marți, 11 noiembrie 2008

... eleve baute - alcool in LMK ...


... cand eram pe cale sa intru in panica ... pe motiv ca nu mai gaseam nici un subiect despre care sa scriu ... se intampla minunea !
... doua fete ... eleve la ... Liceul Mihail Kogalniceanu ( LMK ) Vaslui ... se imbata crita ... in timp ce erau la scoala ...
... asa ca profit de ocazie ... si voi incerca sa va povestesc cam cum s`au intamplat lucrurile ...
... fetitele astea doua ... s`au gandit ele ... ca ar mai inveseli putin atmosfera ... cu putina vodka ... zis si facut !
... fac cheta ... cumpara o sticluta de vodka ... si se apuca de baut ... dupa ce au baut fetele noastre cateva guri bune ... blonda se opreste ... spunand ca nu mai poate bea ... insa bruneta ... tipa cu stil de "emo-kid" ( ca ma mir cum de si`a luat vodka in loc sa`si ia viata ) ... a continuat sa bea spunand "lasa ba ca eu pot..pe mine ma tine" ...

... dupa ce dau pe gat toata sticla ... fetele intra in clasa razand ...
... la scurt timp dupa asta ... brunetei i se face rau ... stari de greata ... senzatii de voma ...
... isi cer voie sa iasa afara ... se duc la baie ... loc in care bruneta lesina ...
... blonda ... speriata ... cu gandul ca va intra la belele ... isi abandoneaza tovarasa de pahar ... lesinata in baie ... cheama un taxi si pleaca ...
... femeia de servici ... o gaseste pe fata in baie ... si ... suna la salvare ...

... acum na ... parerea mea e ca fetelor li se facuse sete ... la ce soare a fost ... cred si eu ... dar de unde o`r fi cumparat ele sucul de prune ... ? inca se mai poarta vanzarea de bauturi alcoolice "pe sub mana" in apropierea scolilor ?
... sunt curios cum i`o fi stat taticului de bruneta ... cand a auzit ca odrasla lui e la spital in coma alcoolica ... si nu la scoala ... cum ar fi fost normal ...
... pozele ... au fost luate de pe conturile lor de hi5 ... pe care deocamdata n`am de gand sa le postez pe blog ... insa am sa dau id`urile lor (le`am dat ... dar intre timp le`am sters la rugamintile fetelor)... pentru baietii care se ofera sa le dea ceva de baut ... sa se drege ... ca pana la urma ... "cui pe cui se scoate" ... AR MAI MERGE O VODKA !

... mai aveti comentarii de facut ? cunoasteti fetele personal ? ce fel de fete sunt ele ? mai au si alte "vicii" ? sa inteleg ca vodka e bautura lor preferata sau asta beau doar cand sunt in timpul orelor ? voi ce parere aveti in legatura cu toate astea ? sunt foarte curios !

... pentru a citi ce a povestit fata blonda despre asta intra pe "... blonda de la LMK ..."
... pentru a citi ce a povestit fata bruneta despre asta intra pe "... bruneta de la LMK ..."

42 de comentarii:

  1. Era de asteptat sa apara diverse comentarii pe seama povestii de la lmk. In fond.. trebuie sa demonstram ca lmk-ul nu e ceea ce se spune ca este. Lmk-ul nu este un liceu de prestigiu este doar o cladire care adaposteste adolescenti cu trasaturi negative. Lmk-ul e locul unde gasesti emo, drogati, satanishti si tarfe (articolul din adevarul). Asta e in mare opinia celor din exterior. IGNORANTI! Postul e de prost gust. Asocierea Andreei cu un emo-kid e fara argumente solide. In plus, ai putea sa-mi spui cam cat de sigur esti pe informatiile pe care le detii? vorbesti cu atata siguranta cand tot ce stii - stii din povestiri.. stupid! De ce e atat de important ca actiunea s-a intamplat in lmk?

    RăspundețiȘtergere
  2. ... eu ... e normal sa apara comentarii pe seama acestei intamplari ... nu in fiecare zi intra in coma elevi ... in timpul programului scolar ...
    ... vad ca te deranjeaza ca am zis la ce liceu sunt aceste fete ... eleve ... si anume LMK ...
    ... sa stii ca ... am prieteni ... si prietene ... care invata la acel liceu ... fosta mea prietena e eleva la LMK ... asa ca n`am nimic cu "prestigiu" acestui liceu ...
    ... nu esti de acord cu opinia celor din exterior ... daca inveti in acel liceu ... spune`ne tu ... cum stau lucrurile ...
    ... despre asocierea andreei cu un emo-kid ... putem cere parerea tuturor persoanelor care vad poza ei ... sau care o stiu din vedere ...
    ... cat despre informatii ... intamplarea face sa am ceva prieteni in clasa cu domnisoarele ...

    RăspundețiȘtergere
  3. @eu ...te simti...
    faza care ai zis-o tu ca nu are argumente solide ca tipa e emo ...e ca si cum ai zice ca unu care asculta manele la maxim nu e manelist...
    in fine opinia celor din exterior cam conteaza...nu e vina elevilor buni la invatatura ca mai sunt pe langa ei.."emo, drogati, satanishti si tarfe", dar nu degeaba se tot speculeaza...ca drept dovada...intamplarea de mai sus...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer eu cred ca a scazut prestigiul acestui liceu.Chiar ma bucur ca s-a intamplat asta la LMK pt ca astfel de intamplari pot demonstra multe. Ne demonstreaza ca nu sunt cei mai mari si tari cei de la LMK asa cum multi se considera. Foarte multi dupa ce intra in acest liceu au aere si se considera cu mult superiori celorlalti elevi de la alte licee. Asa ca astfel de intamplari demonstreaza intr-un final ca LMK-u` nu e totusi cel mai tare liceu din Vaslui. O fi fost la vremea lui dar acum a scazut mult.

    Sunt sigur ca o sa sariti cu gura mai ales cei de la LMK, dar din pacate asta e adevaru`, sau cel putin adevaru` vazut de mine.;)

    RăspundețiȘtergere
  5. io practic in general sporturile astea extrebe halbere coniaccanoe crashming shi cred ca au incercat shi ele unul din aceste sporturi doar din curioitate asha cum defapt incearca totzi

    RăspundețiȘtergere
  6. La aproape 21 de ani mai judeci persoanele dupa infatisare?

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu cred k astea sunt 2 fete de le place viatza si kre au fost date de parintzi la LMK doar ptr k akolo e liceul cu prestigiu!!! Sincer am invatzat si eu la LMK si stiu cum e sa stai printre drogatzi satanishti sau chiar copii de bani gata(Bashinoshi). Eu cred k fetelor astea 2 nu le place doar votka ci shi p--a ca asa se intampla ... la LMK se strang toate HAITELE din Vaslui(...***...) Pentru mai multe informatzii poti trece prin fata LMK-ului cu "Mertzanu'" si ai si futut 2 tocilare:D =)) asta e pentru fetele bune de la LMK !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. ... eu ... sa stii ca judec faptele ... nu neaparat infatisarea ... dar ... oricum treaba cu emo-kid a mai fost discutata pe acest blog ... cauta ... si vei gasi ...
    ... totusi sa incercam sa nu ne departam prea mult de subiect ...
    ... comentariile fara legatura cu articolul vor fi sterse ... fara vreo explicatie ...

    RăspundețiȘtergere
  9. Achhmed.. Si cum se face ca acea fata chiar nu e emo? Ai vreo explicatie logica?
    Sa stii ca in mare parte sunt de acord cu tine little boy.. lmk-ul a scazut mult. insa nu ti se pare ciudat ca astfel de cazuri se intampla doar la lmk? oare in celelalte licee sunt doar elevi exemplari? eu nu cred.

    RăspundețiȘtergere
  10. bygod.. ai trece si tu, nu? daca ai avea "mertzan".. si mai ales carnet de sofer...

    RăspundețiȘtergere
  11. ... asa cum spunea si o prietena de`a mea ... care ... invata la LMK ... in povestea asta ... este vorba de fetele cu pricina ... nu de liceu ...
    ... am precizat ca sunt de la LMK pentru simplu` fapt ca ele erau la scoala in timp ce au consumat alcool ... asta e singurul motiv ...
    ... nu am zis de LMK ... pentru ca am ceva cu acest liceu sau cu elevii ce invata acolo ...
    ... articolul se leaga doar de fete ! ( asta ca sa terminam cu ... comentariile la adresa liceului )

    RăspundețiȘtergere
  12. da drace...cei de aici au dreptate..in lmk sunt si d'astea..kre dupa qm s'a zs...nu consuma doar bautura ci si multa p..a...si asta o stiu sigur..pt k si eu invat la lmk. da..sunt tarfe..da sunt drogati...satanisti nuj...betivi de asemenea sunt..insa..hai sa fim rationali si sa nu ne bagam pe toti in aceeasi oala. lmk'ul a skzut..insa cei kre nu privesc doar aparentele...si doar "Fatzada"...isi vor da seama k nu se poate padure fara uscaturi

    asa..si k s nu se interpreteze..invat la lmk..si le cunosc pe cele 2 in cauza...asta e motivul pt kre am zs moarte dupa....:D

    si ink cv..ai omis faptul k aia...bruneta..facea spume la gura..si...directoarea a zs k are lipsa de calciu

    RăspundețiȘtergere
  13. Si eu invat la Lmk si crede`ma, little boy, k nu e chiar asa. Fetita de la lmk are dreptate knd spune k nu trebuie sa fim bagati toti in aceeasi oala. Niciodata nu m`am considerat superioara celor care invata la alte licee din Vaslui doar pt k invat la Lmk. Ziceti k acolo exista emo, satanisti, drogati si tarfe .. de acord cu voi .. dar eu nu i`as numi asa .. poate doar niste copii kre ink nu stiu ce vor de la viata (emo`kids si drogatii) si niste rockeri kre uneori mai intrec masura. Pe blonga o stiu din vedere, dar cu Andreea am stat si de vorba .. e o persoana de treaba .. si spre mirarea voastra .. profesorii de la Lmk spun k este buna la invatatura .. ceea ce face k activitati extrascolare la scoala (suna aiurea, dar asta s`a intamplat) e problema ei si nu a noastra. Ce au facut ele, intr`adevar, este un lucru kre nu aduce decat faima negativa liceului, dar exista licee in Vaslui in kre se intampla lucruri si mai urate decat acesta. Spuneati k in Lmk exista tarfe si din nou nu va contrazic pt k nu sta nimeni cu borcanu sa le controleze pe fete, dar .. sa`mi fie cu iertare .. exista un liceu in oras in kre dak dai cu pusca kd tarfele cu gramada. Dak fetelor le place .... voi ce aveti cu ele? Am vazut si in Obiectiv`ul de Vaslui articolul despre aceasta intamplare .. presa nu stie ce sa mai fak pt a`si castiga painea .. o mare parte din ce scrie in ziar este fals. Nu mai fiti atat de siguri in afirmatiile voastre dak nu stiti exact cum s`au intamplat lucrurile. Totul a luat anvergura asta pt k "incidentul" a avut loc la Lmk. De ce are atata importanta locul? E un subiect care va fi dezbatut multa vreme de aici incolo, dar ca sfat: aprofundati, nu va aruncati la dat cu parerea fara argumente solide. Aparentele inseala!

    RăspundețiȘtergere
  14. da invat la lmk...si intr-adevar cum se zice sunt satanisti drogati si tarfe....dar nu asta e majoritatea...lmk-ul a decazut..insa stiti cine sunt,de fapt,cei care sunt cu nasul pe sus ca-s la lmk...si isi dau aere?....da...acei drogati si acele tarfe...nu toti...este intr-adevar grav...insa nu este un caz singular....la alte licee se duc beti la ore si nu se mai comenteaza atat...8-|...am o intrebare:Ai fost acolo si esti sigur ca asa s-a intamplat tot? sau spui din auzite?...poate fata aia are niste probleme grave...si din inconstienta a vazut asta ca pe o rezolvare de moment...nu ai dreptul s-o judeci...sau sa o vorbesti de rau.

    RăspundețiȘtergere
  15. ... polly ... nu stiu daca ai citit toate comentariile ... dar eu am mai spus ... nu am nimic cu elevii de la LMK ... nu am nimic cu acesti elevi ...
    ... pur si simplu...sunt 2 eleve ... care au baut alcool in timpul programului scolar ...
    ... sincer ... mai constructive ar fi fost comentariile daca s`ar fi vorbit despre cei ce vand "pe sub mana" alcool minorilor ... in preajma scolilor ... dar ...
    ... repet eu n`am nimic cu LMK ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce ziceti ma de voi !? niste incompetenti care sunt si invidiosi pe deasupra . Poate nu este Lmk`ul usa de biserica dar nici nu este bataia de joc a unui neica nimeni.Fata aceea s`a intamplat sa greseasca , nu o va mai repeta asta e sigur, si in plus nu inseamna ca toti fac acelasi lucru..si daca ma gandesc putin mai bine ..sunt licee in care copii au nascut alti copii dupa care i`a omoarat...la Mincu sau Procopiu parca..si nu vad de ce atata agitatie si de ce concluzii atat de pripite ??

    RăspundețiȘtergere
  17. bai oameni buni .. aveti o viata de trait .. lasati'i pe altii sa faca ce vor cu viata lor .. eu nu inteleg de ce va pasa .. in orice liceu se intalneste orice tip de om si daca stam sa ne gandim bine oriunde se intalneste fiecare tip de om .. deci nu mai generalizati atata timp cat nu stiti .. fiecare isi face viatza singur .. liceul nu are nicio vina k mai are si elevi de astia .. asta e .. macar vede'ti'va de treaba voastra .. nu suntei voi usi de biserica si nici nu sunteti in masura sa judecati ..

    RăspundețiȘtergere
  18. mi se pare ca lumea pe aici crede ca nimeni nu greseste.e adevarat ca poate a gresit mai mult,dar dupa cum spunea cineva de aici,nu aveti de unde sa stiti motivele ei.o stiu cat de cat si nu e nici emo nici o `betiva` cum se insinueaza in post.
    si observ ca daca la lmk se intapla ceva rau...afla tot orasul.au mai fost asemenea cazuri si la alte licee si nu s-a facut atata valva.oare de ce? evident pentru a se strica si reputatia care a mai ramas.,,,si...pana la urma ...din invidie.veniti intai in liceu...invatati vreo 3-4 luni..si apoi mai vorbim...asa dinafara multe se pot spune.

    RăspundețiȘtergere
  19. asta se intampla knd se vb in necunostinta de cauza x(... tipa are nijte pb de familie..NU tine la bautura deloc (recte s-au imbatat 2 eleve dintr-o sticla de 250 ml de stalinskaya).. nu va fi exmatriculata...a fost o cadere din partea ei..noi o sustinem..asa se intampla knd te refugiezi in ce nu trebuie ca sa scapi de pb... iar blonda nu a abandonat-o de frik ci de bata ce era...pe scarile liceului nu in baie...si cei kre atzi comentat la adresa liceului...dc confundam apa cu uleiu? lucruri teribile se intampla si la celelalte licee.. prestigiul lmk-ului nu consta in kte fete se imbata sau nu pe an!! ci in faptul k aproape 15 ani la rand promovabilitatea liceului in invatzamantul superior a fost de 100%...DA 100%..iar fetele poarta destula rusine deja singurele..si au pb lor..fara sa mai fie nevoie sa-si dea cu parerea tatzele din centru kre abia asteotau sa se intample ceva rau la lmk

    RăspundețiȘtergere
  20. Se mai face prea mult din treaba asta...andreea nu este emo...fetele au facut o geseala...nu li s-a mai intamplat niciodata asa ceva...am fost colega cu ele 4 ani de zile si pot spune ca le cunosc destulde bine...andreea intr-adevar este o fire mai...zvapaiata si merge mereu pe extreme...dar este genul care si la avrsta asta este indragostita de harry potter...este o fata desteapta in sensul ca la scoala se descurca doar ca acum nu a mai gandit inainte de a afce prostia asta...
    Si nu judecati LMK-ul dupa 2 eleve care s-au imbatat la scoala...si repet ce au spus si ceilalti..la celelalte licee sunt elevi care se duc beti la ora si fac panarama...si nu se face atata caz...

    RăspundețiȘtergere
  21. @eu pentru a nu devia de la subiect mult cauta definitia cuvantului "emo" pe wikipedia si ai sa vezi ca poti fi considerat emo doar daca te imbraci in asa maniera nu neaparat sa te sinucizi si sa asculti muzica gen Tokyo Hotel

    2 claudiu(9b) de la Mincu si Procopiu ne asteptam sa vedem fete de clasele XI,XII avand copii , batai sau violuri....de ce?....pentru ca acolo este multi "indieni"(daca stii ce vvreau sa zic) => dpret dovada "Traditionala bataie in discoteca de balul bobocilor"...Dar de la LMK liceul cel mai bun din Vaslui fara indoiala , de la copiii care au avut parte de o educatie mai buna...greu te astepti la o asa intamplare

    Simt nevoia sa ma repret de la Procopiu si Mincu ne asteptam de la asa intamplari ...daca la LMK fetele se imbata ....poate la Mincu ar trebui sa apara vreo orgie sau cel putin asa am inteles...

    RăspundețiȘtergere
  22. Dar hai sa lasam fetele deoparte....de ce inca se mai permite vanzarea bauturilor alcoolice in jurul unitatilor scolare, elevilor si mai ales minorilor....
    Aq ca stim ce au baut poate aflam si de unde...mergem sa le facem scandal la aia ca le-au vandut alcool...
    Ar trebui sa le facem o faza cu camera ascunsa...

    RăspundețiȘtergere
  23. ... achhmed ... din cate mi`a zis mie "fata blonda" ... sticlele ... le`au luat de la un super`market ... nu stiu care exact ...
    ... cat despre orgia de la mincu` ... daca apare ceva ... anunta`ma si pe mine ... chiar nu vreau sa ratez asa ceva !

    RăspundețiȘtergere
  24. crek au fost in Penny ca e mai ieftina....:))=))

    RăspundețiȘtergere
  25. ... narkiss ... daca e adevarat ca au cumparat bautura de la peny market ... atunci se fac si ei vinovati intr`o oarecare masura ... pentru vanzarea bauturilor alcoolice catre minori ... nu credeti ?

    RăspundețiȘtergere
  26. Achhmed... Unde ai vazut tu.. in stilul emo... pantofi cu toc si botul ascutit?

    RăspundețiȘtergere
  27. Bun...sa`mi las si eu parerea.Invat la LMK si mi se pare ca multa lume a exagerat cand a publicat un comentariu.Nu vorbiti daca nu stiti si nu bagati pe toata lumea in aceeasi oala :| .. daca 2 fete s`au imbatat asta nu inseamna ca tot liceul se imbata si merge la ore.Lmk a dovedit mereu ca are ceva deasupra celorlante licee.La Lmk nu sta nimeni sa te verifice la intrare daca faci parte sau nu din acest liceu,si cum au zis si altii la balul bobocilor si alte competitii chiar am dat de buna crestere.Nu conteaza ca avem bani,fite,suntem drogati si etc .. este alegerea noastra ;) si viata noastra.Nu judecati lumea dupa aspect !

    RăspundețiȘtergere
  28. Pai si care ii problema ba gunoierule ba.Tu nu ai baut in viata ta?Esti cumva D-zeu pe pamant?Crezi ca LMK-ul ii o biserica sau ce? Ai epuizat toate subiectele din lumea asta ?
    Stii ca in Rugina vin elevi beti la ore?Da' culmea...nu se intampla nimic.Presa nu se isterizeaza,bloggarasii fara creier isi vad de viata lor,etc. Da' deh..nu ajungem la ei hai sa ii improscam cu orice.Mie scarba de voi baa.
    Ba acchmed tu nu ai cumparat niciodata alcool cand erai minor?Ca daca da eu te sfatuiesc sa te autodenunti.
    Bygod...manelist fara creier,ce nu o vazut o femeie goala decat in Playboy si filmele pe care le trage de pe retea..ce sa ii ceri.Nimic.
    In concluzie.Get a life!

    RăspundețiȘtergere
  29. ... marele anonim ... am baut ... dar nu asta conteaza ...
    ... eu n`am baut niciodata la scoala ... asa mult incat sa fie nevoie de ambulanta sa care pana la spital ...
    ... cat despre rugina ... eu personal n`am auzit ... sa intre in coma alcoolica vre`un personaj de pe acolo ...
    ... iar LMK nu este o biserica ... ci o institutie a statului ... in care ar trebui sa invete elevii matematica si alte alea ... nu sa se intalneasca ... ca sa mearga la o dusca mica !
    ... in caz ca nu ai citit ... sau nu ai inteles articolul ... eu nu am nimic cu liceul ... nu am nimic nici cu fetele ... doar ca 2 fete au consumat alcool la scoala ... si atat !

    RăspundețiȘtergere
  30. @marele anonim knd eram minor si beeam o bere ... o facem la scara cu baietii...nu ma duceam in patru labe la scoala ma duceam acasa...sa vada si mama ce baiat are...;))

    RăspundețiȘtergere
  31. Mi se pare o mare greseala ce au facut fetele,dar asta nu inseamna ca trebuie condamnat tot liceul.Acelasi lucru se putea intampla la oricare alt liceu din oras.

    RăspundețiȘtergere
  32. Am fost si eu eleva la lmk,dar nu am vazut des elevii beti acolo.Majoritatea pot fi acuzati de teribilism,dar nu pot fi catalogati dupa o singura intamplare din viata lor.Unde mai pui ca liceul se asociaza cu varsta adolescentei,varsta la care in general incerci sa-ti testezi propriile limite.In legatura cu bautura,poate fi usor achizitionata de la minimarketul de langa fast-food,la fel ca si tigarile.Oricum,o lege nu poate reglementa un intreg comportament social.Daca aveau chef sa consume ceva,puteau veni si cu sticla de acasa,in ghiozdan.

    RăspundețiȘtergere
  33. Eu ma cac pe liceul ala si pe voi toti care va cacati pe voi ca sunteti bine crescuti ...ca UNII...(subliniez) care alcatuiesc majoritatea sunt niste lichele alcoliste si niste pitzipoance care au dat de gustul... (cuvantul ala care incepe cu P si se termina cu Ulii) ! in concluzie nu-mi pasa de articolul asta puteti sa faceti copii cu profesorii si sa veniti cu ei la scoala si sa beti "cot la cot cu ei" ! I don't give a sheet ! PACE si numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  34. gunoierule..titlul.."alcool in LMK".Mie imi suna de parca in LMK s-a deschis o distilerie de "Saniuta".
    Iar ultimului r(r)omenglez:poti sa te caci pe LMK..numa sa il mananci dupa:).Si poti sa iti iei foaia(cearsaful) inapoi.Ca nu ne trebuie.
    Si daca ti-as pune gunoierule ca la Rugina intr-o frumoasa zi de primavara 2 baieti s-au gandit sa se cinsteasca.Au venit inapoi la scoala si au inceput sa faca spectacol:rasturnand bancile,injurand profii la ora.Nu am auzit nimic in presa despre asta.De ce?Ca nu e LMK.De aia.:))

    RăspundețiȘtergere
  35. vai LMK nush ce liceu bun...mai lasati-ma cu de-astea ...iak ce sa intamplat la bunul liceu...thoamne ce drogate cum sa le treaca prin minte sa se duce bete la scoala:)) bruneta aia crek dak bea o gura se shi imbata la cat ii ia de slaba:)) shi vb aia...provine din familie instarita...mda...ce sai faci asta e...dak ea aja o primit educatie din familie crek shi parintii ei fac la fel acasa.. in societate poate nu..:))sau mai stii poate maine poimaine ii vezi sh pe parintii ei beti:))

    RăspundețiȘtergere
  36. iak ce a intamplat...hm..ce sa le faci...mai ales brunta aia:))care provine din familie....instarita shi vai fite emo...kkturi abea stiu shi ele ce inseamna shi de`acuma is emo...si eu is la lmk si o cun pe fetita cu fite=))

    RăspundețiȘtergere
  37. de ce trebuie sa generalizam?de ce spunem k a scazut prestigiul acestui liceu?prestigiul il dau elevii prin rezultatele obtinute la diferite competitii,olimpiade nationale si chiar internationale si nu scade prin acest incident ....la majoritatea liceelor se intampla asa cv....de ce ai tinut sa scrii despre asta?pentru ce le-ai prezentat asa in amanunt?doar daca nu cumva vrei sa te razbuni..iar cu privire la marturiile lor..ma indoiesc k au declarat ele asa cv..oricum sunt unele lucruri pe care le-ai hiperbolizat,poate pt a aduce o imagine negativa fetelor sau liceului.stii k in aprilie 2008,două eleve de 16 ani, din Vaslui, au ajuns în comă alcoolică la spital, după ce au băut împreună într-un bar din apropierea şcolii?Elevele de la Grupul Şcolar Industrial „Ştefan Pricopiu” au băut 400 de mililitri de coniac şi 6 beri. Câţiva colegi de şcoală au chemat ambulanţa, la cererea elevelor, care chiuliseră de la şcoală,si nu cred k s-a facut mare tam-tam pe tema asta...sau k o eleva de la Liceul "Emil Racovita", care a vrut sa se sinucida din cauza unei depresii in dragoste, a fost gasita in coma intr-un cimitir? Medicii de la Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui au stabilit ca adolescenta, in varsta de 17 ani, a inghitit sedative din mai multe flacoane, cu o bautura energizanta...nu faptele elevilor dau prestigiul unui liceu ci rezultatele acestora,tin sa repet pt cei care sustin sus si tare k lmk'ul s'a dus de rapa.ei bn la liceul ala pe langa drogati cum spuneti voi,satanisti,sunt si elevi care invata si care vor sa isi faca un viitor...si nu toti se considera cu mult superiori celorlalti elevi de la alte licee..am zis nu toti pt k sunt si kteva specimene,dar unde nu-i gasim?tot de'ai nostri sunt...

    RăspundețiȘtergere
  38. ... a ... am vazut ca nu prea esti convins(a) ca ceea ce au zis fetele ... este spus chiar de ele ...
    ... le poti intreba pe ele ... daca le cunosti ... sau ne putem intalni sa iti arat foaia ... pe care a scris andreea ...

    RăspundețiȘtergere
  39. are dreptate a. gunoier..cum naiba knd tipa ceia de la mincu si-o taiat copilu cu lama si o vrut sa traga apa dupa el in wc nu te-ai mai scandalizat? n-are nicio legatura liceul cu fetele alea! si si eu am indoielile mele k ceea ce au declarat ele e si adevarat.. e clar k arunca fiekre matza in sacul alteia

    RăspundețiȘtergere
  40. ... zurliy ... "a" nu creadea ca e scris de fete ceeea ce este scris ... eu n`am zis ca e adevarul adevarat ce au scris ... eu am zis doar ... ca e scris de ele ...
    ... iar despre faza de la mincu ... chiar nu stiu nimic ... in plus ... nu cred ca aveam blog`ul pe atunci ... nici macar nu cred ca eram in tara ... deci ... nu aveam cum sa scriu despre acest caz ...

    RăspundețiȘtergere
  41. ideea era k s-au intamplat lucruri mult mai grave la diverse licee si k abia se astepta sa se intample ceva si la lmk k sa avetzi cu totzii cum sa arunktzi cu c*c*t in liceu..degeaba te scuzi

    RăspundețiȘtergere
  42. woi cati draogati cati sunt cei care nu consuma alcool nu numa in lmk in tot vs cate care nu vor pl ia spuneti voi si ca luati acum degeaba de 2 fete asta e fiecare face ce vrea e viata lui/ei nu tre sa va pese voua ce fac alti nici unu nu cred ca sa oferit sa le ajute doar au comentat despre ele si au zis cas asa si asa si pe dincolo da nu sau oferit sa le ajute

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !