marți, 11 noiembrie 2008

... blonda de la LMK ...


... va rog sa cititi intai "... eleve baute - alcool in LMK ..."
... astazi ... dupa toata vorbaria despre cele doua fete de la Liceul Mihail Kogalniceanu ( LMK ) ... fata blonda ( n`a vrut ca numele ei sa fie dezvaluit ) ... mi`a povestit ca ... lucrurile n`au stat chiar asa ... fapt pentru care am rugat`o sa imi trimite un mail cu varianta ei ...
... asa ca ... va invit sa cititi textul de mai jos ... text care nu imi apartine ... text scris de "blonda de la LMK" ...



- - -
Deci, să explic cum s-a întâmplat înainte să mă judece cineva: totul începe ca o glumă: două guri de băutură pentru amuzament. Eu mi-am avertizat ,,prietena”:,, ai grijă poate ţi se face rău opreşte-te.” Răspunsul ei:,,Ha ha ha, ha ha ha!” Apoi ia a doua sticlă, ţin să precizez că ea o cumpără şi aceeaşi chestie, râde şi continuă să bea...la ora de informatică i se face rău, vomită şi normal că m-am speriat dar nu am lăsat-o singură, am dus-o la baie să îi dau cu nişte apă pe faţă poate îşi revine. Nimic. Vine femeia de servici, o duce afară, eu încerc să strâng bani pentru un taxi să o iau la mine că tot îmi spunea că nu vrea să o vadă nimeni în starea în care era. Am rugat pe cine am găsit să mă ajute să o iau cu taxiul la mine acasă ca să îşi poată reveni, apoi vine asistenta şi spune că mai bine cheamă ambulanţa. Ce puteam să îi mai fac?
Şi cam asta s-a întâmplat. Cum puteam eu să o ajut să îşi revină dacă aveam ceva? Singura mea greşeală a fost că am mers cu ea. Restul a depins normal tot de ea, nu de mine. Nu i-am băgat eu băutura pe gât, din contra am încercat să o avertizez, să o ajut, dar uite că nu s-a putut.
Aşa că mai întâi informaţi-vă cum s-a întâmplat în realitate şi apoi spuneţi-vă părerea! Eu mă bucur că am putut să explic. Acum depinde de fiecare cum judecă situaţia.

Mulţumesc.
- - -

... astea fiind spuse ... va las pe voi sa trageti concluziile ... si ... sa speram ca si "fata bruneta" de la LMK ... va dori sa spuna ceva !

7 comentarii:

  1. Bun, atunci de ce a aparut in presa articolul care va incrimineaza pe amandoua? De unde a scos presa afirmatiile facute? Cineva minte!!
    Oricum, ideea e ca o parte din tineretul din zilele noastre ori ca bea vodka, ori apa chioara, ajunge la destrabalare si la acte reprobabile.
    Reflectorul de Vaslui

    RăspundețiȘtergere
  2. Versiunea ei pare mai completa ;)) si dezminte cateva afirmatii din postul anterior...cum ca a fugit de langa ea,ca bruneta a lesinat
    Totusi daca parea vesela knd beea, deci nu prea cred sa fi avut probleme personale foarte grave[ knd bei de suparare esti in lumea ta, nimne nu te intelege...s.a.m.d. ]
    Si despre afirmatiile din presa ... cu totii stim cat de mult le place sa faca din tantar un armasar...

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept balul bobocilor de la LMK...anu' trecut mi-a placut;)

    RăspundețiȘtergere
  4. In sfarsit cineva ne`a lamurit. Chiar sunt curioasa sa vad ce zice Andreea, dak are curajul sa zik cv. Eu am mai zis si in postul anterior .. presa le umfla de fiecare data si chiar k "face din tantar armasar". Mai e putin pana la bal :>

    RăspundețiȘtergere
  5. hai sa fim seriosi..orice elev..de oriunde...stie clar k la sc nu se consuma alcool. si k mai bei o gura de bere..etc...la ziua unei colege..e altcv..dar sa te imbeti k proasta...sa fim seriosi, dak ejti tare..si vrei sa cazi "in exptreme"..intra in coma alcoolica si sa fii sanatoasa. k nu i'a turnat nmn vodka pe gat si era ft constienta de ceea ce facea. asa k...lasati "mila" si priviti realitatea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. le cunosc pe amn2...erau cumintele fetele..au inv la sc 5 acuma au dat si ele de .... si na...

    RăspundețiȘtergere
  7. bloonda minte....o cunosc pe bruneta si mia povestit totul ....blonda se scoate pe ea...marog...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !