sâmbătă, 15 noiembrie 2008

... balul bobocilor - LMK ...

... desi eram foarte obosit ... ca ma trezisem de dimineata si nici nu apucasem sa dorm prea mult ... am fost la balul bobocilor al Liceului Mihail Kogalniceanu ( LMK ) ... foarte multa lume ... agitatie mare ... pentru ca vin cei de la formatia Coma ...
... nu sunt eu un prea mare ascultator de muzica ... ca sa ma dau cu parerea in privinta calitatii melodiilor lor ... insa ... ma pot da cu parerea despre alte lucruri ... unu din tipii de la aceasta formatie tipa "hai LeMeCe" ... mult a mai durat pana i`a spus colegu` de formatie ca se numeste LMK ...
... mai multe despre aceasta formatie ... nu pot sa spun ... personal ... nu mi`a placut ... dar am vazut 2 grupuri de fete si baieti care ... erau chiar entuziasmati de faptu` ca trupa Coma a venit la liceul lor ...
... au fost probleme cu sunetul ... s`au auzit multe ... sunete de alea inalte care iti infunda urechile ...
... ca spectacol ... cel putin cat am fost eu in sala ( am mai iesit sa mai fumez cate o tigara ) ... a mers destul de bine ... si sincer ma asteptam la lucrul asta din partea LMK`ului ...
... ca momente artistice ... am retinut ... pe Mario ( nu stiu cum il cheama dar daca ati fost stiti de cine vorbesc ) ... mi-a placut de inger si de cupidon ... de tipu` cu "da`mi inapoi ceasu`" - tip care a fost genial pe tot parcursu` concursului ... si de acea formatie ... in care a dansat un tip micut ( din cate stiu eu il cheama cosmin ) cu niste fete ...
... ca organizare a fost oke ... totusi au existat lucruri care ... nu au fost prea bine puse la punct ...
... nu stiu exact ce concurenta a trebuit sa guste niste "ingrediente" care defapt s`au dovedit a fi fructe ... o tipa blonda care prezenta ... a intrebat care sunt culorile primare ... i s`a raspuns "rosu ... galben si albastru" iar ea ... s`a uitat pe foi ca sa poata confirma ca raspunsul este bun ( s`a uitat putin pana a gasit ) ... si nu in ultimul rand ... tipele care nu stiau carui concurent sa`i dea premiu ... faza care a fost prea tare ... pe la toti concurentii au trecut ... numa` la ala caruia trebuiau sa`i inmaneze premiul n`au fost ...
... se poate totusi ... ca ... din cauza emotiilor sa se fi intamplat asta ...
... in discoteca ... foarte frumos ... vreo jumatate de ora ... dupa care a fost foarte aglomerat ... incat nu prea mai aveai loc sa te desfasori ... totusi am fost placut surprins ca era aglomerat din cauza multor fete frumoase de la LMK ...
... din cate stiu eu ... nu s`a luat lumea la bataie ... si asta e un lucru de laudat ... pentru ca ... n`am mai fost de mult la un bal ... la care sa nu iasa cu un scandal ...
... batai n`au fost probabil pentru ca ... nu s`a permis consumul de bauturi cu scandal ... insa barmanii au mai dat pe ascuns cate o bericica ...
... am plecat din discoteca pe la 12 cred ... eram foarte obosit ... mi se facuse rau din cauza oboselii ... asa ca n`am apucat sa il vad pe Grasu` XXL ...

... voi ce parere aveti ? cum a fost balul ? cum s`a descurcat Grasu` XXL ?

12 comentarii:

  1. Balul nu a fost cine stie ce.. dar Grasu` XXL chiar mi-a placut.. a stiut sa faca atmosfera. Era putin km obosit... din cate am vazut eu... si il km deranjau luminile.. cine stie care o fi fost cauza...:P In orice caz mi-a placut.. s-a descurcat bine... M-a deranjat foarte tare ce-i drept ca nu s-au mai vandut bauturi alcoolice... chiar mi-as fi dorit sa mai beau o bere... si nu mi-a placut nici ca nu am putut sa ies afara... aveam de ales.. raman inauntru sau ies da nu mai intru...grea decizie... ;)) da na.. tot rau spre bine la urma urmei.. am plecat si eu mai devreme acasa.. si asa eram foarte obosit... Sper totusi sa fiu mai in forma la urmatorul bal la care ma duc.. si sper sa ma impresioneze mai mult.. da ramane de vazut asta...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm..eu nu sunt de la lmk... dar am fost la bal.. si nu mi s-a parut cine stie ce... prezentatoarele s-au balbait.. si multe alte faze.. mai ales ca nu merita baiatu` ala mister`ul..dar nici fata..:)
    Din pc meu de vedere.. Baiatul de la perechea nr 5 merita sa castige..si fata de la nr 6 .. dar asta e..
    Grasu xxl mi-a placut :x.. Urmeaza balu` la racovitza si apoi la rugina :x..

    >:D< By3

    RăspundețiȘtergere
  3. florin hriscu e baiatul cu mario ...

    RăspundețiȘtergere
  4. balul in sine nu a fost stralucit..dar totusi bunicel in comparatie cu anii trecuti...momentele artistice au fost bune cu exceptia unuia... "verau sarutarea ta"...Coma? Bestiali..dar e doar punctul meu de vedere. Grasu xxl...s'a descurcat desi a cam gafat la vreo 2-3 faze...cat despre discoteca...muzica buna...mai spre dimineata s'au dat si bauturi alcoolice doar ca nu se dadea bere...se dadea rom, tequila, vodka, angelli...asta cam pe la 3...cand s-a mai si eliberat discoteca...si aveai si loc sa te desfasori.
    in fine...lucrurile au fost ok

    RăspundețiȘtergere
  5. ... s`a lasat cu vre`un scandal ... ? intreb pe cei care au stat pana la urma ... in discoteca ...

    RăspundețiȘtergere
  6. o sa se faca de ras la faza pe oras cu misterul lor.Dar cand dai banu reusesti...in discoteca nu au fost incidente.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu a fost vina organizatorilor pt ce a ales juriul.. au fost multe faze care acum sunt foarte discutate. Nici noua nu ne convine ce s-a ales ca mister.. ba chiar am ramas foarte uimiti. In schimb maria merita.. cel putin asta este parerea mea. Despre grasu' pot spune ca nu s-a comportat foarte frumos.. asa in general, dar a facut show, pe cand baietii de la coma au fost foarte sociabili si foarte de treaba, dar cu toate astea nu au facut o impresie prea buna cu muzica lor.

    RăspundețiȘtergere
  8. organizarea nu a fost stralucita,formatia coma a fost groaznica,dar grasu xxl a fost klumea.in ceea ce ii priveste pe castigatori degeaba se mai comenteaza acum pt ca zarurile au fost aruncate deja.si nu mi se pare nepotrivita decizia juriului,mi s`a parut ca au dansat cel mai bine fata de celelalte perechi unde fiecare dansa pt el ,in ritmul lui.apropo de balul pe oras o sa mai fie anu asta?daca da ,pe ce data? sa vedem cum va fi la rugina si la racovita:>:>

    RăspundețiȘtergere
  9. In primul rand,balurile organizate la noi (in Vaslui) sunt extrem de plictisitoare,toate au acelasi tipar(ma refer la prezentatori/prezentare,"boboci",probe si modul in care se desfasoara ele etc).As vrea sa vad ceva inedit,fantastic,extraordinar,care sa ma lase "wow!" (cum a fost "mario",de exemplu).


    Din pura curiozitate,ce ti-a placut la "cupidon si inger"(faza cand i s-a vazut fundul tipei)?


    Cu drag,...!

    RăspundețiȘtergere
  10. ... ultimu` anonim ... ca sunteti tare multi si ... nu va pot deosebi ... nici nu iti dai seama ... cat de rau imi pare ... ca eu n`am vazut faza asta ... de care zici ... ! nu i`am vazut fundu` fetii ... da` na ! poate cu alta ocazie ...
    ... mie mi`au placut ... textele ... nu neaparat ... actorii si interpretarea lor ...
    ... pentru cei care vor sa vorbeasca personal cu mine ... id`ul meu de mess este GunoierSocial ! puteti sa`mi dati add daca doriti !

    RăspundețiȘtergere
  11. fatei de la "cupidon" nu i s a vazut doar fundul.. i se vedea tamponul :| cred k era pe stop...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !