sâmbătă, 1 noiembrie 2008

... balul bobocilor - procopiu ...

... ziua de ieri ... a fost o zi destul de ... plina ...
... o mica iesire prin oras ... o plimbare la Piatra-Neamt ... si ... balul bococilor de la procopiu ...
... am venit de la piatra destul de ... tarziu ... asa ca nu am apucat decat discoteca de dupa balul bococilor ...
... au fost de toate in discoteca ... de la fete care dansau pe mese pana la batai cu sticle in cap ... si .... asa cum banuiti ... motivul bataii au fost chiar fetele de pe mese ...
... in concluzie toate bune si frumoase ...
... fetele ... nu dansau pe mese ... pentru ca erau niste panarame imbibate in alcool ... chiar nu ... erau asa multe fete care voiau sa se afirme prin dansurile lor incat saracele ... au trebuit sa danseze si pe mese ... din lipsa de spatiu ...
... baietii ... nu s`au batut ca sa arate in fata fetelor cat de "smecheri" sunt ... chiar nu ... ei doar isi aplicau masti cat mai reale pentru halloween ( unuia chiar i`a iesit binisor masca ... cu siguranta isi va speria parintii cand va ajunge acasa ) ...
... la balul asta ... doar baieti "smecheri" ... cu porecle foarte cunoscute in micul nostru oras ( despre care eu n`am auzit niciodata nimic ) si fete ... de bani gata care nu mai pot de "intolite" ce sunt ( mi`au sarit in ochi vreo 4 curele D&G - falsuri normal ) ...
... in concluzie ... nimic special ... nimic iesit din comun ... doar lucruri banale care le intalnesti de fiecare data cand intrii intr`o discoteca din vaslui ...

... astept cu nerabdare balul bobocilor de la LMK ... bal despre care sigur voi avea de scris mai mult ( de data asta vreau sa ajung de la inceput ... si sa stau pana la sfarsit ) ...
... a mai fost cineva la acest bal al bobocilor ? are cineva de adaugat ceva ? vi se pare ca am ratat ceva ?

3 comentarii:

  1. Eu am fost la bal....la tot balu..daca se poate nuhmi bal.,..uide so mai vazut bal..la care sa nuh cante nici o formatie...?.shi biletu sa coste cat ar fi costat shi daca ar fi venit..deci un bal de cak...AA shi ai uitat sa ii lauzi pe "body guarzii" din arsenal care "interveneau" dupa terminarea actiunii shi ii luau pe cei mai mici shi pe cei de pe jos eventual.

    RăspundețiȘtergere
  2. presupun ca batausii erau "indieni"... ca de obicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost la bal si nu mi s-a parut asa de aiurea cum spui.Nu a venit nimeni din insuficientza de fonduri.Intradevar se putea face ceva mult mai frumos si mai bine organizat dar .......poate la anu...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !