marți, 18 noiembrie 2008

... misogin de inchiriat ...

... cu totii am auzit ca ... femeilor le place sa auda vorbe frumoase ... cum ar fi "te iubesc" sau "mi`a placut foarte mult mancarea facuta de tine" ... ca femeile sunt fiinte iubitoare ... care cauta afectiune ... mangaiere ... care cauta sa fie protejate ... si stranse in brate de iubitii lor ...
... insa majoritatea femeilor vor sa auda vorbe de genu` "pune`te capra sa te f*t" ... sau ... "c***o spala`mi hainele !" ... multe din ele viseaza sa fie alaturi de tipi puternici ... de care sa fie injosite in fiecare zi ... viseaza la partide de sex multiorgasmice ... la fel si fel de fantezii !
... sunt c*****e fara care n`am putea trai ... sunt cele care ne f*t la propriu si la figurat ... oricat de mult le`am f**e noi !
... cand sunt in pat sunt ca niste pisici in calduri ... care zbiara dupa placerea unui orgasm ... sunt dependente de asta !
... ne lasam de multe ori pacaliti ... de partea fragila a femeii ... si cautam sa o protejam ... sa o ferim de greutati ... dar e prea monoton pentru ele ... vor puse in genunchi ... supuse la perversiuni !
... stiu ce iti doresti ... in secret ... ! asta ma face automat cel mai bun misogin din viata ta si spre norocul tau ... acum ma poti inchiria !

ANUNUT IMPORTANT !!! Misogin de inchiriat ... pret negociabil ... relatii la GunoierSocial@yahoo.com ! ( pentru comenzile inafara orasului Vaslui se adauga taxe de transport )

13 comentarii:

  1. =))


    da bn d'ule misogin...ejti tare



    app..marea majoritate e pleonasm:)

    RăspundețiȘtergere
  2. frate! bunica-mea vrea sa te inchirieze.poti posta te rog si tarifle?

    RăspundețiȘtergere
  3. ... primu` anonim ... ms de observatie ... am modificat ...
    ... anonim 2 ... daca ofera bine bunica ta ... si sta in genunchi ... oricand !
    ... tarifele se dau pe privat ... pe mail !

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca femeile ar prefera sa auda cunoscutul vers misogin "urca, fata, in Q7 ca sa dormi bine la noapte!!!" :)) in loc vorbelor "de duh" enumerate de tine

    RăspundețiȘtergere
  5. prima data knd am citit postul am crezut k glumestii..dar nu..tu de fapt nu glumesti..tu chiar crezi ceea ce spui acolo..doamne cum poti crede k majoritatea femeilor ar vrea asta..IN PREJMA A CE TIP DE FEMEI STAI TU?!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. ... zurliy ... am sa fac un articol ... special pt tine !
    ... promit !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Articolul e mult prea comic si in acelasi timp izbitor de realist, chiar daca majoritatea fetelor fac pe inocentele negand acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  8. ... uite ca ... macar o fata ... e de acord cu mine ... eu cred ca fiecare din fete / femei ... care nu ii e rusine de ea insasi ... in mintea ei ... se gandeste uneori ... la "cat de placut ar fi daca ..." !
    ... eu cand am spus femeie ... ma gandeam mai mult la cele intre 20 si 35 de ani ...
    ... sunt multe care ... stiu ce vor ... sunt insa si unele care nu recunosc ce vor ... normal ... sunt si cele care nu vor ... dar nu fac parte din majoritate ...

    RăspundețiȘtergere
  9. daca primesti o oferta de "manage a trois" si iti trebe persoana a-3a ...dai un buzz...;))

    RăspundețiȘtergere
  10. ... morcoveatza ... astept sa`mi dai tu un buzz ... sau un add pe id`ul GunoierSocial ... sa putem lua legatura ...
    ... cat despre "manage a trois" se poate rezolva ... zic eu ... ;)
    ... astept un semn ... !

    RăspundețiȘtergere
  11. abia astept sa-l citesc gunoier..k intre tp..postu asta e infect..ai avut posturi mai bune..kt dsp ce VREAU EU..nu are cum sa JTII TU mai bn ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. nu cred ca majoritatea femeilor vor sa auda asta.. poate multe dintre ele se afla in situatia in care cred ca nu au de ales pt ca au copii sau nu sunt capabile sa puna capat casniciei... ii adevarat ca multe sunt materialiste si se uita mai intai la bani si dupa la barbat.. dar nu cred k exista femei carora sa le placa sa li se spuna "stai capra"...

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu cred ca gunoiersocial are dreptate, majoritatea femeilor vor atitudine langa ele, chiar daca nu prea stiu in ce se baga. Daca au parte de un barbat care se lasa modelat, intr-o zi isi vor spune ca nu mai au langa ele barbatul de care s-au indragostit,si tipul nu mai prezinta interes. Dupa parerea mea, daca asta cauta, asta ar trebui sa gaseasca majoritatea: un tip care sa le injoseasca mereu, sa poata ele simiti atitudinea unui barbat puternic langa ele, si care le-o trage ca un rockstar. Sa nu uitam acel gen de barbati nu prea se limiteaza la o singura femeie :))

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !