joi, 13 noiembrie 2008

... bruneta de la LMK ...


... va rog sa cititi intai "... eleve baute - alcool in LMK ..."
... bruneta de la LMK ... se hotaraste astazi ... sa imi trimita 6 pagini de caiet ... pe care ... in scris ... povesteste cum s`au intamplat lucrurile din punctul ei de vedere ...
... urmatorul text nu imi apartine ... eu doar l`am transcris in format electronic pentru a`l posta pe blog ... asa ca daca sunt unele greseli de scriere ... sunt ale mele ... si daca sunt greseli de exprimare ... sunt ale ei ...

- - -
Deci sa va spun si eu cum s-a intamplat.La ora 12:00 am vrut sa mergem sa bem o cafea in club K, ne hotarasem din ora de la 11:00 la 12:00 si ne gandeam sa punem bani si sa ne luam ceva tare de baut. In pauza, ne-am razgandit si ne-am hotarat sa luam o sticla sa bem si sa mergem in spatele clubului sa bem. Am mers la magazin, am pus jumi-juma (la prima sticla) si apoi ne-am dus in spatele clubului (cu sticla in ghiozdan) si ne-am asezat acolo. Eu am desfacut ghiozdanul, ea a luat sticla, a desfacut-o (eu imi aprindeam o tigara) si a baut. Mi-a zis sa bem mai repede pentru ca se suna in curand si vin in spate astia la fumat si eu luam o gura, ea o gura. Fumam si eu si ea, dar trebuie sa recunosc ca eu fumasem destul de mult, iar ea vreo 2-3 tigari mentolate, asa, si vreau sa zic ca ea desi zice ca a incercat sa ma opreasca, nu e adevarat, din contra. Tot imi zice "hai odata, ca e tariu ! si se suna !" si pana la urma am terminat sticla, bausem jumi-juma, dupa aceea ne-am hotarat sa mergem sa mai luam o sticla de altceva ... bun ... si am mers repede tot acolo si am baut-o super repede "mergea" sticla de la una la alta si spunea "mai bea, ca eu am luat 3 guri" si radeam ca eram ametita, apoi s-a sunat, mi se facuse rau, deoarece am baut, pe stomacum gol, mancasem doar cativa covrigei, iar dimineata luasem un fel de antibiotice si pur si simplu mi s-a facut rau tare nefiind oboisnuita cu asa bautura. Ca tot omu mai beau unu, 2 pahare de vin, de bere si atat si niciodata nu am ametit, deloc, mai ales sa mi se faca rau.Cat am mai stat lumea se adunase la fumat si ne intrebase ce am patit si le-am spus amandoua "am baut". In fine, apoi am mers spre internat, la informatica, si mergeam aiurea, na eram ametite, am ajuns cu greu sus la ora. Ne tineam de bara , ca na, se intelege. Am ajuns la ora, ne-am asezat una langa alta la calculator si mi s-a facut rau. Am alunecat de pe scaun sub birou si m-au scos doua colege impreuna cu tipa cu care am baut. Nu m-am mai putut tine pe picioare si am cazut pe hol langa usa si fetele au incercat sa ma ajute sa ma ridic, sa ma duca in baia din liceu si acolo am lesinat langa calorifer. Am auzit ca a venit femeia de serviciu si m-a scos afara, pe trepte impreuna cu fetele.
Vreau sa precizez ca blonda intreba pe toata lumea daca au bani de taxi si ii ziceam sa ma duca acasa la ea, dar zicea ca e cu mama ei acasa si tot am insistat si a fost de acord pana la urma, dar cand m-au dus pe trepte, lumea deja incepuse sa se adune in jurul meu, iar cand taxiul a venit blonda a plecat acasa iar eu am ramas acolo. A venit profu` afara, directoarea, asistenta, administratorul si s-au gandit sa cheme ambulanta. O colega a zis ca o cheama ea pe mama mea. In fine apoi a venit ambulanta si in timpul cat am asteptat sa vina se sunase de pauza si ieseau elevii de la ore, si na logic ca m-au vazut acolo, aproape inconstienta. In scurt timp a venit ambulanta, mi-au pus perfuzie, m-au urcat pe pat, m-au legat si am plecat la spital ... ei si bla, bla, bla de aici incolo.
Cam asta s-a intamplat. Nu stiu ce va place sa mai bagati de la voi, sa faceti atata panarama de la o chestie facuta dintr-o prostie. Nu am baut ca aveam probleme sau ca eram suparate ca era greva si nu faceam ore. E o prostie !
Nu ne asteptam sa se ajunga aici ...
- - -

... prin textu` asta ... domnisoara Andreea ... eleva la LMK ( precizez ca invata la LMK doar pentru a`mi pune lumea`n cap ... sa spuna ca am ceva cu liceul lor ) ... a cam dat pe fata ... ceea ce incerca doamna directoare sa musamalizeze ... si ... daca tot am adus vorba de doamna directoare ... am sa o rog sa nu se mai straduiasca sa caute persoanele care ... au scos informatiile din liceu ... n`are rost ... pana la urma tot fetele cu pricina ... ne`au povestit cum au stat lucrurile ...
... hmmm ... cam atat cred ... sa vedem daca nu cumva ... si doamna directoare are ceva de spus ... si ... daca are ... o invit sa`mi trimita un mail la GunoierSocial@yahoo.com ...
... pentru cei ce vor o amintire de la Andreea ... scot la licitatie cele 6 pagini scrise de ea ... licitatie care va incepe de la ... hmmm ... sa zicem 100 de mii de lei vechi ... cine da mai mult ???
... toate cele bune !

13 comentarii:

  1. in loc de "a fi sau a nu fi"...punem..."blonda sau bruneta"...care mai de care mai piperate...ba as licita si eu...da n'am bani. interesanta povestea asta. nu sunt din vaslui, sunt din iasi...dar am citit in ziarul local despre caz.

    RăspundețiȘtergere
  2. dai 90 mii vechi....care ofera mai putin...:))

    RăspundețiȘtergere
  3. O cunosteam pe blonda aia, adik plm, de acu catziva ani, dar parea inocenta, si nu ash fi crezut ca ar fi fost in stare

    RăspundețiȘtergere
  4. se cam pierde in detalii bruneta si se contrazice singura. degeaba incearca sa se scuze ca nu i-a turnat nimeni bautura pe gat. ea a fost gasita in coma alcoolica, nu blonda, asa ca nu se scoate daca da vina pe cealalta:))

    RăspundețiȘtergere
  5. o poveste interesanta care dupa parerea mea duce lmk-ul si mai mult de rapa ....dupa multe cate sau mai auzit..droguri si multa rokcareala..e o poveste tragica pt bruneta si pt liceu...dar destul de interesanta pt ca dupa cum am inteles eu ea nu prea le avea cu alcoolul decat asea "normal" sa zic....si cred ca avut si putin curaj si putin impinsa de la spate de bloda....e destul de interesant ...acest comentariu fiind scris sub influentza alcoolului..

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma intreb..oare fata asta are parinti????

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna ca e inconstienta..
    Cum plm sa-ti bati joc in halul asta de parinti..? 8-}

    RăspundețiȘtergere
  8. ..pai..nuj ce va place sa comm..serios..pur si simplu s`a intamplat..zik..nu am vrut sa se ajunga aici..asta e..orice putea sa fak greseala asta...sunt sigura k si altzii au facut muult mai multe prostii dekt mn..imi pare rau..nah..regret pt ceea ce am facut..si tre sa suport consecintele..p.s..parintii ma sustin desi am gresit si i`am dezamagit..dar ma ajuta sa trek peste asta..:D...:)..nu mai comentati aiurea..k nu mai are roost..serios..degeaba..:-j..

    RăspundețiȘtergere
  9. ba tata...tu faci ancheta de politie la tine pe blog ma..halal..da ce sa faci daca aduce rank..e bun...vin astia si isi dau in cap aici..:))

    RăspundețiȘtergere
  10. bai deci le cunosc p aman2 mai ales p fata blonda careia nu ii dezvalui numele...sh ea era o fata foarte cuminte..asta e ,a mai crescut ,la fel sh bruneta deci sa fak c vor..sh mai terminati'o k "vaii uite c s intampla la LMK" k nu e asha:| in orice liceu exista persoane de astea:-j chiar sh mai rele...asha k nu va mai kktzi p voi;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dumnezeule, oare tipele astea chiar nu isi dau seama ca nu ar trebui sa si ceara scuze fata de nimeni de pe blogul asta ? Daca bloggerul a facut chestia asta pentru umor, bravooo. (umor gen cocalari dot com ca mnah, astea se fac singure de cacao, el doar modereaza si o face bine provocandu le ..tipele parca s bahoy) in cazul in care e un fel de procesul ''etapei '' e penibil. (am ajuns din greseala pe aici, cautam site ul weed shop ului din vs :)) )

    RăspundețiȘtergere
  12. woi mai lasati ce ziceti voi acolo asta e viata canti nu fac asa cati nu se distreaza poate fetele o sa se schimbe nu se stie

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !