sâmbătă, 27 septembrie 2008

... tarani de oras ...

... tarani de oras ... sau ... oras de tarani ... oricum s`ar fi numit acest post ... ar fi fost la fel ...
... "Nu stiu altii cum sunt, dar eu, cand ma gandesc la locul nasterii mele" ... imi trec prin minte multe locuri murdare ... blocuri darmate ... caini ai strazii ... cersetori ... oameni tristi ... copii cu uniforme ramase mici ... si nu in ultimu` rand ... taranii de oras ...
... taranii de oras ... sunt facuti din acelasi aluat ca si smecherii ... doar ca ... au cateva caracteristici proprii ...
... marea lor majoritate au paru` oxigenat ...
... pe la petreceri ... se imbata primii ...
... ii place "jinu" ( vinul ) ...
... iti poti da seama daca o persoana este taran de oras si dupa mers ... nu poti aproxima inaltimea lui ... pentru ca ... atunci cand merge ... " se indoaie ... se indreapta " ...
... spre deosebire de smecher ... are manele live pe telefon ... nu manele inregistrate ...
... poarta pantaloni cu dragoni ... sau alte simboluri chinezesti ...
... foloseste de multe ori expresii de genu ... "lupii ma !" ... "pe sistem turbo" ... "fara numar" ... sau "sa moara dusmanii mei" ...

... orasul vaslui este plin de astfel de persoane ...
... cum spunea unu din prietenii mei ... nu mai stiu care ... " e frumos la oras ? iti place ? mai stai ...??? "

4 comentarii:

  1. n'ai ce sa le faci..astia's... si ala kre zicea faza de sf ...e bobo kre are mare dreptate...asta e majoritatea locuitorilor acestui sat q bloace...nijte incultzi...kre asculta manele pe strada si au lanturi de aur de zici k vor sa lege boii cu ele... vb aia"tzigan borat cu ceas la gat" ....n'ai ce sa le ceri....drace.dar nu ii uita pe "smecherii" aia...kre au bani si masini..de la ma'sa si tat'su..si kre's mari baietzasi..si d fapt ei sunt nijte cocalari ....mari cocalari..vreti nume?:>

    RăspundețiȘtergere
  2. ... pisoiashy ... esti rasista ... ?
    ... despre aia care au de la parinti ... nu stiu daca e chiar vina lor ... cred ca e vina parintilor ca i`a invatat cu de toate ... si eu ca parinte ... cred ca as vrea sa le dau copiilor tot ...
    ... nume ... ? stii nume ... ? Te invit !

    RăspundețiȘtergere
  3. am doar o singura vorba..."prost prost, dar hotarat!"

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca asta e singurul lor mod de a atrage atentia ... se dau smecheri si importanti, dar de fapt cersesc atentia celorlalti . Eu-s antimanele si imi vine sa mor cand merg pe strada avand castile-n urechi, rock la maxim si trec pe langa vreun taran de asta care n-a auzit de casti si merge cu maneaua la un volum de-l auzi si fara sa vrei . si asa se fac ei remarcati :) ... n-ai ce sa le ceri daca bietii lor neuroni nu sinapseaza ... ata ete

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !