) . Cat despre faza cu sexu... faptul ca voi aveti un punct sensibil si noi stim sa il folosim in favoarea noastra nu e scuza pt voi. si oricum.. crede-ma.. sunt o multime de baieti prostiti.. care n-au parte de sex... Despre menstruatie.. ti-as sugera sa te mai documentezi (voi va plangeti ca suntem stresante, dar nu cred k in locul nostru ati fi mai bravi) . si.. as avea o intrebare pentru tine narkiss... si mi-ar placea sa-mi raspunzi... cate relatii stabile ai avut?

    RăspundețiȘtergere
  8. intrebarea ta era retorica ... indeajus incat sa stiu ce va deranjeaza si knd sa va las in pace ...

    ai dreptate nu stim noi prea multe despre menstruatie pentru ca nu o putem "simti" , dar intrebarea mea este : De ce , dupa atatea experiente din partea voastra, a femeilor , nu puteti sa va stapaniti ? Faceti si voi un "metting" al fmeilor ... gen "Alcoolicii anonimi" pentru a va impartasi experientele cu scopul de a va face mai agreabile in timpul "perioadei" .

    Esti cel mai de treaba baiat din cati au comentat [no offence]

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu e vorba de ridica pe un postament femeia ci de al face pe barbat sa cada ... in cazul de fata eu sunt cel injosit

    RăspundețiȘtergere
  10. stai tu cu crampe insuportabile de la 4 zile la chiar o saptamana. si oricum, nu e chiar cum spuneti voi. personal, am momente cand sunt foarte bine dispusa. doar k.. menstruatia ne face poate, putin mai irascibile uneori. si inca ceva, nu toate fetele sunt la fel :).

    RăspundețiȘtergere
  11. toata treaba e ca femeile pot manipula barbatii pentru ca ei se lasa manipulati :) . dak sunteti aja barbati, puneti piciorul in prag si nu va mai lasati condusi ;)) eu cred ca poate exista relatie in care nici femeia sa nu-l manipuleze pe barbat dar nici barbatul sa nu apeleze la violentza ca sa-si poata controla femeia ;)) ... totusi ar putea exista o "simbioza" sa-i zic asa ;)) din care ambele parti sa iasa in castig :D ... nu costa nimic sa visezi :D :">

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !