luni, 3 noiembrie 2008

... profii cu greva / elevii cu revolutia ...

... obosit de prea multe lucruri ... ma asez pe fotoliu ... imi aprind o tigara bine facuta ... trag un fum ... il tin in piept ... si ... ma apuc sa scriu ...
... am fost astazi la o intrunire ... la care s`a vorbit in mare despre ... sistemul de invatamant ... profesori ... si elevi ...
... e adevarat ! sistemul de invatamant in romania este jalnic ... trebuie schimbat total !
... spunem despre copii nostrii ca au avut norocul sa se nasca intr`o tara libera ... intr`o tara democrata ... insa ii inscriem in scoli in care majoritatea profesorilor sunt batrani ... care nu s`au adaptat ... care au ramas intacti in gandire ... dupa revolutie ...
... multi profesori batrani inca mai au poze cu nea`nicu`decedatu` puse in rama ... si agatate undeva sus pe perete la loc de cinste ...
... cand eram in generala ... deasupra tablei aveam o poza cu "prea`impuscatu`" Nicolae Ceausescu ... dar asta nu a insemnat nimic pentru parintii mei care ... gandeau ceva de genu` "mai bine profesori batrani ... prin mana carora au trecut multe serii de copii decat profesori abia iesiti de pe bancile scolii" ...
... scolit de comunisti ... profesori care au avut mereu "chelfaneala" ca metoda alternativa de invatamant ... ma gandesc acum ... la profesori ca la "bau`bau" ...
... astazi la intrunire ... un profesor ... a spus ca ii este frica la catedra ... pentru ca elevii ii iau catalogu` si i`l dau de cap ( ii recomand sa vorbeasca cu fostii mei profesori din liceu ... si apoi sa multumeasca celui de sus ca nu i`am fost elev )
... se mira lumea ca ... elevii sunt tot mai agresivi cu profesorii ... e normal ca ei sa reactioneze asa ... marea majoritate a elevilor din generatia mea ... au fost batuti ( o parte care nu au devenit agresivi inca sunt batuti ) inca din clasele mici ...
... eu vad normal ca acum ... dupa ce au crescut putin ... sa aplice si ei ... la randul lor cate o "educativa" profesorilor care prin democratie au inteles "dreptu` la a pocni elevul" ...
... eu sunt un fost elev al liceului "Ion Mincu" , Vaslui ... si am avut ocazia sa intalnesc multi profesori de tip "bau`bau" ... nu ma apuc acum sa`i spun pe toti ... ca sunt prea multi ...
... mi`a ramas totusi in minte o "intamplare" cu directorul liceului ... bau`bau magureanu dan ( parca asa il cheama ) ... profesor ... care desi e platit sa invete copii istorie ... le mai arata din cand in cand si cate un croseu de dreapta ...
... pe scurt intamplarea a fost cam asa ...
... o colega navetista ... la inceputul orei se scuza ca nu si`a invatat la istorie ( o eleva destul de buna la invatatura ) pe motiv ca autobuzul i`a intarziat cu o zi inainte si a ajuns acasa foarte tarziu ... asa ca nu a avut timp sa se pregateasca pentru ora de istorie ... atunci "nenea director" s`a suparat foarte tare pe ea ... incat a lovit`o cu fata de banca de a bufnit`o sangele pe nas ...
... nu e normal ... sa se intample astfel de lucruri in scolile unei tari democratice ... ! sistemul de invatamant trebuie schimbat ! un bun inceput ar fi scoaterea la pensie - neplatita a profesorilor de tip "bau`bau" !

... daca profesorii fac greva pentru salarii mai mari ... sfatuiesc elevii sa inceapa o revolutie pentru inlocuirea profesorilor agresivi !
... lasati comentarii cu toate abuzurile care se fac prin scoli ... numele profesorilor care sunt agresivi ( indiferent de oras sau scoala )! vocile elevilor trebuie sa se faca auzite !
... REVOLUTIE !

20 de comentarii:

  1. Iti dai seama ca nu se poate face nimic. EU personal abia astept sa ma loveasca profesoru ca nu mai apuca sa iasa de la ora.

    RăspundețiȘtergere
  2. ... george ... ne poti spune unde anume inveti ... din ce oras esti sau ce profesori din scoala / liceul tau ar trebui scosi din invatamant ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu trebuie sa generalizam, totusi. Doar pentru ca exista intamplari nefericite[putin spus], nu inseamna ca TOTI profesorii sunt violenti si nu isi fac datoria. Eu am destui domni profesori care au vechime in invatamant si nici unul dintre ei nu s-a injosit sa isi loveasca elevii. Ba dimpotriva...nici macar atunci cand acestia o cer. Oricum, multa lume se plange de profesori, dar nimeni de elevii care isi ameninta profesorii, care ii lovesc, injura.
    Ah...cat despre profii mai tineri, unii sunt poate mai comunisti decat cei cu vechime. Oamenii astia chiar au invatat la viata lor si, unii dintre profesorii mei cel putin, sunt niste modele in adevaratul sens al cuvantului.


    Stiu ca spusele mele vor fi caracterizate drept "comuniste, babesti, vorbe de tocilar care umbla toata ziua sa isi pupe in cur profesorii", insa asta e realitatea.

    RăspundețiȘtergere
  4. ... michelle ... citeste textul inca o data ... si ai sa vezi ca nu am generalizat ... in rest ... ma abtin de dragu` prieteniei noastre ...

    RăspundețiȘtergere
  5. ... anonim ... imi pare rau ca nu ai dorit sa`ti dai numele ... de frica doamnei profesor doina harnagea ...
    ... am vorbit cu anonim in privat si mi`a marturisit ca ... aceasta doamna profesor de logica / psihologie pe nume Doina Harnagea verifica la spatele catalogului unde lucreaza parintii fiecarui elev ... si apoi trateaza cu elevii a caror parinti au situatie financiara buna ... marirea mediilor pe bani !
    ... pentru alti elevi ... care nu au curajul sa vorbeasca despre ce se intampla in scolile lor ... de frica pt ce va urma ... las id`ul meu de messenger "GunoierSocial" ... id pe care va astept sa vorbim ...

    RăspundețiȘtergere
  6. nici eu nu sunt de acord cu violentza din scoli...si aici ma refer la violentza profesor-elev si elev-elev...mi s`a intamplat dintr`un motiv minor sa-mi fie aplicat "un tratament" din partea unui coleg...dar sa revenim la profesori...ma derajeaza agresivitatea verbala a unor profesori din liceu in primul rand...si in al doilea rand ca unii profesori intra in functzie pe pile si nu au destule constiinte pentru a le impartasi elevilor...si daca s`ar declansa o asa-zisa revolutzie a elevilor nu cred ca ar avea vreun rezultat...totusi...ar fi cuvantul unui elev impotriva cuvantului unui profesor...

    RăspundețiȘtergere
  7. sa fim seriosi..adik elevii sunt nijte neintelesi si profii is lupii rai. eu invatz intr-un liceu in kre profii au formol prin cancelarie si mai iau cate o dusca inainte de ora k sa nu se dezmembreze si aksa dorm pregatzi frumos..in sicrie..dar nu am auzit de cazuri de genu.din contra profii tineri is nijte nesuferitzi fitzosi! acuma pe de cealalta parte in generala..am avut profi rai si am asistat la multe corectii. profesorul ink considera k altfel elevul nu invatz.."bataia e rupta din tai"...nu?!

    RăspundețiȘtergere
  8. ... anonim ... profesorii care cred ca "bataia este rupta din rai" n`au ce cauta in invatamant ...
    ... crede`ma ... am vazut cu ochii mei pumni si picioare aplicate de profesori pe elevi ...
    ... eu unu nu as sta cu mainile in san cand copilul meu vine cu mainile vargate de aratatoru` invatatoarei ...
    ... in plus ... aceasta bataie ... luata in fata celorlalti colegi afecteaza psihicul copilului ...
    ... asa se transforma copii in persoane adulte care nu au incredere in ei ...
    ... sunt profesori care li se adreseaza copiilor prin cuvinte jignitoare ... care nu fac decat sa ... scada increderea de sine ...

    RăspundețiȘtergere
  9. e clar k nu ai inteles nimik din comentariul meu..punctuatia aia induce ironie si scandalizare!!

    RăspundețiȘtergere
  10. anonim 2 inseamna ca tu nu ai luat`o "pe coaja"..cum s`ar spune..asa`i..sunt si elevi care o cauta cu lumanarea..dar e vorba de elevii de liceu..sau pustii de gimnaziu..a 7 a,a 8 a..atunci cand incepe se le iasa si lor fulgii..devin si ei mari "cocosei":-&....dar un copilas..de clasa I..sau a II a..speriat si vai de capsorul lui..nu intelege o chestie..si vine invatatoarea..si`i aplica..o "corectie"..ti se pare normal?..ce intelege mititelu`?..uite si de asta..cand ajung mari..ii gasesti ori prin scoli de corectie ori inchisori..sau ajung..sa fie speriati de bombe:|...

    RăspundețiȘtergere
  11. mda..abia acum..ti`am vazut comentariul..anonim..indiferent cine ar fi acel profesor/invatator..atat timp..cat respectivul elev..nu este copilul lui/ei..nu are nici un drept sa dea in el..

    RăspundețiȘtergere
  12. probabil k nu am scris exact ce voiam sa exprim altfel nu-mi explic dc tre sa ma explic dupa fiekre comentariu...nu am zis k sunt de acord..am zis k nu am vazut si am descris o realitate cu kre bineinteles nu sunt de acord. dar nu justific total atitudinea elevului..si cu asta...basta ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. ... ghiaure ... in primu` rand ... te`ash ruga tare frumos sa nu mai folosesti acest nume pe blogu` meu ...
    ... in al 2`lea rand ... vreau sa ma iau de partea asta a comentariului tau "..atat timp..cat respectivul elev..nu este copilul lui/ei..nu are nici un drept sa dea in el.."
    ... ti se pare tie ... ca a fi parinte iti da dreptu` sa`ti lovesti copilul ... ?

    RăspundețiȘtergere
  14. mah treaba asta cu profesorii care bat elevii... sa recunoastem e demult fumata[dar adunam chistoacele si facem una noua]..

    Imaginati-va fiecare dintre voi ca sunteti profesori [de ce materie vreti voi]. Aveti situatia [la care ziceati ca ati asistat] cand unul din "drag(c)ii" de elevi va deranjeaza [e putin spus] ...spun-ti CUM ati (re)actiona [sanctiuni,teperament adica daca ati ramane la fel de calmi si pe ce ton ii vb. respectivului]
    Odata ce ati facut asta criticati-va "reactia" din punctul de vedera al unui elev.

    Pe scurt ... UNII profi tineri sunt la fel de comunisti ca UNII din bosorogi pentru ca ...elevi fiind au avut de la cine sa invete cum sa ii puna la punct pe UNII elevi. Asta da denota incapacitate de adaptare si defecte de personalitate [stiu si eu...vorba aia "a avut o copilarie grea"].

    P.S. Daca se va adopta legea maririi salariilor profesorilor cu 50% ma fac profesor.

    RăspundețiȘtergere
  15. ... Achhmed ... daca te faci profesor ... si ii predai copilului meu ... ai grija sa nu te iei de el ... ca te iei de mine ... si iese scandal mare ! =))
    ... iti spun asta prieteneste !
    ... si acum fara gluma ... cum ai reactiona tu sa`ti vina copilu` de 8 ani acasa cu camasa scoasa din pantaloni ... cu ochii plansi ... spunandu`ti ca l`a "scuturat de`o manecuta" invatatoarea ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Stii knd merg copii de 2-3 ani pe strada de mana cu mama sau tata si se impiedica, cad pe jos si incep sa planga...mama reactioneaza pozitiv ...ii mai trage si ea o palma la funduletz...pentru ca altfel copilu' si-o ia in cap si numa ce il vezi ca-n reclama aia la prezervatice [ http://www.youtube.com/watch?v=ve7FGPN8E1o ] si nu mai stie de frica parintilor.
    Eu unul sunt de acord ca atunci cand gesesc copii sa fie "articulati" de catre parintii lor [ DAR doar atat cat sa stie de frica lor ] nu ma refer la abuzuri ca la stirile de pe PRO tv de la ora 17 [adica cine nu si-a luat o palma la poponetz de la tata ca a uns peretii cu pasta de dintzi sau ca a luat bani din casa ca sa isi cumpere un set de masinele sau ca a pus tigara in gura -> de aici si frica de a nu fi prinsi de parinti ca fumam ... asta la 7-8 ani].

    Deci ca sa iti raspund la intrebarea: "cum ai reactiona tu sa`ti vina copilu` de 8 ani acasa cu camasa scoasa din pantaloni ... cu ochii plansi ... spunandu`ti ca l`a "scuturat de`o manecuta" invatatoarea ?" simplu as avea o discutie cu fiul meu ca de la tata la fiu ...el pe un fotoliu eu pe celalalt si l-as pune sa-mi explice care ar crede el ca ar fi motivul pentru care a fost chelfanit de educatoare si daca consitera ca nu a gresit cu nimic. Daca intr-adevar sanctiunea a fost exagerata as face plangere la director ...altfel cred ca l-as pedepsi fara sa il ating...ii sun ceva de genu ca "nu mai are ce vorbi cu mine pentru 2 saptamani".

    Nu stiu daca e gresita gandirea mea ...dar cum am spus si mai sus ...care dintre voi nu au primit macar o palma la funduletz pentru ceva...minor? Considerati ca daca nu v-ar fi "articulat" ati avut acelasi respect fata de parinti? Eu unul am patit-o si ma bucur ...pentru ca altfel as fi devenit unul dintre distrabalatii astia din scoli care bat profesorii si nu au pic de respect pentru ceea ce incearca omul ala sa ma invete.

    RăspundețiȘtergere
  17. draga GunoierSocial..imi cer scuze daca numele meu te`a deranjat.nu o sa`l mai folosesc..si nu..nu sunt de parere ca a fi parinte iti da dreptul de a`ti bate copilul..dar aici se discuta despre violenta din scoli:)..greva lor..s.a.m.d...

    RăspundețiȘtergere
  18. s-a deviat de la subiect..si achmed..crezi tu k poti avea discutia aia elevata cu un copilde 7 8 9 ani?eu ma indoiesc sincer!!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Zurliy
    Da pentru ca parintii mei asa au procedat cu mine cand eram in clasele primare.
    Cum zicea si misha ...s-a deviat de la subiect...dar ca sa revenim la el...aproximativ toti elevii vor spune da pentru o revolutie[impotriva orice ...atat timp cat nu se face scoala...]

    RăspundețiȘtergere
  20. achhmed are dreptate, atata timp cat nu se face scoala elevul e mereu happy sa fie greva, revolutie, sa stea acasa si sa nu faca nimic.. considera k acesta este idealul lor in viata.. violenta nu este niciodata o solutie, atat cand merge vorba despre profi cat si despre parinti. sunt alte metode prin care iti poti aduce copilul la liman. dar situatiile din scolile din romania lasa de dorit, din mai multe puncte de vedere. nu am patit niciodata sa ma loveasca vreun prof si nici parintii mei nu m'au lovit.dar ceea ce arata pe la stiri..ce se intampla prin scoli.. e dezastruos... denota mult lipsa de educatie, respect si toate la un loc. din incercarea de a se debarasa de tot ce a fost in trecut, se debaraseaza lumea si de bunele maniere, aceasta actiunea va duce la un mare faliment.... atat moral, cultural, cat si social...

    RăspundețiȘtergere

Comentariile Inscrise cu ANONIM vor fi sterse !