miercuri, 17 septembrie 2008

... tatal nostru care esti in ceruri ...

... tatal nostru ... iisus ... este ... dupa parerea mea ... creatia oamenilor ... nu viceversa ... este creat din nevoia adultului de a avea un prieten imaginar ca in copilarie fara sa fie judecat de societate ... de aia adultii au creat un prieten imaginar al tuturor ... "doamne`doamne" ...
... nu`i nimic rau in asta ... foarte bine ! doar ca ... unii sus pusi ... se folosesc de asta pentru manipularea in masa ...
... ca exemplu` va dau ... un personaj foarte important al tineretii mele ... mos craciun ... de ce de craciun ... cele mai vandute produse sunt cele care au pe ambalaj cate un mos cu nasu` rosu ?
... sunt multe lucruri pe care as vrea sa le inteleg ... am multe intrebari la care nu gasesc raspuns nicaieri ...
... de ce ar trebui sa citesc biblia si sa cred in " invataturile " ei ... daca ea in realitate este o carte de mii de ani ... tradusa in sute de limbi ... interpretata de sute de oameni ... pana sa ajunga cartea scrisa in limba romana la care am acum acces ...
... ca exemplu` ... ar fi francezul " passe partout " ... care eu il inteleg ca fiind ... " trece peste tot " ... insa in realitate ... tradus inseamna " pasaport " ... italianul " saliscendi " ... care ar fi dupa mine ... " urca coboara " ... care inseamna defapt " clanta " ... spaniolul ... " destornillador " ... prin care inteleg ... " desfacator " ... dar inseamna " surubelnita " ...
... prin exemplele astea sper sa fi inteles la ce ma refer ... biblia ... este cea mai cunoscuta carte din lume ... asa cum este stema romaniei cel mai cunoscut desen din tara noastra ...
... de ce crestinii ... vor sa distruga raul ? de ce vor sa`l distruga pe diavol ? nu cumva ... daca distrug ce e rau ... binele ramane o non`valoare ?
... de exemplu` ... daca am scoate din vocabularul limbii romane cuvantul " urat " ... ar mai avea vre`un sens cuvantul " frumos " ? ar mai exista ? NU ... pentru ca nu ar avea sens ... cu siguranta acel frumos se va imparti in doua parti ... " foarte frumos " si " mai putin frumos " ... care dupa un timp se vor transforma iar in " frumos " si " urat " ...
... am intrebat un prieten ... de ce nu imi da si mie dumnezeu 20.000.000 de euro daca ma rog la el ? de ce nu ma ajuta ? pana la urma ... am nevoie de bani ... ca sa traiesc mai bine ... iar el imi raspunde ca e ceva material ... si dumnezeu nu da nimic material ... mi`a zis ca ... atunci cand se roaga ... se roaga pentru sanatate ... pentru sanatatea lui ... a familiei lui ... a apropiatilor lui ...
... dar nu cumva si ... " sanatatea " este un lucru material ? de ce ai nevoie de sanatate cand tu esti doar trecator prin lumea asta ? de ce te rogi sa traiesti daca dumnezeul tau crede ca ti`ai terminat treaba in lumea asta si trebuie sa mori ? de ce nu esti un bun crestin si nu lasi ca viata ta sa decurga " dupa placul domnului " ???

... ca o concluzie a mea ...
... sa crezi in dumnezeu ... esti mai optimist ... crezi ca cineva sau ceva te`ar putea ajuta in situatii critice ... e bine stiut ca un pesimist e un prost ... iar un optimist e un prost fericit ... dar oare ... cei care cred in dumnezeu ... nu se lasa prea mult in baza lui ? nu ii impiedica sa faca ceva pentru ei spunand ... " faca`se voia lui " ... ???
... nu stiu daca are vreo legatura sau nu cu textu` de mai sus ... va las pe voi sa va dati cu parerea ... dar ... voi scrie o gluma ... " crestineasca " ... auzita de pe nu stiu unde ...

... cica se duce un preot la papa ... si ii spune ...
- preasfintitule si prealuminatule ... ce sa fac ? mi`am pierdut credinta in dumnezeu ... nu`l mai iubesc ! ma atrag lucrurile lumesti ... !
--- ca raspuns papa ii spune ...
- prefa`te ca inca mai crezi ... prefa`te ca inca il mai iubesti !

... totu` e o prefacatorie ! tu roaga`te si pentru mine ... in caz ca ma insel :))

15 comentarii:

  1. Te inseli. Eu am sa ma rog (si) pt tine. Multa sanatate iti doresc, pina una-alta...

    RăspundețiȘtergere
  2. multe intrebari intradevar...si putine raspunsuri...dar fiecare om si-a format o anumita conceptie despre viata si fiind vorba de Dumnezeu...parerile sunt impartite...u nu crezi si axcris crede..deja 2 pareri diferite din start...eu ma alatur de axcris crezand in El....pt probabil asea am fost invatat de mic de ai mei si poate ca ceea ce vezi si auzi a fi adevarat crezi...cine stie...o lume cu multe intrebari!

    RăspundețiȘtergere
  3. ... axcris ... mersi ca o faci ... mersi ca te rogi si pentru mine ... e bine de stiut ca cineva o face in locul tau ... stii tu ... mai putine lucruri de facut pentru mine ...
    ... fant0mas ... tu crezi doar pentru ca asa ai invatat de la parinti ... dar ... de ce te rezumi la a crede ce cred si altii ... fara a gandi ... ?

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place cum gandesti..in punctu asta de vedere. nu sunt de acord totusi cu faptul ca biblia este ceva indoielnic. la urma urmei e tot o carte..o poti lua ca invatatura sau ca beletristica stiintifico fantastica. la urma urmei dumnezeul e al tau si numai al tau, nu e nevoie sa iti spuna altii CUM sa crezi...credinta e un sentiment nu o afacere...nu ai parteneri, nu trebuie neaparat sa castigi...e o consolare daca vrei..

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand "Mos Craciun" este un mit [un a scris un poem in care il descria pe Sfantul Nicolae ] oamenilor le-a placut si l-au transformat intr-un "obicei" si o afacere pentru altii] deci nu provine din Biblie.

    Despre interpretarea Bibliei sa stii ca faci o greseala ... pentru ca nu poti sa traduci dintr-o limba in alta "mot a mot" pentru ca nu ar mai avea inteles.
    [ "All that glitters is not gold "
    mot a mot :Nu tot ce străluceşte este aur
    idiomatică:Nu tot ce zboară se mănâncă

    "Appearances can be deceiving"
    mot a mot: Aparenţele pot înşela
    idiomatică:Afară e vopsit gardul şi-năuntru-i leopardul
    ]

    Si cand te rogi la Dumnezeu nu te rogi sa-ti dea , ca nu vine nimne' la usa ta " - Ia mah d-aci 20 mil. euro " , te rogi ca sa te ajute sa-i castigi... sa-i faci prin munca, sa treci peste anumite momente. Pentru ca tuturor ne-ar conveni sa stam acasa in fotoliu si sa ne vina bani asa...ca mai zicem un "Dă Doamne!"

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  7. ... achhmed ... nu am spus ca mos craciun ar fi vre`un personaj biblic ... ci doar ca ... este folosit pentru a vinde ... este folosit ca un mod de promovare ...
    ... ms pt comentarii ... cel de`al 2`lea l`am sters ... pe motiv ca nu era legat de subiect ... insa ...iti multumesc ca mi`ai atras atentia !

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ai de ce sa-mi multumesti pentru comment-uri...sau asa faci la fiecare vizitator (cand o sa ai 10 000 de vizitatori ce faci ? )...eu doar ti-am explicat ca , gandesti eronat.

    Si apropo de Mos Craciun promoveaza ce? bunuri? alimente?
    Pai tu daca pe 23 dec. intri intr-o alimentara si vezi 3 ciocolate unu in forma de Mos Cariun , unu in forma Iepurasului de Pasti,si una normala , pe care o cumperi?
    Poti gandi ca un agnostic si sa zici "-Domle' io cumpar din asta normala ca nu cred in Mos Craciun (sau chestii de genu')". Pai daca luai din asta cu Mosu' 1.iei pentru copilu tau care e-n limba dupa orice are legatura cu Mosu' si 2.Daca e cu Mos Craciun inseamna ca au fabricat-o mai recent deci e mai proaspata.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce-avetzi ma cu mos craciun? anchmed nu ai dreptate..mos craciun e un brand deja..iar pt a afla kre produs e mai nou te uiti la data productii sau cand expira...si nu poti spune k mosu nu e folosit ca strategie de vanzare...ca sunt 1000 de produse care se folosesc de imaginea lui mosh craciun (idee a companiei coca cola) pt a atrage...nu pt a reaminti importanta sarbatorilor de iarna..

    RăspundețiȘtergere
  10. Era vorba de mentalitate...
    Dar sa deviat de la subiect...
    Poate alt post alt comment...

    RăspundețiȘtergere
  11. ... achhmed ... cand voi avea 10.000 de vizitatori ... si toti vor lasa cate un comentariu ... voi face un post special ... cu multumiri pentru ei ;)
    ... pana atunci ... mai este ... ;)
    ... si cu acest comentariu dau un bun exemplu` pentru cei ce lasa comentarii ... ce nu sunt la subiect ...

    RăspundețiȘtergere
  12. "tatal nostru ... iisus ... este ... dupa parerea mea"
    ai zis "dupa parerea mea" parerea ta s-a inselat vreodata? ai facut greseli in viata ta din cauza "parerii tale"? ei bine daca "parerea ta a gresit o singura data inseamna ca te mai poate insela ..

    daca nu esti viclean problema se poate rezolva usor...te rogi tu singur in camera ta lui Dumnezeu asa ...Doamne daca existi arata-mi ce credinta e adevarata si iti promit sa devin un credincios adevarat...si vei primi raspuns fie in gand fie prin intamplari exterioare...(dar poate nu imediat ci si in functie de staruinta ta in rugaciune)...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ţi-ar putea da şi banii ăia, dar ar trebui să ai o credinţă cum probabil doar centurionul roman avea:
    "Dacă aţi avea credinţă cât un grăunte de muştar, i-aţi spune acestui dud: smulge-ţi rădăcinile şi înfige-le în mare; iar el v-ar asculta" (Luca, 17:5-6)

    RăspundețiȘtergere
  14. 33de3 ai spus foarte bine .....este incredibil cum atata lume nu vede miracolul din jurul nostru in permanenta precum si miracolul din noi din fiecare moment. Nimic nu este intamplator in viata ..nu observati?...si atunci cum sa te indoiesti de Dumnezeu.....insasi faptul ca unii se indoiesc nu este intamplator ci trebuie sa existe pentru trezirea lor sau a altora la realitatea adevarata aceea a puterii fantastice a lui Dumnezeu de a tine lumea in aceasta forma (aceasta este prima revelatie)....apoi urmeaza comunicarea directa cu El care nu se poate explica ci trebuie traita..........amanuntele comentate aici sunt importante doar ca diversitate (ele isi fac treaba pentru care au fost create dar nu mai inseamna nimic cand cunosti adevarul) dar le lasi in urma ca spuma de sapun cand faci baie...nu poti comenta la nesfarsit despre spuma de sapun folosita.
    Domnul sa ne Lumineze!...caci altfel e nasol!

    RăspundețiȘtergere
  15. ma nene daca esti ateu nu inseamna ca trebuie sa smintesti si pe alti.

    Hai sa ne gandim ca " doamne doamne" nu exista pamantul si toate cele de pe el si tot vazduhul de unde au aparut? Vei raspunde ca dintr-o energie creatoare nu? ei bine ia stai sa ne gandim de la facerea lumi nu am vazut nici un fulger sau ori ce alt tip de energie care nu sa creeze un om ci sa faca un fir de iarba. Vezi asta e diferenta ca vei zice da da dar atunci era alceva. Ce era? poate ca o etroliza cu and si catod care creaza te miri ce sau poate ca silicat din care se fac flori de sticla, frumos as zice dar zic ca nu e de loc cum zici, iar personajul biblic IISUS nu e un simplu babau de care se teme lumea sau un prieten imaginar cu care te joci in fata blcului la grapa cu nisip. iarta-ma ca iti zic dar ca tine au zis si iudeii , Rastignestel Rastignestel sangele lui asupra copiilor nostri, iar cand au vazut ca nu au facut bine si s-a rupt catapeteasma au inceput sa planga si sa strige Cu adevarat Fiul lui Dumnezeu este. Ei bine dar ce zici de ce zice Platon (parintele ateilor) " Daca eu cred si Dumnezeu nu exista nu am pierdut nimic, dar daca eu nu cred si Dumnezeu exista am pierdut tot." Ups ce zici de ce zice Platon. Deci dragul meu eu zic ca ar trebui sa lasi convingerile ateiste si sa citesti macar o data Sfanta Scriptura si cand o termini ai sa vezi ca ceea ce ai postat aici nu e de loc bine.

    Nu am intrat pe blogul tau ca sa ma apuc sa fac ore de religie dar incearca sa gandesti convingerile ce iti vin pe moment. De ce nu deschizi un subiect cum ar fi Mersul furnici pe marte, cam acelasi lucru e.

    Sa dea "Domne, Doamne" (cum ii zici tu) sa ai o viata plina de lumina si Fericire spirituala nu bucuri efemere cum ar fi (waw ce de oameni mi-au scris pe blog)
    Mereu aud expresia bucuratoare si alintatoare a salutului de la Oastea Domnului (nu e secta ci sunt cu adevarat Crestini Ortodocsi dn zona sibiului pot sa zic Aparatori ai Dreptei Credinte)
    Slavit sa fie Domnul! In veci amin!
    acelasi lucru til spun si eu cu convingerea ca dupa ce vei citi acest re-post ca vei fi mai atent la ceea ce vei spui de cele sfinte.

    Ps:
    Am sa adaug blogul tau la favorite ca sa mai vad si eu ce convigeri extratere ai

    Slavit sa fie Domnul!

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !